Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zywotnosc zarowki w takim przypadku nie ulegnie skroceniu - sterowana jest impulsowo (PWM) obnizonym napieciem (wiec powinna swiecic nawet dluzej niz zasilana 14-14,4V z alternatora)

 

Witam.

 

Tak też mam u siebie. Czy jest natomiast możliwość doprogramowania ringów, tak aby świeciły się razem z "dziennymi" ?

 

 

oczywiscie , swieca ringi i dlugie 50% . Inaczej nie widzialem nigdy :)

 

 

U mnie świeca tylko długie na 40% - wszystkie pozostałe są zgaszone, chyba, że przełączę na pozycyjne, wtedy świeca długie 40% i wszystkie pozycyjne z ringami.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam takie pytanko odnośnie żarówek H7.

Mam ustawione DRL w drogowych o zmniejszonej mocy - ale świecą na żółto i niezbyt estetycznie to wygląda. Czy macie jakiś pomysł na jaką żarówkę H7 wymienić żeby świeciła na biało lub delikatny niebieski (a'la xenon) ?? Oczywiście nie rozmawiamy o wieśTUNING tylko o jakiś żarówach typu OSRAM lub PHILIPS.

Pamiętam że w Avensisie miałem bixenon i jak zmieniłem drogowe na Philipsy to momentalnie mi się spaliły (dwa komplety - kiedy wróciłem do zwykłych to działały do samego końca) nie wiem jak tutaj będzie.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Mam ustawione DRL w drogowych o zmniejszonej mocy - ale świecą na żółto i niezbyt estetycznie to wygląda

 

To się nazywa dyskrecja, jak komuś będzie mało zawsze możesz mu błysnąć xenonem ;)

A tak na poważnie to sam jestem ciekaw jak sprawdziła by sie zarówka np. philips blue vision czy coś tego typu. Obawiam się przy zredukowanej mocy wyszło by coś blado-niebieskiego. Ale może ktoś już testował tego wypu żarówki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam takie pytanko odnośnie żarówek H7.

Mam ustawione DRL w drogowych o zmniejszonej mocy - ale świecą na żółto i niezbyt estetycznie to wygląda. Czy macie jakiś pomysł na jaką żarówkę H7 wymienić żeby świeciła na biało lub delikatny niebieski (a'la xenon) ?? Oczywiście nie rozmawiamy o wieśTUNING tylko o jakiś żarówach typu OSRAM lub PHILIPS.

Pamiętam że w Avensisie miałem bixenon i jak zmieniłem drogowe na Philipsy to momentalnie mi się spaliły (dwa komplety - kiedy wróciłem do zwykłych to działały do samego końca) nie wiem jak tutaj będzie.

 

Biksenon polega na tym, że nie masz osobnych świateł drogowych tylko podnosi się przesłonka i ksenon świeci daleko. Jakim cudem i w które miejsce więc żarówkę zamontowałeś do długich to nie wiem. No chyba, że to były zwykłe ksenony i dlatego miałeś osobną, halogenową żarówkę do długich.

Opublikowano

Biksenon polega na tym, że nie masz osobnych świateł drogowych tylko podnosi się przesłonka i ksenon świeci daleko. Jakim cudem i w które miejsce więc żarówkę zamontowałeś do długich to nie wiem. No chyba, że to były zwykłe ksenony i dlatego miałeś osobną, halogenową żarówkę do długich.

 

Kilka postów wyżej masz "komentarz" zdjęciowy do zadanego przez Prezioso pytania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prezioso pisał o biksenonach w Avensisie i tego dotyczył mój komentarz, więc nie wiem o czym Ty teraz piszesz. :)
Opublikowano
Prezioso pisał o biksenonach w Avensisie i tego dotyczył mój komentarz, więc nie wiem o czym Ty teraz piszesz. :)

 

A no pisze o tym że w avensis jak i w E60 oprócz bixenonu są dodatkowo dwie lampy, które stanowią "wsparcie" dla świateł drogowych (świecą razem z bixenonem). I o tych to lampach, spełniających przy okazji funkcje DRL (zdjęcie wyżej) jest tu mowa.

Przeczytaj jeszcze raz uważnie to co napisał Prezioso i nie sugeruj sie słowem "drogowe" tylko kontekstem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A to widzisz, nowość dla mnie, bo nie wiedziałem że przy biksenonach stosuje się dodatkowe światła długie halogenowe. Miałem Golfa GTI, który po prostu w biksenonach w miejscu gdzie są normalnie długie nie miał po prostu żarówki i tyle.
Opublikowano
A to widzisz, nowość dla mnie, bo nie wiedziałem że przy biksenonach stosuje się dodatkowe światła długie halogenowe. Miałem Golfa GTI, który po prostu w biksenonach w miejscu gdzie są normalnie długie nie miał po prostu żarówki i tyle.

 

A widzisz dla ludu to tak robia :))

Opublikowano

No i co? Wkładał tam już ktoś coś innego niż standard H7? Jak świeci?

Ja znalazłem LEDY H7:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1803789304

Tylko pytanie czy to zaświeci jako DLR. Pytanie do fachowców od programowania BMW: jak realizowane jest świecenie na 40% żarówek świateł długich: czy przez zmniejszenie napięcia, czy może jakieś zasilanie impulsowe czy jeszcze jakoś inaczej?

Opublikowano
No i co? Wkładał tam już ktoś coś innego niż standard H7? Jak świeci?

