Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moze ktos podpowie o co chodzi. Kupilem manetki o nr zgadzajacym sie wedlug mojego vinu. Po montazu nie dzialaly wycieraczki i multifunkcja i nie dalo sie zakodowac. Czy to wina pajaka ? Wyslano mi uszkodzony ?

 

I jeszcze jedno pytanie. Jesli kupie drugie manetki nie pasujace nr da sie je uruchomic ? Czy majac zwykle wycieraczki moge kupic pajaka z automatycznymi i bedzie dzialac jak manual po zakodowaniu?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Czy manetka z e90 (tempomat) będzie pasowała do E87 ? Mam zwykłe wycieraczki ( na manetce narysowane są kreski) , a mam do kupienia manetkę z napisem A (automatyczne wycieraczki) czy będą działać wycieraczki (oczywiście w manualu)? A co z załączeniem tylnej wycieraczki skoro e90 to sedan ?
Opublikowano
Ja mam pająka z E90 w swoim E82, pasuje idealnie, działa nie generując przy tym żadnych błędów. Różnica polega na tym, że E90 nie ma wycieraczki tylnej podobnie jak moje 1er coupe. Uważam, że do E81/E87 będzie pasować pająk z E91.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam , wpadl mi w ręce pająk z tempomatem w ostatnim czasie. Ale ze nigdy nie ma tak łatwo, jest ona na czujnik deszczu a moja BMW ma tylko 3 kreseczki na właczniki. Więc wiadomo ze nie to. Ale udalo mi sie przelozyz manetke z mojego LSZ. Wszystko dziala czyli wycieraczki swiatla kierunki itp. Wiadomo bledy sa DSC DTC i cisnienia opon po zalozeniu drugiego pajaką. Moje pytanie brzmi . czy da sie zakodowac tego pajaka czy tylko bedzie to strata czasu . a i tak sie nie uda? Probowal ktoś kiedys tak zrobic?
Opublikowano
Witam... posiadam bmw 1 e87 2008r. Bez tempomatu którego bardzo mi brakuje na dłuższe trasy.. a więc wystarczy tylko wymienić taśmę kierowniczą z 3 manetką która jest tempomat i programować przez komputer? Czyli cos takiego http://allegro.pl/pajak-bmw-e87-e90-komplet-z-tempomat-i-tasma-igla-i5840685911.html Czy jeszcze jest wymaganie doposażenie w jakieś silniczek do tempomatu? Proszę o poradę... dzięki
Opublikowano
Kupiłem kpl. przełączników nr części 9123043 (od E87, posiadam E81) ,ale przełącznik wycieraczki ma na manetce literę A (czujnik deszczu) , a ja natomiast nie mam czujnika deszczu ( na manetce trzy kreski). Jeżeli przełożę tylko tą manetkę to będą działać mi wycieraczki? Oczywiście po wcześniejszym przekodowaniu. Przerabiał ktoś z kolegów taki "temat"?
Opublikowano

Dziś zmieniłem manetkę na tą z tempomatem. Faktycznie demontaż tzw. "pająka" zajął mi ok. 15min. Jak już wcześniej pisałem kupiłem z wycieraczkami automatycznymi (A) , jednak wymontowałem tą manetkę i przełożyłem "swoją" (z kreskami) . Po zmianie pojawiły się trzy błędy ( żółte kontrolki DTC, ciśnienia w oponach i żółta kontrolka od hamulców ). Oczywiście tempomat nie działa. Zmieniałem przy okazji kierownicę na multi. Działa podświetlenie klawiszy w kierunkowskazach, działa sterowanie radiem, działają wg. mnie prawidłowo kierunkowskazy i pozostałe funkcje przełączników. Niepokoi mnie tylko ta kontrolka od hamulców czemu się "zapaliła" . Jak zaciągnę hamulec ręczny to zmienia barwę na czerwoną. Dziś jadę ogarnąć tempomat i przypisać "pająka". Wszyscy piszą o dwóch błędach tj DTC i ciśnienie w oponach a u mnie jest jeszcze jeden ?!

