Skocz do zawartości

inspection - problem z kasowaniem


tony h.

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, przeczytalem juz chyba wszystko o kasowaniu inspekcji w e36 i wszystko chyba probowalem zrobic. wyjalem nawet licznik bo ktos mi powiedzial ze sa tam jakies akumulatorki ( :evil: :shock: :lol: OCZYWISCIE ICH NIE ZNALAZLEM)

Bylem w warsztacie w ktorym koles chcial sie podpiac swoim kompem pod moje autko ale mu sie nie udalo. Stwierdzil ze go nie moze zobaczyc.

I tutaj moje pytanie, co moze byc zwalone?

DZIĘKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Po ponownym przemyśleniu zrobiłem tak: na włączonym zapłonie 7 pin dałem na masę akumulatora, policzyłem na zegarku 12 sekund wyłączyłem zapłon, r4ozłączyłem połączenie 7 pin z masa akumulatora i ponownie włączyłem zapłon - zielone diody - inspekcja zresetowana. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponownym przemyśleniu zrobiłem tak: na włączonym zapłonie 7 pin dałem na masę akumulatora, policzyłem na zegarku 12 sekund wyłączyłem zapłon, r4ozłączyłem połączenie 7 pin z masa akumulatora i ponownie włączyłem zapłon - zielone diody - inspekcja zresetowana. :cool2:

 

No właśnie - cały problem polega na tym kiedy zwieramy te PINy...

 

w E32 miałem tak, ze PINy musiały być zwarte i potem włączałem stacyjkę i po kilku sekundach pojawiały się ZIELONE DIODY...

Natomiest w E36 zaobserwowałem, że trzeba stacyjkę włączyć a potem PINy zewrzeć poczekać kilka sekund.. i potem wyłączyć i wypiąć PINy i dopiero po ponownym włączeniu zapalają się DIODY... :mrgreen:

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos tu zapomnial dodac bardzo wazna rzecz, mianowicie cale te kasowanie nalezy robic przy zamknietych drzwiach kierowcy.

Ja w mojej e 46 kasowalem inspekcje od maja zeszlego roku wszytskimi sposobami i nic!!!!!!!! Dopiero kilka dni temu doszedlem go tego ze drzwi musza byc zamkniete. Udalo sie!!!!!

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerzę mówiąc nie wiem czemu wszystkim kasowanie inspekcji przysparza tyle problemów, niby taka pierdoła. :lol:

Co do akumulatorków w desce to zapewniam, że są tam.

Tylko trzeba zegary rozebrać w proch, a nie tylko zdjąć i stwierdzić, że nic nie widać.

U mnie właśnie akumulatorki były winne, diody bez przerwy się paliły i inspekcji nie szło skasować. W pierwszej desce zresztą wylały mi się te akumulatorki i zniszczyły deskę.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spinałem 7 i 19 w mojej e34 z 91r włączyłem zapłon czekam i nic po 12 sekundach zgasła mi inspekcja ale olej i kwadray żółte i czerwony pozostał. próbowałem już wszystkiego i nic.

POMOCY!!

A przy okazji szukam numeru programu silnika M50 z manualną skrzynią.

bo wymieniłem skrzynię z automatu i ciągle mam trans. program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja tylko chciałbym powiadomić o tym co się dzieje w moim TDSie po skasowaniu kontrolek oil service i inspection.Czytałem wiele postów o tym że nie ma żadnej różnicy w osiągach silnika i czy skasujesz te kontrolki czy nie to nie gra roli.Ale to co się dzieje z moim silnikiem po wykasowaniu to jest poprostu masakra.Silnik szybciej wchodzi na obroty, wcześniej rozpędzał się jakby turbina nie działała albo co innego, ale teraz jest naprawdę o niebo lepiej.Może to tylko jakieś zwidy albo czary, ale niech tak będzie dalej i radzę wam ludzie.Gaście te kontrolki i śmigajcie aż wam silniki powypadają.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częstym powodem podczas nie udanych prób skasowania stanu serwisowego

w E36 jest po prostu brak jednego z zasilań wychodzących do licznika.

