Skocz do zawartości

SPADEK MOCY 325i + lpg


kumek20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem, czassami mam dosc odczuwalne spadki mocy silnika, slychac wtedy... jakby to nazwac "bulgotanie", silnik chodzi jakby mial z 5litrow pojemnosci.ma ktos moze pojecie od czego moze sie to dziac ? z gory dzieki pozdrawiam ps.chodzi oczywiscie o jazde na benzynie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slabo opisales Opisz ten dzwiek dokladniej metaliczny czy raczej przelewanie sie plynow? Czy ojawy sa na gazie i PB i jak masz przelaczany gaz po temp silnika czy po przekroczeniu obr ?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra mam pare teorii wstepnych nastepne pytanie od kiedy masz te objawy i w jakich warunkach sie ujawnily?

Jaki masz poziom oleju i plynu chlodniczego? sprawdzales to wogole i czy auto sie nie przegrzewa?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy od okolo 2msc. olej sprawdzony mam lekko ponad minimum, plyn chlodniczy tez ok. auto sie nie przegrzewa.a co do czujnika polozenia walka? jaki to moze byc kosz(naprawa + czujnik) mam pelny komp OBC i tam zaden blad mi nie wyskakuje.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też mam problem z kopytem w autku. Nie mam błędów na DME żadnych a autko muli do 3000 obr. I zazwyczaj nie czuć przełączania Vanosa choć charakterystyka silnika się zmienia.Już mi witki opadają bo nawet wymieniałem pierścień na vanosie.Zazwyczaj czuć jak lekko szarpie autem a jak depnę gaz to czuć jak poszarpuje i nie ma swojej mocy.Oco kaman
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też mam problem z kopytem w autku. Nie mam błędów na DME żadnych a autko muli do 3000 obr. I zazwyczaj nie czuć przełączania Vanosa choć charakterystyka silnika się zmienia.Już mi witki opadają bo nawet wymieniałem pierścień na vanosie.Zazwyczaj czuć jak lekko szarpie autem a jak depnę gaz to czuć jak poszarpuje i nie ma swojej mocy.Oco kaman

 

Zmień czujnik położenia wałka a skończą się twoje problemy.

Mi też na 2 kompach nie wyszedł żaden błąd. Dopiero po podłączeniu pod GT1 wywaliło źle pracujący czujnik, a objawy miałem identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem po wymianie czujnika wałka i wału a także tego elektromagnesu przy vanosie i silnik ładniej pracuje równiej ale dalej to samo nie ma mocy poniżej 3000obr.Szlak mnie już trafia i to równo. Nie mam juz opmysłów.Jeszcze sprawdzę kompresje ale pali łatwo i równiutko ....witki opadają
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.