Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 297
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
coś bym chyba zauważył, usłyszał jakieś stuki, nie uśmiecha mi się zdejmować głowicy
Opublikowano
myślałem o tym,ale nie mam skąd wziąć,muszę się z tym przespać,to narazie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rok temu jak wywalałwm klapki swojej buni to żeś gadał że drutuje samochód, teraz Twój sam się zdrutował.

Jedynym wyjściem jest kamerka i zajrzenie do wnętrza innej opcji nie ma, natomiast nit moim zdaniem jest wbity w tłok i na razie tak sobie siedzi, no chyba że miałeś tyle szczęścia że go wydmuchnęło do wydechu i jakimś cudem ominął turbinę.

Jak ja się cieszę że wywaliłem te gówniane klapki od razu po kupnie auta:D

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to nie wiem, jedynym wyjściem jest teoria że nit jest wbity w tłok i siedzi tam grzecznie a klapka utknęła przed zaworem.

Tylko pytanie czy tak jest i jeśli nit jest w tłoku to kiedy zachce mu się latać po komorze.

Nie wiem czy nie zaryzykował bym zdjęcia głowicy, ale to już droższy temat.

Pozdrawiam
Opublikowano

Witam,

nie znacie kogoś sensownego co by mi na Śląsku mógł zdemontować kolektor? Dzisiaj podjąłem próbę i po odkręceniu wszystkich śrub chciałem ściągać to załapałem że jest tam parę elementów do odpięcia o których nie mam pojęcia i się przed samym finiszem wycofałem! :( Help :!: Może ktos ma jakiś dokładny opis z fotkami co i jak demontować żeby się tam dostać w 320d 150 KM??

Opublikowano
Musisz odpiąć wężyk podciśnienia od zaworka sterującgo klapkami,potem odpiąć wtyczkę czujnika doładowania i odkręcić śrubkę przytrzymującą mocowanie bagnetu oleju,zdjąć rurę od intercoolera i odkęcić rurkę doprowadzającą spaliny do zaworu egr. W ogóle to zdejmujesz kolektor w celu usunięcia nieszczęsnych urywających się klapek?
Opublikowano
Cała robota nie jest trudna - pod kolektorem masz bodajże 3 wtyczki do odpięcia i chyba 3 wężyki...z tyłu kolektora (od podszybia) jest wtyczka czujnika ciśnienia doładowania - tez do odpięcia...
Opublikowano
tak, chciałem je zdemontować, a trochę późno się obudziłem bo w następny piątek jadę do Chorwacji. Ale podejmę jeszcze jedną próbę w sobotę bo wczoraj to już się ciemno na koniec robiło. Myślę, że tym razem sam demontaż zajmie mi mniej czasu bo już wiem co gdzie jest. Natomiast te wężyki i kable to bym Was jeszcze poprosił o opis. Mam fotki które bym wkleił wieczorem i jeżeli bylibyście tak uprzejmi napisać co z tego jest do odpięcia :!: :?: Z góry dzięki
Opublikowano
tak, chciałem je zdemontować, a trochę późno się obudziłem bo w następny piątek jadę do Chorwacji. Ale podejmę jeszcze jedną próbę w sobotę bo wczoraj to już się ciemno na koniec robiło. Myślę, że tym razem sam demontaż zajmie mi mniej czasu bo już wiem co gdzie jest. Natomiast te wężyki i kable to bym Was jeszcze poprosił o opis. Mam fotki które bym wkleił wieczorem i jeżeli bylibyście tak uprzejmi napisać co z tego jest do odpięcia :!: :?: Z góry dzięki

 

Myślę, że to powinno wystarczyć:)

 

a jak nie,

 

to to, tyle, że w PDFie.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
fotki są od 3,0d i jest więcej elementów do odkręcenia,a 2,0d jest o połowę mniej
Opublikowano
Panowie mam drugi kolektor od 318d bez klapek kupiłem używkę i teraz mam problem czy zakładać i śmigać dalej czy zdejmować głowicę w poszukiwaniu klapki i kawałka ośki. Czekam na na jakieś sugestie ROGER NYSA wypowiedz się na ten temat,HUNTER a Ty co się nie odzywasz?
Opublikowano
fotki są od 3,0d i jest więcej elementów do odkręcenia,a 2,0d jest o połowę mniej

...więc tym bardziej sobie Kolega poradzi. :)

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano

Witam

Panowie mam drugi kolektor od 318d bez klapek kupiłem używkę i teraz mam problem czy zakładać i śmigać dalej czy zdejmować głowicę w poszukiwaniu klapki i kawałka ośki. Czekam na na jakieś sugestie ROGER NYSA wypowiedz się na ten temat,HUNTER a Ty co się nie odzywasz?

