Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bardziej negatywnie wpływają drogi po których się poruszamy :)

 

profesjonalne dystanse (z pierścieniem centrującym) w zasadzie stanowią element felgi. Owszem zmieniają parametry pracy zawieszenia (zwiększając odsadzenie koła od piasty i powodując wyższe obciążenie piasty, ale to samo robią felgi szersze ze standardowym niskim ET. Generalnie w sposób zauważalny nie powinny mieć wpływu na trwałość zawieszenia, choć w ekstremalnych warunkach, z jakimi niestety mamy do czynienia niekiedy na polskich drogach, jest pewne prawdopodobieństwo powodowania przyspieszonego zużycie elementów zawieszenia. dokładnie takie samo jak byś założył np. felgi o cal szersze.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
załóż dystanse i zobaczysz jak dopiero wtedy samochód będzie wyglądał na tych kołach (gwarantuję ogromną różnicę w wyglądzie i przyczepności)
Opublikowano
Moim zdaniem ta felga kompletnie nie pasuje do E60 , wogóle wszystkie szprychowe felgi jakoś średnio wyglądają na E60 , ale to tylko moje zdanie
Opublikowano
ciężko jest określić jaki dystans będzie pasował do Twoich felg i osadzenia idealnie. wiem, że gdzieś na stronce podany był przelicznik do dystansów, więc musiałbyś sobie poszukać tego. ja do swojej przymierzałem tak, że pożyczyłem od kolegi dystans 15mm bo taki miał i potem linijką mierzyłem resztę dystansu którego musiałbym miec ( takie mierzenie nie jest precyzyjne, ponieważ błotnik nie jest prosty i może wyjść mało dokładnie). powiedz mi jakie masz et w felgach i szerokość felg.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem ta felga kompletnie nie pasuje do E60 , wogóle wszystkie szprychowe felgi jakoś średnio wyglądają na E60 , ale to tylko moje zdanie

 

Takie rowniez jest moje zdanie. Te szprychowki na moj gust to jakby zdjete z jakichs poprzednich modeli BMW

Opublikowano
Moim zdaniem ta felga kompletnie nie pasuje do E60 , wogóle wszystkie szprychowe felgi jakoś średnio wyglądają na E60 , ale to tylko moje zdanie

No nie do końca, 172 też są szprychowe, a wyglądają rewelacyjnie na 5er. Tak samo felgi od M5.

Opublikowano
No cóż, szkoda że nie wszystkim się podoba, ale w mój gust trafiło i z tego się cieszę :D

I to najważniejsze że Tobie się podobają bo to Ty będziesz patrzył na nie parę razy dziennie a nie inni.Szkoda że nie zdecydowałeś się na jakiś wzór bmw bo w e60 naprawdę się postarali i jest w czym wybierać – jak na mnie wzory np. 89,128,172 robią duże wrażenie no i oczywiście mój 122 :D (szkoda że nie ma ich większych jak 17” – trochę małe).Pozdro

Opublikowano

ja jeżdżę na takich rozmiarach jak piszesz i wg mnie rewelacja, jak na taki profil to komfort super i autko pięknie wygląda

polecam

Opublikowano
Witam, muszę kupić opony letnie do felg Styling 138, gdzie powinny być założone 225/50/17. Co sądzicie o rozmiarze 235/45/17, które są dyżo tańsze (ok. 20%)? Czy poza drobnym przekłamaniu w prędkości powinienem mieć na uwadze jakieś inne następstwa? PZDR
Opublikowano
Różnica w promieniu koła to wg wyliczeń 2,25mm więc przekłamanie raczej niezauważalne. Co do AC to nie jestem pewien czy to ma coś do tego. Owszem gdyby to były opony na odmienny sezon niż bieżący.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

nie ma różnicy na jakich oponach jeździsz, możesz nawet na zimowych w lato ;]

kumpel wywrócił się na motorze jak był śnieg, bo kupił motor w zimę i AC wypłaciło kasę ( czyżby miał zimówki w ścigaczu?? ;P)

Opublikowano
Jak bedziesz miał wypadek z własnej winy i bedziesz chciał wypłate z AC to ubezpieczyciel moze robic problem

Nie ma żadnych problemów , chyba że mówisz o wypłacie pieniędzy za nowe felgi . Gdy kupujemy nowe koła do samochodu i ich nie ubezpieczymy w razie np. wypadku ( skrzywień , rys ) lub całkowitej kradzieży felg ubezpieczyciel wypłaca za felgi które były w momencie ubezpieczenia samochodu . Nowe felgi można do ubezpieczyć ( jeżeli są większe i droższe ) to naprawdę warto bo cena nie jest duża.

Jeżeli samochód ubezpieczony jest z np. 16 calowymi stalówkami a założymy do samochodu piękne alusy 18calowe i ich nie ubezpieczymy ktoś je "zwinie" lub inne przypadki to pieniądze ubezpeiczyciel wypłaca za koła 16 calowe stalówki a nie za alusy

Opublikowano
A jakbym już ewentualnie się zdecydował na te dystanse to jakie proponujecie? 20mm na koło czy inaczej?

 

Zalezy jakie masz Et?

Ja mam Bmw doppelspeiche 116 7,5 J x 17 Et20 z 225/50/17 i z przodu 20 mm dystans na strone, a z tylu 30mm na strone. Tüv przeszlo.

Tabele znajdziesz na stronie H&R

Opublikowano
Jakby co to problem z drganiem auta rozwiązany. Wymieniłem pierścienie centrujące na nowe, lepiej wykonane i teraz jedzie się jak po stole niezależnie od prędkości. No poza większością kiepskich dróg w Polsce :)

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Kupilem Dystanse H&R 2,5 sa troszke zaduze na piascie.Musza Byc teraz pierscienie centrujace? czy poprostu dokrecac? otwor na dystansie 74,1.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.