Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wszystko zrobilem wg. instrukcji wlaczam inpe i nie wykrywa mi kabla battery off... nagralem orginalne stery do tego kabla. i ustawilem com1 co wczesniej mi sie nie udawalo...
  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wszystko zrobilem wg. instrukcji wlaczam inpe i nie wykrywa mi kabla battery off... nagralem orginalne stery do tego kabla. i ustawilem com1 co wczesniej mi sie nie udawalo...
A "latency timer" ustawiles z 16 na 1 ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Chłopaki udało mi się zainstalować INPE według tej instrukcji http://moteo.pl/forum/Instalacja-programu-diagnostycznego-INPA-pod-Windows-7-interfejs-USB-317 na Win 7 64 bit. Wszystko ok tylko jeden program nie działa NCS expert tool , nie ma do niego jakieś aktualizacji?

 

a z kad masz ta inpe. podrzuc mi link na pw. bo od trandolf-a mi nie dziala... wiec rezygnuje z tej opcji...

Opublikowano
Nie ma co instalować :) Inpa ta działa ale nie ma kompletnie połączenia. To znaczy wykrywa że zapłon jest włączony ale później wyskakuje przy czymkolwiek komunikat o braku połączenia, Próbuje ściągnąć i podziałać na tym co tu trandolf.
Opublikowano
Nie ma co instalować :) Inpa ta działa ale nie ma kompletnie połączenia. To znaczy wykrywa że zapłon jest włączony ale później wyskakuje przy czymkolwiek komunikat o braku połączenia, Próbuje ściągnąć i podziałać na tym co tu trandolf.

 

Powinna dzialac.

Ten tutorial jest ok tylko brakuje w nim OBD setup + zmiany w rejestrze. Ja mam win7 x64 home premium i instalowalem inpe na dwoch takich laptopach. Nie dziala tylko NCS i nie zadziala na x64 bit systemie. W Inpa faq.pdf strona 7 i 8 jest opisane jak zmienic wpisy do rejestru (wszystkie musza byc zgodne) jesli kturegos brakuje trzeba go dopisac.

 

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Robię wszystko prawie wszystko według instrukcji trandolfa. Omijam tylko krok przy wyłączaniu zapory w systemie Windows 7 ponieważ zaporę kontroluje u mnie program Norton Internet Security 2011. Widać to na załączonym poniżej zdjęciu. Reszta wszystko ok DiagHead działa, porty IP ustawione tak jak w instrukcji, INPa V2 działa, interfejs zainstalowany poprawnie. Pomimo tego nie mam dwóch zielonych pasków po włączeniu DISa. :( A zaporę firewall wyłączyłem w Nortonie Internet Security.

 

http://s8.postimage.org/vrrbdg4i9/DIS_nie_dzia_a_2.jpg http://s8.postimage.org/4wh9yjnip/DIS_nie_dzia_a_3.jpg http://s8.postimage.org/84lrbl9sh/DIS_nie_dzia_a_4.jpg

 

http://s8.postimage.org/la5uvft1t/DIS_nie_dzia_a.jpg http://s8.postimage.org/ux9d55m1d/DIS_nie_dzia_a1.jpg http://s8.postimage.org/3p7xk2ms1/G_owica_nie_wykrywana_przed_DIS.jpg

 

http://s8.postimage.org/qrygj8o9d/Zapora.jpg

 

Zależy mi by uruchomić DISa bo muszę adaptować przepływkę W e46 320d 135CV

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktoś wie jak zrobić spolszczenie do INPA ? Wiem że trzeba ściągnąć ! ale skąd ? nigdzie nie ma linku !? Ściągnąłem SPOLSZCZENIE a okazało się że jest to katalog CFGDAT który już jest w INPA.W instrukcji pisze że katalog CFDAT należy wpisać do katalogu c:/inpa/cfdat,skąd wziąć katalog CFDAT jak u mnie w INPA jest tylko CFGDAT i pokrywa się dokładnie ze ściągniętym CFGDAT ??? Masło maślane ! Proszę o pomoc.
Opublikowano
Robię wszystko prawie wszystko według instrukcji trandolfa. Omijam tylko krok przy wyłączaniu zapory w systemie Windows 7 ponieważ zaporę kontroluje u mnie program Norton Internet Security 2011. Widać to na załączonym poniżej zdjęciu. Reszta wszystko ok DiagHead działa, porty IP ustawione tak jak w instrukcji, INPa V2 działa, interfejs zainstalowany poprawnie. Pomimo tego nie mam dwóch zielonych pasków po włączeniu DISa. :( A zaporę firewall wyłączyłem w Nortonie Internet Security.