 

Kolego nie wesoło masz....

 

Nie wiem co bym zrobił w takiej sytuacji. Jedno wiem mnie to nie spotka.

 

Gdyby przeleciała koło zaworu i przywitała się z tłokiem, wiedział byś o tym zapewniam.

 

Tutaj kolega z BMW SPORT wkleił film jak pracuje silnik z klapką robiącą spustoszenie możecie obejrzeć.

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=78006

 

Może jakaś kamerka "szpiegowska" z allegro jakaś przeróbka +oświetlenie z jednej led i masz amatorski endoskop.

Doloty są spore więc coś ala długopis wejdzie. Tylko jak stwierdzisz że klapka jest w środku ale jeszcze przed zaworem to i tak będziesz musiał "zrywać głowicę " w więc może nie ma się nad czym zastanawiać tylko dzwonić do aso zamawiać ori uszczelkę i zabrać się do pracy.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Dzieki ROGER w końcu się odezwałeś,a jak stwierdzę że klapka utknęła przed zaworem to nie da się jej jakoś wyciągnąć, muszę zdejmować głowicę,nagorzej przejmuje się kawałkiem ośki i nitami to one mogą narobić bałaganu.
Opublikowano
Panowie wczoraj wspólnie z kolegą HUNTEREM(dzięki za pomoc) przy pomocy endoskopu zabraliśmy się do poszukiwania zaginionej klapki,odnieśliśmy sukces bo klapka się znalazła,ale co ciekawe nie w tym cylindrze co się urwała tylko w ostatnim,leżała sobie na zaworze,wię wziołem chwytak i ją wyjąłem,była trochę zniszczona ale cała,natomiast nie znalazł się kawałek trzpienia. Co wy na to???
Opublikowano
jak jest kompresja i zawory są "całe" wtryski i świeca też to bym sprawe olał. najwidocznie dobrze się wbił i siedzi w tłoku. trochę dziwne z tą urwaną klapką, albo auto ma przebieg grubo ponad 500tys km - moze więcej niż 700 tys km, albo jakaś wada materiałowa. osobiście likwidowałem klapki w kolektorze z auta o przebiegu około 450 tys km i klapki wymagały urzycia dużej siły przy ich wyłamywaniu. natomiast w moim kolektorze przy przebiegu 180 tys km klapki były w takim samym stanie jak w tym kolektorze po 450 tys km. jedynie co zauważyłem to gniazda w plastikach gdzie są osadzone trzpienie były u mnie wyrobione a w tym kolektorze z 450 tys km jeszcze bardziej. w ciągu 2 lat słyszę po raz drugi o urwanej klapce w N47N.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego robiola, klapki w e46 urywają bardzo często, świadczą o tym wpisy na forum, sledzę posty i co rusz ktoś pisze że mu w silniku wali i co to może być. Klapki u kolegi airwolfa rok temu wyglądały na idealne!!! wiem bo widziałem.
Pozdrawiam
Opublikowano
Pewnie że się często urywają,piszą o tym koledzy, a ile jest takich co nie pisze otym, mnie kolega Hunter mówił rok temu abym je usunął, ale ja go nie posłuchałem i teraz mam za swoje, bo chciałem mieć jak w oryninale i bałem się że nie będę miał mocy poniżej 2000tyś,teraz mam to gdzieś mam nadzieję że znajdę jeszcze ten kawałek ośki
Opublikowano

Witam

Czepień mały ,może faktycznie się wbił w tłok i siedzi.

 

ale co ciekawe nie w tym cylindrze co się urwała tylko w ostatnim,leżała sobie na zaworze,wię wziołem chwytak i ją wyjąłem,była trochę zniszczona ale cała,natomiast nie znalazł się kawałek trzpienia. Co wy na to???

 

To natomiast jest dla mnie nie zrozumiałe, jakim cudem powiedzmy z 2 cylindra (2 dolotu)klapka wylądowała w ostatnim dolocie. Klapka wędrowniczka ...to wiemy ale Twoja to wyjątkowa wędrowniczka.

Szok... kiedyś gdzieś czytałem o podobnym zjawisku , nie potraktowałem tego poważnie jednak wychodzi na to że jest to możliwe. Nie widzę podstaw aby Ci nie wierzyć . Hunter możesz potwierdzić to co napisał kolega ?

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.