Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czarne auto plus czarna skora i podsufitka w antracycie to juz zbyt ponure zestawienie moim zdaniem. Najlepiej wygladaja auta skonfigurowane kontrastowo. Bierz perforowana w bezu i sie o nic nie boj, moja zona ma taka juz prawie 3 lata i skora caly czas wyglada super, dlatego tez i ja wzialem sobie bez obaw perforowana, zwlaszcza ze latem czarna lubi sie nagrzac ;D
  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Robię wstepne rozeznanie po firmach w PL za ile kto mi auto sprzeda ... Nadal biję się z myślą o 5er F10 ale raczej przy X6 zostanę :)
Opublikowano
Nadal biję się z myślą o 5er F10

 

Znam rozwiązanie tego problemu... Kup X6 i F10. I po kłopocie.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Nadal biję się z myślą o 5er F10

 

Znam rozwiązanie tego problemu... Kup X6 i F10. I po kłopocie.

 

Pomysł dobry, tylko fundusze mnie ograniczają :roll:

 

Ktoś może coś powiedzieć o szklanym dachu ? Podobno jeśli się go zamówi to z tyłu jest jeszcze mniej miejsca na głowę bo musi się gdzieś on chować przy otwarciu. 6tyś to trochę dużo za kawałek szkła w dachu, co innego gdyby była to panorama. Jakie są wasze odczucia ?

Opublikowano
Nadal biję się z myślą o 5er F10

 

Znam rozwiązanie tego problemu... Kup X6 i F10. I po kłopocie.

 

Pomysł dobry, tylko fundusze mnie ograniczają :roll:

 

Ktoś może coś powiedzieć o szklanym dachu ? Podobno jeśli się go zamówi to z tyłu jest jeszcze mniej miejsca na głowę bo musi się gdzieś on chować przy otwarciu. 6tyś to trochę dużo za kawałek szkła w dachu, co innego gdyby była to panorama. Jakie są wasze odczucia ?

 

 

zatem tymbardziej sie nie oplaca ;)

Opublikowano
Robię wstepne rozeznanie po firmach w PL za ile kto mi auto sprzeda ... Nadal biję się z myślą o 5er F10 ale raczej przy X6 zostanę :)

 

Hej,

 

Jezdze juz X5 prawie dwa lata, zrobilem 76kkm, mam adaptive'a i 19". Mialo byc cicho i komfortowo. ;) A jest zgola inaczej. Zawieszenie mialo byc takie, ze wszystko przejade i nic nie poczuje. Wyszlo tak, ze wszystko przejade, ale tez i wszystko poczuje. X-y dobrze wygladaja, sa pokazne, ale komfrotu w nich dosc skapo. Dla porownania jezdzilem F01 z regulowanym zawieszeniem. Tam jak ustawisz "Komfort" to naprawde czuc komfort. Samochod plynie po dziurach porownujac do X5. To samo zawieszenie jest w 5GT i F10, to inna generacja, inna jazda. Jesli ktos ma watpliwosci, niech umowi sie na jazdy F01 i na dziury pojdzie. F01 na 19" runflatach plynie, X5 na 19" runflatach doskonale informuje o kazdej nierownosci. :)

 

Druga sprawa, halas. Czy ten 3.5d diesel musi tak glosno pracowac? Przeciez to jak traktor chodzi. A zimny? Wola o pomste do nieba. Ratuje sie tym, ze mam webasto, ktore po pol godzinie grzania jest w stanie ogrzac nie tylko kabine, ale i silnik na tyle, ze przymiotnik komfortowy nie odpada zaraz przy odpaleniu. W 730d f01 diesel chodzi o wiele ciszej, bardziej miekko pracuje, w 750i F01 silnika nie slychac na postoju. I to wydaje mi sie godne przymiotnika komfortowy. Dla ciekawosci przejechalem sie tez E60 535d i jest sporo ciszej niz w X5 3.5d.

 

Halas przy duzych predkosciach. Jesli jade po autostradzie na tempomacie, to rozmawiac da sie do 160, przy 180 trzeba krzyczec, a powyzej 200, zwykla rozmowa jest raczej wykluczona. Mozna tylko rozkrecic muze na maxa. Leb obrywa okrutnie. Jazda z predkoscia typu 230-240 to sztuka dla sztuki, czuc ze ten samochod meczy sie bardzo. Jazda 330i E90 powyzej 200 jest bardziej komfrotowa niz X5.

 

Duze kola. Duze kola to duze wibracje. Ciezko je dobrze wywazyc, przenosza duzo roznych drgan na karoserie, rowniez w pionie. Na pewno nie przeszkadza to w taczaniu sie po wawie, natomiast przy predkosciach autostradowych uciazliwe.

 

Nie sa to bynajmniej przypadlosci mojego egzemplarza, dwoch moich kolegow tez ma X5 3.5d, obserwujemy te same objawy i ten sam "komfort" u siebie.

