Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak pisałem wcześniej miałem problem ze skrzynią biegów, zaryzykowałem i kupiłem używkę na alledrogo, od tamtej pory problem znikł. Nie wymieniałem sprzęgła, ani dwumasa.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

  • 6 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No dobra, to ja mam inny problem, u mnie cieżko wchodzi bieg 2 i 3 w górę i przy redukcjach. Jest to wrażenie jak by to było bardzo precyzyjnie, ale z racji ze to nie jest moje pierwsze bmw sadze ze cos jest nie tak. Co ciekawe, jak auto jest zimne, czyli po dłuższym postoju ten efekt praktycznie nie występuje, dopiero jak wszystko sie rozgrzeje jest to wyczuwalne. Od razu napisze ze jakies 4 tys km temu było wymieniane kompletne sprzęgło z dwumasa. Kombinuje, ze moze układ jest zapowietrzony. Co sądzicie? Dodatkowo ostatnio mam kolejny problem, przy ruszaniu na 1 biegu czuć takie bujanie autem, dzieje sie to tylko przy bardzo spokojnym ruszaniu, gdy rusze powiedzmy. 1,5 tys obr, nic sie nie dzieje, przyspiesza płynnie. Zauważyłem takze ze te bujanie przy spokojnym ruszaniu pojawia sie gdy jest wilgotno bądź po prostu chłodnej, jak było ciepło i sucho nic takiego nie wystepowalo, ktoś pomoże o co come on?
Opublikowano

Może olej w skrzyni trzebaby wymienić bo ten jest za rzadki po rozgrzaniu tzn stracił swoje parametry?

 

Co do kołysania przy ruszaniu to wydaje mi się że trzeba po prostu ruszać z trochę większych obrotów, ale u nas w benzyniaku tak jest, po prostu im nowszy silnik tym bardzo drastycznie małe są wolne obroty (700-800) co powoduje właśnie kołysanie.

Opublikowano
Odnośnie oleju w skrzyni to na pewno będę zmieniał, już mam kupiony tak profilaktycznie, ale obawiam się, że pierdoły, które wymieniały sprzęgło, nie odpowietrzyli sprzęgła, stąd na pewno oddam na wymianę płynu i odpowietrzenie układu hamulcowego i sprzęgła, tak napisałem, może ktoś się z czymś takim spotkał. A odnośnie bujania, to nie sądzę by to było normalne, tym bardziej, że nie zawsze występuje, na pewno gdy jest ciepło i sucho tego nie ma, czy istnieje jakakolwiek szansa, że podczas wilgotnych dni, wilgoć dostaje się do sprzegła ??????
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odnośnie napełniania i odpowietrzania układu sprzegła, mam nadzieje, ze to kilku osobom pomoże. Jak 2 lata temu sam wymieniałem płyn hamulcowy to tez zapowietrzylem cholernie sprzęgło.

 

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

odkurzę lekko temat otóż znalazłem osobę która zna odpowiedź na pytanie co jest przyczyną ciężko wchodzących biegów - synchronizator 1 i 2 biegu

A wiec pozostaje tylko wymiana skrzyni, bo wymiana synchronizatorów nie ma sensu.

pozdrawiam i powodzenia.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Koledzy,

 

2 dni temu zaliczylem lekkiego dzwonka, tzn lekko wjechałem w ceglany mur (nie, nie celowo) przy predkosci okolo 10-12 km/h, Generalnie straty nie sa duze (tablica i bumper), ale co mnie zaczelo bardzo zastanawiac i irytowac to inna praca pedalu sprzgla. Mianowicie pedal zaczal miec dziwny silny opor przy spodzie - okolo 10-15mm przed kontaktem z ogranicznikiem. Opor jest na tykle silny, ze ciezko jest reka zalaiczyc kontakt pomiedzy pedalem a ogranicznikiem, zarowno na wlaczonym i wylaczonym silniku.Jest o tyle meczace, ze musze uzywaz duzo sily przy odpalaniu auta, nie wspominajac juz o mojej lepszej polowce.

 

Jestem na 95% ze cos uszkodzilem podczas dzwona bowiem odruchowo wciskalem pedal do podlogi.

 

Jezeli chodzi o wrzucanie biegow, to nie mam problemow z wciakaniem, aczkolwiek czasem pokoziolkuje mi przy ruszaniu i bardzo ciezko mi bezszelestnie zmienic z jedynki na dwojke.

 

Podejrzewalem jakis wezyk wygiety, zle nic nie znalazlem, teraz skalaniam sie ku pompce sprzegla na pedale????????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.