Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zamierzam kupic x5 40d i zastanawiam sie nad dolozeniem ADAPTIVE DRIVE czy ktos moze mi podpowiedziec cos na temat tego systemu jedni go chwala a drudzy krytykuja.Bede jezdzil na felgach y spoke 336 20 calii

 

prosze o w miare szybkie odpowiedzi gdyz zamierzam zamówic x5 a cas nagli

Opublikowano

system sprawia ze taki kolos jedzie w zakretach jak po szynach, co do tego jestem naprawde pelen podziwu, druga sprawa ze redukuje drgania karoseri w jezdzie po nierownosciach. Jakby nie patrzec podnosi komfort jazdy. Do tej pory nie mialem zadnych problemow z tym systemem, ale auto mam stosunkowo krotko(od listopada). Najlepiej przejedz sie w opcji z AD i bez - sam porownasz czy warto, bo za 15tysi mozna miec kilka innych atrakcyjnych bajerkow ale to juz wybor nalezy do Ciebie;)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Sam niewiem jedni mowia ze system warjuje i komputer odpowiedzialny za regulacje siada .

za adaptiva mozna miec ciekawe bajerki jak powiedziales

 

jezdzilem z ad i bez i w sumie niewiem moze mialem za duze przerwy w jezdzie pomiedzy i w sumie i tak przykleja sie do asfaltu jak limuzyny

Opublikowano

Jeżeli na zakręcie, ciasnym, koła i napęd nie utrzymają, to ten sysytem tylko budy nie wychyli...

Aby to sprawdzić, to należałoby pojechać na tor z dwoma autami i tam testować.

Na niemieckich autobanach, na lukach, juz wiele czterech, czrnych krech widziałem po tych, ktorym sie wydawało, że fura jest przyklejona.

Fajniejszy system ma prosię, gdyz tam buda wychyla się w odwrotną stronę, niz zakręt. Coś ala jazda na motocyklu.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Dzięki AD samochód mniej przechyla się na zakrętach, w zasadzie prawie wogóle. Zaletą tego jest jeszcze regulacja twardości, zawieszenie sportowe lub komfortowe, wg mnie mogło by jeszcze być coś pośrodku. Trochę mnie denerwuje częste przełączanie.

 

Jeździłem wieloma X5/X6 z zawieszeniami z AD i bez, sportowymi, na 19 calach, na 20, itd. Szczerze wybrałbym jednak inne dodatki za 15k.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie warto brac tej opcji szkoda kasy, poza tym ze auto faktycznie mniej przechyla sie na zakretach to jak dla mnie nie ma roznicy jesli chodzi o komfort a sport ( mowie to o komforcie podrozowania)

 

za to polecam aktywny uklad wspomagania

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano

Witajcie. bardzo rzadko tu bywam a przecież jest to źródło cennych informacji :8) W zeszłym tygodniu zamówiłem własnie e70 z Adaptive Drive i jak to zazwyczaj bywa w salonie bardzo zachwalano mi ten system :lol: Przyznam szczerze że jeździłem x5 z AD ale było to wiele miesięcy temu po prostu nie pamietałem jak duża jest róznica z AD i bez niego... myśle żeby zrezygnowac z niego (po wypowiedzich wnioskuje że nie jest on tak wspaniały i niemal "niezbędny" jak słyszałem w kilku salonach;p) ale w grę wchodzi w zamian tylko sportowe zawieszenie... Jeździł ktoś na codzień e70 z AD lub na sportowym zawieszeniu?? Jak duża jest różnica między nimi?? Proszę o opinie i radę osób jeżdżących na codzień x5.

Pozdrawiam

Opublikowano
W salonach wiadomo że będą zachwalać ... a użytkownicy po przejechaniu kilku km będą wystawiać różne opinie. Mnie osobiście denerwuje że moje X5 kładzie się w zakrętach tak więc dołożenie AD nie wydaje mi się zbędnym dodatkiem. Opcja ta kosztuje ok. 15tyś zł, przy całkowitym koszcie auta dealer nie będzie miał jakoś astronomicznie powiększonej przez to prowizji tak więc nie wydaje mi się aby było to aż tak 'wciskanie' opcji dla klienta.
Opublikowano
Witajcie. bardzo rzadko tu bywam a przecież jest to źródło cennych informacji :8) W zeszłym tygodniu zamówiłem własnie e70 z Adaptive Drive i jak to zazwyczaj bywa w salonie bardzo zachwalano mi ten system :lol: Przyznam szczerze że jeździłem x5 z AD ale było to wiele miesięcy temu po prostu nie pamietałem jak duża jest róznica z AD i bez niego... myśle żeby zrezygnowac z niego (po wypowiedzich wnioskuje że nie jest on tak wspaniały i niemal "niezbędny" jak słyszałem w kilku salonach;p) ale w grę wchodzi w zamian tylko sportowe zawieszenie... Jeździł ktoś na codzień e70 z AD lub na sportowym zawieszeniu?? Jak duża jest różnica między nimi?? Proszę o opinie i radę osób jeżdżących na codzień x5.

Pozdrawiam

 

 

zawias sportowy w polaczeniu z runf-flat= masakra i jeszcze jak jest kolo 20cali to nie ma opcji trzeba brac AD

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano

Witam,

nie wiem jak jeździ się bez AD ale napewno nie zamieniłbym AD na zawieszenie sportowe i w dodatku na 20 cal. oponach, na polskich drogach to zwykła taczka. Zanim kupiłem X5 z AD to testowałem we Frankfurcie nad Odrą wersję ze sportowym zawieszeniem stwierdziłem, że dla mnie jest za twarde i bardzo mało komfortowe stąd decyzja o zakupie z normalnym zawieszeniem z możliwością jego usztywnienia.