 

Takze tak podsumowujac, X-y dobrze wygladaja, ale maja tez duze uciazliwosci, o ktorych nikt w salonie nie powie. ;)

 

Przechodzac do F10. Nowe zawieszenie regulowane od sportu do komfortu wziete z nowej BMW7. Nowy automat 8 biegowy, a wiec ciszej przy duzych predkosciach. Mniejsze auto, miejsze opory powietrza, znowu ciszej przy duzych predkosciach. Cicho pracujace silniki. Juz w testach chwala spokoj panujacy w kabinie nowej F10. Zmiana trybow zawieszenia, to nie tylko zawieszenie, to takze zmiana charakterystyki wspomagania kierownicy, reakcji na gaz, sposoby pracy automata. Tego nie ma w X5/X6, nie ma tez w nowym po lifcie. F10 to mniejsza buda, a wiec sztywniejsza, nie bedzie to takie miekkie jak te Xy, gdzie caly przedzial pasazerski jest wypatroszony. Rowniez mniejsze kola, powinno byc tez mniej drgan.

 

F10 to najnowsza konstrukcja, do tego xDrive i auto bedzie naprawde komfortowe i ciche. :)

 

Tyle co moge powiedziec po dwoch latach w X5.

 

Ktos tu pisal, ze jak wylacza X6 z adaptivem w trybie sport, to przy odpaleniu ma blad. U mnie takie efekty nie wystepuja, cos musi byc w tym X6 zwalone.

 

Brak adaptive to slaba jazda, bujanie przod-tyl na nierownosiach, uciazliwe. Bujanie w zakretach, szczegolnie przy duzych predkosciach. Nurkowanie przy mocnym hamowaniu, duza wada. Odpowiedz nalezy do przyszlego wlasciciela, czy kupuje bulwarowego tygrysa, czy rzeczywiscie lubi pojezdzic. :)

 

/DarekP

Opublikowano

Ja od razu po zakupie zakładałbym normalne opony a ROF wystawił na allegro.

 

Mi też przeszkadza, że przy szybkiej jeździe w środku auta robi się bardzo głośno, niestety ale gabaryty robią swoje :( Wcześniej miałem 5er i byłem zadowolony, gdy przesiadłem się do X5 od razu mnie uderzyło że choć auto o 10 lat młodsze, to gorzej wyciszone :(

 

F10 fajnie wygląda, ale rozsądek przemawia za E71. Obecnie jeżdżę po czym chcę i gdzie chcę nie martwiąc się że przerysuję podwozie ... w 5er musiałbym znów nauczyć się jeździć tylko po asfalcie i nie skracać sobie dróg. Ciekaw też jestem jak będzie pracować 4.0d , ale zakładam że tak samo głośno jak 3.5d bo przecież jest to ten sam silnik :(

Plus w E71 jest taki że mogę odliczyć VAT auta i paliwa .... no i wydaje mi się też że na wartości tak nie straci .. .wystarczy porównać teraz używane X5 i 5er , te drugie o wiele więcej tracą bo jest ich zbyt wiele .. F10 byłby fajny przez rok, później już będzie ich masa jeździć podobnie jak było z E60 :(

Opublikowano
Ja od razu po zakupie zakładałbym normalne opony a ROF wystawił na allegro.

 

Mi też przeszkadza, że przy szybkiej jeździe w środku auta robi się bardzo głośno, niestety ale gabaryty robią swoje :( Wcześniej miałem 5er i byłem zadowolony, gdy przesiadłem się do X5 od razu mnie uderzyło że choć auto o 10 lat młodsze, to gorzej wyciszone :(

 

Mnie idea runflatow jak najbardziej sie podoba. Tylko zawieszenie do nich trzeba dopracowac. natomiast zwykly kapec to same problemy. jak strzeli runflat to mozna bez szalenstw jezdzic 2-3dni zanim sie naprawi, badz zamowi nowa opone. Przy duzej predkosci na autostradzie masz o wiele wieksze szanse na zapanowanie nad fura. Przy zwyklej oponie jest wieksze ryzyko utraty panowania.

 

Nie sadze, aby cos ciszej bylo w 4.0d, moze w nowym X5 8biegowy automat cos pomoze. W X6 jeszcze pewnie z rok beda ladowac 6-tke.

 

Kupowanie samochodu nigdy nie bylo inwestycja :)

 

/DP

Opublikowano

Mnie idea runflatow jak najbardziej sie podoba. Tylko zawieszenie do nich trzeba dopracowac. natomiast zwykly kapec to same problemy. jak strzeli runflat to mozna bez szalenstw jezdzic 2-3dni zanim sie naprawi, badz zamowi nowa opone. Przy duzej predkosci na autostradzie masz o wiele wieksze szanse na zapanowanie nad fura. Przy zwyklej oponie jest wieksze ryzyko utraty panowania.

 

Nie sadze, aby cos ciszej bylo w 4.0d, moze w nowym X5 8biegowy automat cos pomoze. W X6 jeszcze pewnie z rok beda ladowac 6-tke.

