Skocz do zawartości

320d Elementy poliuretanowe zawieszenia firmy Deuter


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Chciałbym podzielić się z wami świetną wiadomością dotyczącą elementów poliuretanowych zawieszenia produkowanych przez firmę Deuter z Olkusza. Od dłuższego czasu miałem w planach zmianę elementów gumowych na wspomniany poliuretan, brakowało jednak bodźca... studiowałem temat, przeglądając również obce fora (Lancia, Mazda, Ford). Trafiłem tam na informacje dotyczące rabatów jakie udziela firma Deuter dla klubowiczów. Postanowiłem wziąść sprawę we własne ręce i skontaktować się. Po rozmowie z Panem Michałem (jednym z właścicieli) udało mi się ustalić, iż:

 

Na hasło: "BMW Klub Polska" możemy uzyskać 10%-towy rabat od kwoty zamówienia!

 

Oferta skierowana jest do wszystkicj członków klubu i obowiązuje z tego co mi wiadomo bezterminowo!

 

Teraz dzięki bodźcowi ;-) pracę ruszą z kopyta - właśnie jestem w trakcie składania zamówienia na komplet do mojej buni :-) Pochwalę się gdy uda mi się je zamontować. Trzymajcie kciuki :-)

 

PS: Zanim złożycie zamówienie poczekajcie kilka dni aż kod stanie się aktywny.

Edytowane przez yansvanhorn
Opublikowano
Proszę moderatorów o umieszczenie powyższej wiadomośći jako temat przyklejony we właściwej "kategorii" - tak aby wiadomość mogła dotrzeć do wszystkicj zaineteresowanych :-)
Opublikowano
Po pierwsze zeby zamontowac takie tuleje na przód trzeba zeszlifowac wahacz prawie o połowe swojej grubosci (w miejsu gdzie jest tuleja). A potem po tygodniu pogubić zawieszenie. Szkoda, ze usunelem zdjecia wahaczy po tygodniu jezdzenia na poliuretnach po naszych drogach... Moze teraz sie poprawili z tymi tulejami, ale ja wiecej tego nie zaloze. TULEJE WYSUWAJA SIE Z WAHACZY!
Opublikowano
Po pierwsze zeby zamontowac takie tuleje na przód trzeba zeszlifowac wahacz prawie o połowe swojej grubosci (w miejsu gdzie jest tuleja). A potem po tygodniu pogubić zawieszenie. Szkoda, ze usunelem zdjecia wahaczy po tygodniu jezdzenia na poliuretnach po naszych drogach... Moze teraz sie poprawili z tymi tulejami, ale ja wiecej tego nie zaloze. TULEJE WYSUWAJA SIE Z WAHACZY!

 

A jak dawno temu je montowałeś ? Używałeś w innych elementach (tył) ? Ciekaw jestem doświadczeń.

 

Z rozmowy która przeprowadziłem, wynikało iż obecnie nie jest konieczne szlifowanie a poluretan ma właściwy sześciokątny otwór. Podobno zmieniono również mieszankę i teraz we wszystkich elementach stosują qdure-flex.

 

Zaryzykowałem i zamówiłem.. zobaczymy co z tego wyjdzie.

Opublikowano
Proszę moderatorów o umieszczenie powyższej wiadomośći jako temat przyklejony we właściwej "kategorii" - tak aby wiadomość mogła dotrzeć do wszystkicj zaineteresowanych :-)

 

No chyba co ci sie pomylilo forum ma reklamowac OLKUSZ :duh:

Te z olkusza to naprawde jakosciowo padaka ale np Powerflex i stronglex to juz calkiem inna klasa i w te warto inwestowac Na nie tez jest rabat dla forumowiczow to dlacego mamy kupowac te na ktore wszyscy narzekaja :mad2:

Ja jezdze na powerflexach i nie zmienie w zyciu :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Zakładałem je w zeszłym roku. Przez 1000km bylo ok gdyby mi te tuleje nie powypadaly to bym dalej na nich jezdzil. Moze i teraz nie trzeba szlifowac, ale jezeli tuleja sklada sie z dwoch czesci to i tak wyleci, pod wplywem naprezen...
Opublikowano
Strongflexy zakladalem pau osobom zadnego szlifowania ale bez prasy sie nie obeszlo Smialo moge polecic niezawiedziesz sie :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Proszę moderatorów o umieszczenie powyższej wiadomośći jako temat przyklejony we właściwej "kategorii" - tak aby wiadomość mogła dotrzeć do wszystkicj zaineteresowanych :-)

 

No chyba co ci sie pomylilo forum ma reklamowac OLKUSZ :duh:

Te z olkusza to naprawde jakosciowo padaka ale np Powerflex i stronglex to juz calkiem inna klasa i w te warto inwestowac Na nie tez jest rabat dla forumowiczow to dlacego mamy kupowac te na ktore wszyscy narzekaja :mad2:

Ja jezdze na powerflexach i nie zmienie w zyciu :cool2:

 

Moją intencją nie była reklama Olkusza a jedynie podanie informacji.

 

Chętnie poczytam o Twoich doświadczeniach dotyczących strong-flexa. Które tuleje i które wersje montowałeś. Z tego co patrzyłem u nich na stronie, wybór do E46 jest niewielki.

 

Mam kilku znajomych którzy stosują olkuskie tuleje w terenówkach i są z nich zadowoleni. Jak widać opinie są podzielone.

 

Skorzystam również z okazji i zapytam, czy używaliście jakiegokolwiek (jakiego?) smaru przy ich montażu ? Tutaj również zdania są różne.

Opublikowano

Nikt nie podzieli sie doświadczeniami ?

 

W archwium znaleść można info prawie wyłącznie o powerflexie ...

  • 5 lat później...
Opublikowano

Witajcie,

 

czy ktoś może montował u siebie taki łącznik elastyczny wału?

http://poliuretany.olkusz.pl/pl/przegub-elastyczny-walu-napedowego-bmw-1szt.html

 

Mam BMW 320d z 2010 roku z mocą podniesioną do 220 KM i przy przyśpieszaniu z mocnym depnięciem czasem pojawiają się drgania. Wydaje mi się, że łączniki OEM (FEBI, Lemforder) okażą się zbyt słabe do tak mocnego auta i myślę, że taka tarcza z tulejami poliuretanowymi mogłaby spełnić moje wymagania. Jeszcze muszę sprawdzić w jakim stanie są aktualnie obecnie zamontowane tarcze, ale poszukuję opinii i przemyśleniach związanych z ofertą tej firmy z Olkusza:)

 

Z góry dziekuję za pomoc, podpowiedzi.

 

Pozdrawiam

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.