http://images75.fotosik.pl/155/852275e4c2314ba9med.jpg

http://images77.fotosik.pl/155/df69a4bf5dae75e2med.jpg

http://images76.fotosik.pl/155/44236c40398a96demed.jpg

Opublikowano
Jeden kolega nie ogarnął :? (dopisał tempomat ale nie potrafił przypisać nr do nowego pająka) , ale na szczęści drugi kolega ogarnął temat :D , co prawda zajęło to jemu około 20 minut i jak patrzyłem jak on to robi to wg. mnie wiedzę trzeba mieć aby to ogarnąć :wink: . Także zero błędów i tempomacik działa :D . Jak już wcześniej pisałem kupiłem pająka z wycieraczkami automatycznymi (A) , a mam zwykłe . Zamieniłem przełącznik ten od wycieraczek (przepiąłem) i działa wszystko bez problemu, także jeżeli ktoś pisze , że nie można takiego "manewru" zrobić to jest w błędzie. Pozdr.
Opublikowano
Może uwarunkowane jest tym , że np. "pająki" przedliftowe nie "podejdą" do pająków poliftowych , bo kolega się pytał z jakiego rocznika "pająk" :? . Ja miałem pająka z 2008 , a beta z 2009 , także o to może chodzi?!
Opublikowano

Tez ro robilem i procedura jest bardzo prosta.

 

Pajka mozesz kupic od byle jakiej e8x lub e9x aby sie zgadzala wersja wyposazenia + tempat. Wtedy nie trzeba nic przekladac tylko caly pajak.

 

Potem trzeba dodac tempomat do VO i zrobic SG_Codiren z pustym plikem man na moduly ktore maja zwizaek z tempomatem. Dsc, kombi i cas jak dobrze pamietam.

 

I co jedno niektorzy zapominaja to trzeba zresetoWac steering angle sensor w dis lub tool32.

 

Mi chyba zajo wszystko z 30 min z nauczeniem sie kodowania;)

Opublikowano
Ja niestety w kwestii jakiegoś kodowania to jestem "noga" , nie czaje tego w ogóle he he , w związku z czym trzeba płacić , wiedza kosztuje he he .
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

witam! czy mógłby mi ktoś pomóc dobrać pająka do mojej jedynki?

Kupiłem już jednego od e90, z automatyczna wycieraczką która podmieniłem na czasową(nie posiadam czunika deszczu). Przełożyłem, zakodowałem i zresetowałem czujnik skrętu niby wszystko ok, błędy znikneły ale przestały działać manetki (brak wycieraczek i kierunkowskazów, działał tylko przycisk BC). Chciałbym teraz kupić kompatybilny...

 

Mój obecny pająk: 6965924-02 hw23 sw56

Pająk który kupiem(niekompatybilny): 6989575-02 hw22 sw56

7 ostatnich znaków vin : PM65928

 

Znalazłem na portalu aukcyjnym

6962683 03 hw22 sw56 (z czasowymi wycieraczkami, takimi jakie posiadam)

Ogólnie ciężko coś znaleźć.. A może istnieje możliwość przekodowania pająka który zakupiłem? czy może ktoś pomóc ? wiedział bym chociaż czego szukać... sprawdzałem na real oem ale jakoś nie mogę się w tych numerach połapać :oops:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Hej, odkopię temat, żeby nie śmiecić.

 

Mam E87 118i 2.0 2005. Po zmianie opon na letnie nówki i zmianie klocków hamulcowych pojawiają mi się takie same błędy jak na fotkach wyżej. Czyli RUN FLAT INDICATOR i DSC Failure. NIE ZAPALA mi się ikona ręcznego (ufff). Wskakują po odpaleniu auta na wyświetlaczu fabrycznej nawigacji, wychodzę do MENU, ale DSC świeci także miedzy zegarami na mini wyświetlaczu, cały czas. RUN FLAT tam nie wyświetla ikonki. Czyli po zmianie opon i klocków w warsztacie mam gdzieś oddać na "kodowanie"?

Przecież nagle się nie zepsuło? Ciśnienie w oponach kilka razy elektroniczne sprawdzane - OK. Auto stało przez 2 tygodnie pod chmurką, wcale nie używane i kilka ulew przeszło, coś zalało?

 

 

p.s. Wcześniej nigdy nie sprawdzałam ale przy odpalonym silniku naciskanie przycisku DTC, ani go przytrzymywanie NIC nie daje. Żadnych oznak, komunikatów, ikonek itp. :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie napisałeś czy po zmianie opon, robiłeś adaptacje tego systemu monitorowania ciśnienia pod te opony. Po każdej zmianie należałoby to zrobić. Nie trzeba nic podłączać. Robi to się z poziomu auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.