 

Zależy mi by uruchomić DISa bo muszę adaptować przepływkę W e46 320d 135CV

 

jaki win7? 32bit czy 64? to jedno, a dwa - ustawienia interfejsu, po kliknięciu w kalibracje ekranu dotykowego... dawno nie uzywałem DIS'a ale tam własnie się wybierało ustawirnia pod typ interfejsu Fistera[*] który działał bez diaghed'a, lub drugie ustawienia z użyciem Diaghed i wtedy zapalały się ledy głowicy... oczywiscie na bazie easyDis...

Opublikowano

Witam,

 

Zainstalowalem gotowa inpe i ncs na win7, wszystko wyglada ok do momentu kiedy probuje odczytac cos z jakiegokolwiek modulu.

W inpie wykrywa zaplon ale jak probuje sie polaczyc to wyskajuje error i pisze ze musze zamknac inpe, a w ncs dochodze do momentu wyboru CAS lub LMA i jak wybiore LMA to wyskakuje Error "Following Feature is invalid for FA: #0606"

 

Czy ktos z kolegow moze wie co to za blad?

 

Pozdrawiam

Zobacz moje Bmw http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=122339


http://img651.imageshack.us/img651/2404/bmw3r.jpg

Opublikowano

Witam Ponownie,

 

Sytuacja troche sie zmienila, tym razem zassalem nowsza inpe z modelem e90, inpa wykrywa zaplon i baterie i moge polaczyc sie z modulami.

NCS dalej wywala mi ten sam blad co powyzej. Dla proby podlaczylem szwagra e39 i wszystko smiga jak ta lala :cry:

 

Czy ktos wie co moze byc tego przyczyna ,za wszelkie info z gory dzieki.

 

Pozdrawiam

Zobacz moje Bmw http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=122339


http://img651.imageshack.us/img651/2404/bmw3r.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Poszukaj na necie, na forach w roznych miejscach. Update robisz w ediabas/ecu i ncs/ sgdat i ncs/daten

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!!

mam prośbę, najpierw o odrobinę wyrozumiałości (dopiero zaczynam sie tym bawić) a oprócz tego o pomoc!!

 

zakupiłem na allegro zgodnie z poleceniem interfejs od E-VOLT

wszystko zainstalowałem krok po kroku zgodnie ze wskazówkami, na końcu z tego co rozumiem mając podłączony kabel do kompa i odpalając INPA powinienem zobaczyć czarne pole przy komunikacie BATTERY czyli ON u mnie nie cholery

nie zależnie czy mam podpięty kabel pod auto, czy w aucie wkładam kluczyk i go wciskam uruchamiając zapłon czy też uruchamiam silnik!!!cały czas dwa pola są białe co świadczy o OFF!!!!!!!!!!!

 

chce jeszcze nadmienić że zmianiałem ustawienia w menadzerze urządzeń na wartości podane przez trandolfa czyli 4096 dwa razy na COM1, i nic!! zmieniałem też zgodnie z poleceniem producenta kabla na wartości 1024 i COM2 dalej [bAD]!!!

przy próbie wgrania sterowników producenta dostaję komunikat o tym że to są starsze od tych które były na MWA od trandolfa, zaglądałem do zmiennej środowiskowej wygląda że jest wszystko ok jest dopis w PATH ten....c:\ediabas itp. dokładnie go teraz nie pamietam!!!

 

co może być nie tak dlaczego nie działa???

a prócz tego skąd wziąść INPA wersję dla E90 lub tez spolszczenie do wersji 5.0 bo taką mam aktualnie zainstalowaną???

 

z góry dziękuję za wskazówki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.