Opublikowano

Witajcie.

Auto już w pełni skonfigurowane i zamówione razem z AD i jeszcze kilkoma dodatkami które uprzyjemniają podróżowanie :lol:

p.s. Jeździłem wczoraj f10 3d. i przyznam szczerze jestem zaskoczony świetnymi osiągami i rewelacyjną skrzynią!! Myśle że to auto jeździ bardzo podobnie do mojej poprzedniej 353d 272km :shock: Za kilka dni ma juz byc na salonie nowe x5 40d. Jezeli będzie możliwośc jestem pierwszy w kolejce na przejażdżkę :8)

Pozdrawiam

Opublikowano
Witajcie.

Auto już w pełni skonfigurowane i zamówione razem z AD i jeszcze kilkoma dodatkami które uprzyjemniają podróżowanie :lol:

p.s. Jeździłem wczoraj f10 3d. i przyznam szczerze jestem zaskoczony świetnymi osiągami i rewelacyjną skrzynią!! Myśle że to auto jeździ bardzo podobnie do mojej poprzedniej 353d 272km :shock: Za kilka dni ma juz byc na salonie nowe x5 40d. Jezeli będzie możliwośc jestem pierwszy w kolejce na przejażdżkę :8)

Pozdrawiam

 

Miała być już w tym tygodniu w salonie,ale jakoś nie dojechała,brak homologacji,powód lifting.Muszą zrobić od nowa homologację.

Mają mieć 4.0d ale nie na m-pakiecie,szkoda :( .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W Bawarii już jest X5 po lifcie.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

W Świlczy także juz są. Byłem i oglądałem. Duży plus za nowe lampy. Przednie ringi do jazdy dziennej mocniej świecą i maja zabarwienie niebieskie, zupłenie tak samo jak w f10. Tylne diody poprostu rewelacja:) Tylko szkoda że bez m-pakietu. obydwie sztuki czarne z silnikami 306km jedna na 20'' druga na standardowych 18''. Mi pozostaje czekac...

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Powiem krótko kupiłem 40d z ad i niezaluje jeździ lepiej z ad na zakreta h jak po szynach a an dżinsach przelaczam i jest bardIej komfortowo.

 

Zdecydowanie polecam ad

 

Wyprzedzalem kiedyś tira 140 km i za nim był zakręt z ograniczeniem 40 tuż przy zjezdIe na autostradę

Zdolalem wychamowac do 120 auto przechylilo się system wyrównał do poziomu i wyprowadził auto z zakretu .

Jest nieodzownym elementem jak ktoś lubi szybko jeździć na zakretach (ja zawsze dodaje gazu na łuku i wtedy jedzie jak pociąg rewelacja)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

super historia :duh:

 

a tak na marginesie AD nie sluzy do naprawy glupoty (opisany manewr wyprzedzania)

 

 

Powiem krótko kupiłem 40d z ad i niezaluje jeździ lepiej z ad na zakreta h jak po szynach a an dżinsach przelaczam i jest bardIej komfortowo.

 

Zdecydowanie polecam ad

 

Wyprzedzalem kiedyś tira 140 km i za nim był zakręt z ograniczeniem 40 tuż przy zjezdIe na autostradę

Zdolalem wychamowac do 120 auto przechylilo się system wyrównał do poziomu i wyprowadził auto z zakretu .

Jest nieodzownym elementem jak ktoś lubi szybko jeździć na zakretach (ja zawsze dodaje gazu na łuku i wtedy jedzie jak pociąg rewelacja)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Ta historia ma nieobrazowac mojej głupoty tylko sytuacje która mnie zaskoczyła późno w nocy , a przedstawić sens i potrzebę zakupu systemu adaptive drive do tak dużego i szybkiego auta jak BMW X5 które widzę za posiadasz.

Podejrzewam ze nieraz zrobiłeś coś niezgodnego przepisami drogowymi jeżdżąc swoim autem.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

niechacy natknalem sie w youtube na film o adaptive drive

 

tu nie tylko chodzi o przechyl auta na boki w zakrętach! system ten dziala na:

- przechyl auta na zakretach co zwieksza komfort jazdy, auto nie buja się i powoduje ze zakręty pokonuje sie pewniej i bezpieczniej

- pochyl auta do przodu przy hamowaniu (zmiejsza go znacząco) co zmiejsza drogę hamowania, bo sila hamownaia nie przenosi sie z przechylem auta na przednia kola az tak bardzo, rownomierniej rozklada sie na cztery kola , szczegolnei na sniegu czy mokrym ciezej wpasc w poslizg

- unoszenie przodu auta przy dynamicznym przyspieszaniu, co powoduje ze auto lepiej przyspiesza

- dumping kontrol, czyli mniej czuc nierownosci!

- no i wybor miedzy ustawieniem komfortowym a sportowym, bardziej sztywnym, auto odczuwalnie na prostej mniej plywa, jest twardsze!

 

w jezdym zdnaiu poprawia znacząco BEZPIECZENSTWO, KOMFORT i DYNAMIKĘ jazdy.

 

 

tu filmik ktory sobie oglądałem ->

 

a ze dzis jechalem akurat X5 zonci i zdecydowanie czuć różnicę nawet na prostej w trybie sport i zwyklym, az sie zdziwilem jak bardzo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.