Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam 7 miesiecy temu wymienialem na przodzie tuleje wachaczy noi teraz padły firma tulei byla febi myslalem ze beda dobre ale sie pomylilem teraz chcem kupic cos bardzo dobrego co polecacie bede wdzieczny za wskazowki .. dziekuje i pozdrawiam
Opublikowano

Ja polecam lemfordera,chyba najlepsza opcja no i gwarancję dają,ja rok temu reklamowałem zawieszenie od piątki 39 po roku i bez problemu się wszystko odbyło.

mam pytanie czy dużo jest roboty z wymianą tych tulei wahacza w e46 robiłeś to sam czy jakiś mechanik?ciekawi mnie czy ciężko one schodzą czy potrzebne są jakieś specjalne ściągacze do tego możne ktoś z was sam to robił

Opublikowano
ja wymienialem sam trzeba wachacze wyciagnac ale to bez problemu...dwie nakretki z dwoch sworzni i dwie sruby z tej tulei tylnej trzeba odkrecic kilka razy mlotkiem potraktowac i wyjdzie wachacz bez problemu. a tuleje zeby sciagnac nalezy strzykawka cienka igłą wstrzyknac olej miedzy tuleje a wachacz nastepne wachacz zblokowac w imadle i reka z calych sil obrocic tuleje i juz powinna zejsc i tak samo z wcisnieciem wiec nie potrzeba zadnych sciagaczy...
Opublikowano
ja wymienialem sam trzeba wachacze wyciagnac ale to bez problemu...dwie nakretki z dwoch sworzni i dwie sruby z tej tulei tylnej trzeba odkrecic kilka razy mlotkiem potraktowac i wyjdzie wachacz bez problemu. a tuleje zeby sciagnac nalezy strzykawka cienka igłą wstrzyknac olej miedzy tuleje a wachacz nastepne wachacz zblokowac w imadle i reka z calych sil obrocic tuleje i juz powinna zejsc i tak samo z wcisnieciem wiec nie potrzeba zadnych sciagaczy...

 

Coś mi się wydaje że wyjmowanie wahacza nie jest konieczne,zupełnie bez sensu,jutro będę zmieniał to dam znać, ale nie myślę wyciągać całych wahaczy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Coś mi się wydaje że wyjmowanie wahacza nie jest konieczne,zupełnie bez sensu,jutro będę zmieniał to dam znać, ale nie myślę wyciągać całych wahaczy

 

Nie ma sensu, da się wymienić tuleje 'na aucie' ale dobrze mieć kanał bo wtedy wygodniej.

Opublikowano
Założyłem oryginał BMW i chodzą super. :D :mrgreen: Koszt 510 złotych, więc nie wiem, czy jest sens eksperymentować.
Opublikowano

Wymieniałem tuleje wahacza w swojej e46 nic nie trzeba wyjmować żadnych wahaczy nawet kół nie odkręcasz

1 podnieść auto

2 odkręcamy dwie śruby którymi tuleja jest przykręcona do nadwozia

3 małym ściągaczem ściągasz starą tuleję

4 smarujesz np płynem do mycia naczyń(nie olejem) wciskasz nową

5 przykręcasz dwiema nowymi śrubami

NIE TRZEBA wyjmować całego wahacza czas operacji ok 60 min

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.