Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sam byłem w szoku,kolega Hunter może potwierdzić,przecież po to wszysko opisujemy żeby się z wami podzielić, chyba oto chodzi prawda?
  • Odpowiedzi 297
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj również byłem mocno zdziwiony, w kolektorze brakowało klapki od strony EGR a znalezliśmy ją na 4 cylindrze, też jestem ciekawy jak to się stało, potwierdza to tylko moje dotychczasowe myślenie że w kolektorze panują warunki jak na jowiszu.
Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dotarło do mnie czemu te klapki się urywają!!!!! trzpienie są tak zbudowane aby przenieść siły które działają w stronę zaworów, z przypadku airwolfa wynika że musą działać dość duże siły od strony zaworów co automatycznie powoduje zjawisko zmęczenia materiału, może inż bmw nie przypuszczali żę tak duże siły mogą działać w przeciwnym kierunku.

Ciekawe??

Pozdrawiam
Opublikowano
Witam panowie,przed chwilą założyłem kolektor od 318d bez klapkowy,odpaliłem i jak narazie wszystko gra,próbowałem poszukać tego kawałka trzpienia,ale bezskutecznie,zrobię fotkę urwanej klapki to zobaczycie,jutro zrobię testing w trasie i zaobserwuje jak się zachowuje,narazie nie słyszę żadnych stuków czy matalicznych odgłosów,jestem ciekaw jaki będzie ciąg na niskich obrotach do 2tyś obr.
Opublikowano
Testing zakończony, nie słychać,żadnych stuków czy metalicznych odgłosów,nie widzę różnicy na niskich obrotach,chyba będzie dobrze,kolega HUNTER wrzuci fotki znalezionej klapki.
Opublikowano

a ja po wywaleniu klapek na początku myślałem że nic się nie zmieniło ale wydaje mi się że poniżej 2 tyś obr. słabiej idzię i lekko dymi przy pełnym gazie,

niestety program miałem robiony przed ich wykastrowaniem, być może powinno się zrobić korektę softu po tej operacji...

Opublikowano
Również i ja wziąłem się dzisiaj za klapki w końcu. Cała operacja jakieś 2,5h. Klapki jak na moje oko były w stanie idealnym, zero luzów, nity trzymały reelacyjnie. Ale jakoś lżej na sercu, że już ich nie ma. Zaślepione na śrubki plus silikon termiczny. Sterowanie zostawione. Zmian podczas odpalania/jazdy/gaszenia póki co brak. I tak miało być :cool2:
Opublikowano

Ja również wziąłem się ostatnio za klapki. Cała operacja jakieś 4h. Zaślepione na wkręty plus silikon termiczny. Sterowanie zostawione. Zmiany jakie zauważyłem, co prawda może to tylko autosugestie, ale następująco, auto ciszej się gasi, dużo lepiej reaguje na gaz w przedziale 1500-3000 obr/min, ładnie ciągnie do 4600 obr/min, spalanie spadło z 6,9 na 6,5 :D

Na wymienione zmiany mogła mieć również wpływ zmiana paliwa z ON BP na ON BP Ultimate, i wyczyszczenie AGR, w każdym razie po przejechaniu ponad 900 km od wycięcia, takie są moje odczucia.

Opublikowano

Witam koledzy ja mam pytanie czy ktos ma dojscie do tych zaslepek i moze je odsprzedac lub czy ktos bedzie zainteresowany zeby kupic je na e-bay i zaplacic razem za przesylke.

kolejne pytanie jest takie jesli wywale te klapki z orginalnymi mocowaniami i mechanizmem i zaloze te zaslepki to czy cos zostanie odlaczone?? bo do czegos ten mechanizm byl (jest) podlaczony czy poprostu wywalam ten precik sterujacy zakladam zaslepki i podlaczam reszte tak jak byla??

Z gory dziekuje za odp.

Opublikowano
Dzieki kolego bo zastanawialem sie wlasnie co zrobic z mechanizmem... a ze zdiecia widze ze zaslepki i mechaniz sobie nie przeszkadzaja i o to chodzilo powiedz mi kolego a w zasadzie upewni mnie e46 320d 2002r z lipca to te 22mm??
Opublikowano
Panowie a ile kosztują takie zaślepki?,nie lepiej założyć kolektor od 318d bez klapkowy,ja tak zrobiłem kupiłem na allegro 200zł,wtedy wywalacie wszystko,zostawiacie tylko zaworek od sterowania gruszką oczywiście podpięty i wkręcacie w wężyk śrubkę i po kłopocie
Opublikowano

Dziś dołączyłem do grona klekotowych bez klapkowców :norty:

Trudno mi powiedzieć o zmianach bo od warsztatu mieszkam 2 rzuty beretem ale na pewno sen mam spokojniejszy

 

Koledzy już przestrzegali i opisywali swoje przypadki ale takiego jak ja nie widziałem

oczyściłem sobie klapki i o to co znalazłem

http://img199.imageshack.us/img199/6743/p8183251.th.jpg http://img815.imageshack.us/img815/5439/p8183250.th.jpg

 

Pytanie gdzie jest nit? :shock:

Czy ze spalinami już gdzieś nad niemieckim niebem?

Ten patent prawdopodobnie robił poprzedni germański właściciel (a raczej serwis). Było blisko. Podejrzewam że skoro zrobili taki patent to może nit był luźny więc nie wpadł do cylindra. Nie wiadomo kiedy to miało miejsce więc na razie z autem wszystko OK.

To taka kolejna przestroga.

Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych
Opublikowano

Trudno powiedzieć do 140kkm auto było serwisowane w ASO. Z historii którą zdobył kolega nic nie wynika.

Po 140kkm pewnie auto gdzieś jeździło do jakiegoś warsztatu moze tam to poczynili.

 

Ale....

 

to kolejne rozwiązanie dla tych co nie chcą klapek usuwać :norty:

 

no chyba że sie z ośką upieniczy

 

pocieszające jest to ze problem był znany i "jakoś" go rozwiązano :mrgreen:

Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych
Opublikowano

Witam. Wczoraj zabrałem się za demontaż klapek,które nie dawały mi spokoju i pełen zapału sciągnelem kolektor patrze i widzę........

 

http://img163.imageshack.us/img163/3294/86706753.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

http://img812.imageshack.us/img812/3944/80437122.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

Klapek niema.... ale co dziwne i ani listwy mocującej ani śladu spawania itp itd. Kolektor wygląda na ori wiec co jest grane?

Opublikowano
Powiem Ci tak kolego ja zabiore sie za to w przyszly weekend najprawdopodobnjiej, zamowilem juz zaslepki w UK i zastanawiam sie czy aby nie bede mial podobnej niespodzianki w postaci ich braku :mrgreen: widocznie ktos Cie juz uprzedzil i zalozyl kolektor ori z innego bmw jak to kolega wyzej radzil zrobic czyli chyba nalezy sie cieszyc :cool2: wyczysc agr i w zasadzie po temacie :8)
Opublikowano
A kolega Samotny Wilk ma silnik M47 136koni który nie miał klapek poznać po tych paskach na kolektorze, M47N 150ps ma inny kolektor,chyba się kolega zapędził trochę lub nie doczytał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.