Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam problem. Niedawno wymieniłem tarcze i klocki (odrazu mówie że nie wiem jakie, mechanik mi dobrał) po wyjeździe od mechanika miałem troszke dłuższą trase, i nagle przy hamowaniu zaczło mi trzepać kierownicą, jest to naprawde irytujące. Dzisiaj sprawdzałem z mechanikiem czy tarcze są proste takim dziwnym przyrządem no i wyszło że proste, piasty też są ok. Mówił że to mogą być też jakieś gumki chyba przy stabilizatorze. Co o tym myślicie?
Opublikowano
prawa strona ma luz ale przed wymianą tarcz i klocków nie biło mi kierownicą a teraz bije wiec jak nic wyglada na to że tarcze albo klocki no ale sprawdzone i wszystko jest ok
Opublikowano
Jeśli mogę doradzić to polecam ci zamienniki firmy Lemforder lub TRW. Nie daj się złapać na bilsteina bo ja sam osobiście pojeździłem na tych sworzniach 3 miesiące.
Opublikowano

a ja mysle ze pan mechanior jest slepy albo cos ukrywa.... co to za mechanik który nie potrafi powiedziec co jest przyczyna?? Ja obstawiam tak cieszac sie nowymi tarczami z klockami shamowales go porządnie tarcza niskiej jakosci zrobila kuku tak jak i te co ja mam 3 raz wymieniam klocki i tocze tarcze teraz mam w planach caly przod bo sie wys..ał dzieki temu i nowe tarcze z klockami ate minimum...

 

pan miechanior jak sprawdzal czy tarcze masz proste?? wlazl pod spod i powiedzial sa ok??

Opublikowano
to jest znajomy mechanik, ma taki dziwaczny przyrząd, jakby to opisac... taki statyw żelazny wysokośc około 30 cm, od niego odchodzi taka szpilka którą sie dostawia do tarczy, po drugiej stronie zegar który po zakręceniu tarczą wskazuje czy jest jakies bicie, czyli po polsku mówiąc czy jest prosta
Opublikowano

nie zostaje nic innego jak zawieszenie... stacja diagnostyczna stuku puku i juz wiesz co masz do roboty...

 

pozdrawiam

Opublikowano

[dzieki, coś trzeba pomyslec :) a Teknorot?]

 

 

Miałem i także lipa. Miałem już Bilstein, Teknort, Myle a teraz mam Lemforder i jeżdżę już rok i brak luzów. No po przednich już po ok. 3 miesiącach do pół roku użytkowania pojawiały się luzy. Decyzje musisz podjąć sam - czy chcesz założyć cos tańszego i robić czesciej wymiane gdzie rosną koszty, czy też zapłacisz raz więcej a dużej pojeździsz i bez problemu.

 

Takie samo podejście powinieneś mieć do wymiany tarcz i klocków. Miałem 4 maxx czy coś takiego - jedno z tańszych rzeczy na allegro, i teraz się zastanawiam co mnie skusiło że to kupiłem ..... Teraz mam tarcze z przodu i z tyłu TRW i spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.