Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam pytanie w sprawie wartości akumulatora (74 Ah).

Po pomiarach wynoszą one: 12,20 V przy wyłączonym silniku i 14,14 V przy włączonym.

Czy te 12,20 V jest do przyjęcia czy może polecacie podładowac baterię?

 

Pozdrawiam,

Piotr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest ok.

Sprawdż jeszcze ile ma napięcia podczas rozruchu? Do ilu spada?

Nie ma prawa spadać poniżej 10v

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
można jeszcze sprawdzić gęstość elektrolitu areometrem,powinno być równo we wszystkich celach

Marna rada...,bo:

1. Co zrobic, gdy w wiekszosci przypadkow, mamy do czynienia z akumulatorem bezobslugowym, a wiec nieotwieralnym? (teoretycznie, bo zawsze mozna to zrobic na sile)

2. O stanie naladowanego akumulatora nie decyduje rownosc gestosci elektrolitu w celach, a wlasciwa wartosc, ktora powinna wynosic 1.27-1.28[g/cm^3]...

 

Pozostaje tylko sprawdzenie wydajnosci pradowej w funkcji czasu, po pelnym naladowaniu (MarcinPioneer :cool2: ).

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.