Ja znalazłem LEDY H7:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1803789304

Tylko pytanie czy to zaświeci jako DLR. Pytanie do fachowców od programowania BMW: jak realizowane jest świecenie na 40% żarówek świateł długich: czy przez zmniejszenie napięcia, czy może jakieś zasilanie impulsowe czy jeszcze jakoś inaczej?

 

Niezależnie od tego czy będzie to sterowanie PWM(raczej tak) czy podłączenie w szeregu te ledozarówki nie będą poprawnie świecić. Ale można sobie zmienic moc świecenia DRL, tak żeby świeciły pełną mocą. Lecz mimo wszystko obawiam się że efekt będzie taki sobie, ale może się mylę, sprawdz :)

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Panowie od ostatniego mojego pytania w tym temacie minęło trochę czasu i parę km w między czasie zrobiłem.

Widziałem kilka samochodów z DRL (audi, bmw) w mieście i na trasie z żarówkami innymi niż standard (H7 do DRL). Z jednym właścicielem BMW nawet udało mi się porozmawiać na stacji benzynowej. Wrzucił PHILIPS blue vision H7 -> szczerze powiedziawszy marniutko to wygląda - generalnie blado niebieskie zamiast żółtego.

Z daleka kojarzy się to z zestawem HID wątpliwej jakości. Sam stwierdził że jak się tylko spalą to zmienia na standard lub jeszcze zaryzykuje i kupi vision plus/xtreme power też od philipsa. Zobaczymy jak to będzie wyglądać - aczkolwiek obawiam się, że nie będzie wiele lepiej gdyż z racji redukcji mocy barwa będzie przytłumiona.

 

DODATKOWE pytanie (nie chcę zakładać nowego wątku).

Mam okazję zakupić reflektory LCI (xenon komplet P/T + moduł świateł) w dobrej cenie i teraz moje pytanie dotyczące świateł:

JAK WYGLĄDA SPRAWA ŚWIATEŁ DO JAZDY DZIENNEJ - CZYLI CO SIĘ ŚWIECI A CO NIE I CZY TRZEBA TO JAKOŚ SPECJALNIE PROGRAMOWAĆ. Pytam ponieważ widziałem kilka E60 po FL i jednym świeciły się TYLKO ringi (mocno) innym ringi i tylne lampy, Czy świeci się wtedy deska rozdzielcza ??? Jak to jest czy może ktoś to precyzyjnie opisać ?

Oczywiście mowa o przekładce reflektorów xenon z LCI do modelu z 2004 roku :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam panowie mam pewien problem z lampa. 2003 rok xenon dynamik lewa soczewka skrecila mi w lewo i tak została. pojechalme do kumpla elektryka podłaczył sie pod auto zresetował moduły od lampy czy cos takiego soczewka wrociła na srodek ale nadal nie skrecaja jak krece kierownica. miga dioda przy właczniku od świateł. kiedy kolega chcial sprawdzał lewa lampe na kompie to chodzi do gory i na dól soczewka a w lewo i prawo nie idzie a komputer wogole mu nie wykrywa błedu w zadnym module. wymontowalismy lampe z mysla zeby przelozyc silniczek ale nie da rady bez rozbierania lampy i gdy zamontowalismy lampe z powrotem brewka przestala swieci diody swieca ale bardzo bardzo słabo. co moze byc przyczyna? padł silniczek? lampe bedzie trzeba wymienic i co moze byc z ta brewka prad na wtyczce jest?
Opublikowano

Z tego co ja się orientuję brewka ma oddzielny obwód. Jeśli chodzi o soczewki i ich test - to mój nie robił testu góra dół. Komputerem dało się sterować soczewkami. Wyszło na to że moduł świateł się rozkodował i trzeba było wprowadzić nowe ustawienia. Do tej pory działa bez zastrzeżeń.

 

Pozdrawiam

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
no tylko u mnie jak podlaczysz pod kompa to nie chce chodzic w prawo i lewo tylko góra i dół a to jak by sie modół rokodował pisało by cos u elektryka na kompie? a co do tej brewki to w tej wtyczce co jest do gory to prad jest 12 v.
Opublikowano

DODATKOWE pytanie (nie chcę zakładać nowego wątku).

Mam okazję zakupić reflektory LCI (xenon komplet P/T + moduł świateł) w dobrej cenie i teraz moje pytanie dotyczące świateł:

JAK WYGLĄDA SPRAWA ŚWIATEŁ DO JAZDY DZIENNEJ - CZYLI CO SIĘ ŚWIECI A CO NIE I CZY TRZEBA TO JAKOŚ SPECJALNIE PROGRAMOWAĆ. Pytam ponieważ widziałem kilka E60 po FL i jednym świeciły się TYLKO ringi (mocno) innym ringi i tylne lampy, Czy świeci się wtedy deska rozdzielcza ??? Jak to jest czy może ktoś to precyzyjnie opisać ?

Oczywiście mowa o przekładce reflektorów xenon z LCI do modelu z 2004 roku :)

 

Jak Prezioso wiesz, ja mam zrobiony u siebie zabieg przekładki na oświetlenie na LCI z dziennymi + moduł od LCI.

 

Więc u mnie sprawa wygląda następująco:

W przypadku ustawienia przełącznika na auto: z przodu świecą dzienne, z tyłu same pręgi (bez tych kółeczek) NIE ŚWIECI: podświetlanie tablicy rej, podświetlanie deski rozdzielczej, no i rzecz jasna brewki.

 

Pewnie kombinacje świecenia tego czy tamtego są zależne od kodowania...

  • 1 rok później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Zacznijmy od tego , że wrzuciłeś plik z całego auta a nir samego modułu świateł..

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.