Sprawdź przede wszystkim bezpieczniki (tylko dokładnie), na tym zasilani wisi jeszcze jakiś odbiornik, ale już nie pamietam co. Sam odkryjesz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja tylko chciałbym powiadomić o tym co się dzieje w moim TDSie po skasowaniu kontrolek oil service i inspection.Czytałem wiele postów o tym że nie ma żadnej różnicy w osiągach silnika i czy skasujesz te kontrolki czy nie to nie gra roli.Ale to co się dzieje z moim silnikiem po wykasowaniu to jest poprostu masakra.Silnik szybciej wchodzi na obroty, wcześniej rozpędzał się jakby turbina nie działała albo co innego, ale teraz jest naprawdę o niebo lepiej.Może to tylko jakieś zwidy albo czary, ale niech tak będzie dalej i radzę wam ludzie.Gaście te kontrolki i śmigajcie aż wam silniki powypadają.Pozdrawiam

 

dobre :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle mnie zrozumieliście chłopaki. Po pierwsze to jest tylko moje subiektywme odczucie, a po drugie nie żaden przyrost mocy, tylko wg mnie silnik z tymi kontrolkami nie korzysta z całego zakresu mocy, a po skasowaniu wraca do swojego normalnego trybu.Ja też czytałem wcześniej takie posty że silnik lepiej chodzi i w ogóle, ale teraz naprawdę tego doświadczyłem.Poprostu tak mam i już :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle mnie zrozumieliście chłopaki. Po pierwsze to jest tylko moje subiektywme odczucie, a po drugie nie żaden przyrost mocy, tylko wg mnie silnik z tymi kontrolkami nie korzysta z całego zakresu mocy, a po skasowaniu wraca do swojego normalnego trybu.Ja też czytałem wcześniej takie posty że silnik lepiej chodzi i w ogóle, ale teraz naprawdę tego doświadczyłem.Poprostu tak mam i już :D

Widocznie ten typ tak ma :D

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

e36 coupe 1,8is własnie skaswoalem kontrolki :

przekręcam zapłon zamykam drzwi łącze kabelkim piny 7 i 19 kilka sekund ok 10 rozłaczam składam wchodze do srodka i wszystko zielone :) pozdrawiam inaczej u mnie nie chcialo zadziałać

życie zaczyna sie od 200km/h

http://royy.net/~serfer123/bmw/7.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Przed chwilą skasowałem serwis olejowy w mojej E36 '91 w taki sposób:

1. Włączam zapłon

2. Zamykam drzwi kierowcy

3. Zwieram pin 7 z masą bezpośrednio z akumulatora

4. Czekam kilka sekund - około 4-5

5. Wyłączam zapłon

6. Rozwieram połączenie

7. Zielone diodki się świecą :)

 

Ale jak to w życiu bywa.... nie obeszło się bez problemów....

Zielone diodki się zaświeciły, ale inspekcja i "zegarek" nie zgasły... Wydłużyłem czas zwarcia pinu 7 i masy nawet do około 40 sekund i.. NIC.

Może ktoś mi pomoże? Może w przypadku inspekcji ma znaczenie czy pin 7 zewrzemy z masą albo z pinem 19??

W sumie olej udało mi się skasować, więc chyba przyczyna nie leży w tych słynnych ogniwach w liczniku, o których tu już sporo postów znalazłem??

Jeśli ktoś może mi pomóc proszę oodpowiedź...

Chcę się pozbyć tego "zegarka" i inspekcji...

Pozdrawiam wszystkich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja ma ten sam problemik,a mianowicia jakis czas temu skasowale Oil service bez klopotu a tu dzisiaj wskakuje mi zegarek i Inspaecja(wszystkie diody zielone sie swieca)proby kasowania nie przynosza rezultatow.Pomocy.

 

pozdrawiam

 

betek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.