Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy.

Mam mały problem z zasilaniem pompy paliwa. Pompa nie dostaje prądu, ma osobną instalację z "plusa" od akumlatora wpiętą w orginalną. Uruchamia się ją włącznikiem. Auto nigdy nie zasilane gazem.

Poradźcie czy to komputer, czy ...?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Instalacja jest ok. Pompa nie dostaje prądu więc zasilanie trzeba było pociągnąć osobno.

A pytanie dotyczy problemu z brakiem prądu w orginalnej instalacji, bezpieczniki są ok. Jak nie chcesz pomóc to przynajmniej nie wkurzaj.

Takich doradców jak Ty na tym forum nie brakuje.

Opublikowano

W M30 nie ma czujnika położenia wałka. Jest czujnik położenia wału i gdyby był nie sprawny to nie było by też iskry/napięcia na cewce. Autor jeśli przejrzał schemat to już na pewno o tym wie.

 

Jeśli wykazał minimum chęci to wie: gdzie jest, jak wygląda i jak go sprawdzić.

Opublikowano

Przekaźnik pompy jest najczęstszym powodem awarii w takim przypadku.

 

Tak czy inaczej było już o tym przekaźniku na forum tak średnio ze 100 razy :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.