 

/DP

 

W E39 złapałem kapcia w ciągu roku 17 razy, miałem coś nie tak z felgami. W E53 po przejechaniu 50kkm nie złapałem raz . Czujnik ciśnienia w oponach od razu o tym zawiadamia tak więc nie przemawia do mnie sprawa bezpieczeństwa ROF. Musiałbym wjechać na coś co mi rozerwie opone ... a jeśli ma rozerwać to ROF też pewnie się porwie. Pozatym czy znacie kogoś komu strzeliła opona ? Szanse są małe i to nie powód aby w taki sposób głównie reklamować ROF.

 

W X6 też montują 8biegowy automat, przynajmniej gdy się teraz zamawia.

Opublikowano

Gdzies już pisałem, więc nie krzyczeć, że dubluję.

Na X Drive Test Day rozmawiałem z takim sympatycznym Panem w okularach z grupy, ktora Imprezę w Poznaniu prowadzila.

jak sie okazało później, był to jej Szef.

Byla dysputa na temat X5,6 i E60 z X-em.

Ten czlowiek w trasy jeździł najczściej wlaśnie E60 i stwierdził, że lepszego auta nie ma.

 

Miałem okazję pojeździć X 5, 6 E60 nowym Disco4.

Cisza błoga w E 60 i Disco; dwa pozostałe koło 140 zaczynał się szum powietrza i to spory.

W X 5, 6 nawet pomimo progów, częste będzie pranie spodni, spódnic, płaszczy. Trzeba wyrobić sobie odruch dalekiego wyciągania nogi, aby o ten element nie zabrudzić garderoby. Dla odmiany w Disco jest wzorowo w tej materii.

 

Gdym mial dzisiaj wybierać, to celowałbym między Disco, E 60, nową 5-kę ale z X-em.

 

Na szczęście/nieszczęście zakupy dziebko się w czasie odsunęły i tego problemu nie mam.

 

Co do odliczania VAT-u, to jeszcze nie jest przesądzone, czy badziej dalej odliczalny, czy nie.

Zawsze pozostaje ex A.G.

Opublikowano

Co do komfortu w Xach to różnica jest potęzna pomiędzy zwykłymi 19, a runflatami 20. Pisałem juz o tym. Robi się coraz cieplej i jak pomyślę o powrocie do letnich 20 runflatów to mnie plomby w zębach bolą...

 

Hałas na autostradzie - tu chyba przesadzasz, wróciłem właśnie z Niemiec, gdzie jechałem dłuzszy czas w okolicach 200km/h, bez problemu prowadziłem rozmowę, hałas był na akceptowalnym poziomie - a jestem przyzwyczajony do "prawie ciszy" z eski.

 

Głośny diesel - dlatego wybrałem benzynę ;)

 

Adaptive Drive niweluje przechyły przód tył ??? a nie tylko boczne ? To jest układ dobry na autostrady i równe kręte drogi w Alpach, ale w Polsce na dziurawych drogach częściej przez AD bęzdziesz w serwisie.

 

F01 jest bardziej komfortowe, ale bez przesady, że nie czuć dziur. W porównaniu z eską jest cały czas twarde.

Opublikowano

Adaptive Drive niweluje przechyły przód tył ??? a nie tylko boczne ? To jest układ dobry na autostrady i równe kręte drogi w Alpach, ale w Polsce na dziurawych drogach częściej przez AD bęzdziesz w serwisie.

 

Czas 3:38. "Break diving is also reduced." A zreszta, jak przelacze adaptive w tryb "sport", to przy hamowaniu duzo mniej sie ugina niz na zwyklym trybie. Empiryzm.

 

F01 porownywalem do mojego X5 i przy nim, F01 jest duzo bardziej komfortowe. O mesiu nic nie pisalem, zreszta wiadomo nie do dzis, ze bez gwiazdy nie ma jazdy. :)

 

/DP

Opublikowano

Co do odliczania VATu od paliwa - czy to nie jest tak, że od stycznia nie można już odliczać VATu od paliwa zatankowanego do aut z kratką?

 

X6 jest bardzo fajne, ale mam wrażenie, że głównym atutem jest wygląd. Resztę można znaleźć o wiele lepszą w innych modelach marki. Sam zastanawiałem się nad X6 jako następcą e60, ale jako że (jeżeli faktycznie nie będzie możliwości odliczenia od końca czerwca tego roku) raczej się nie załapię, to najprawdopodobniej będę myślał o f01, f07 lub f10 EX AG (oczywiście jeśli dalej będzie w firmie tak jak obecnie ;) ). Ale teraz jak najbardziej kupiłbym X6 z racji kraty.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sorry Astro, ale zachowujesz się dziwnie. Rozumiem podjarkę zakupem etc, ale czasami odrobinę dziecinne to grymaszenie. Pewnie że nie co dzień wydaje się 350 tysięcy na auto, ale...

 

Spójrz na to czym obecnie jeździsz: "marne" 218ps w dużej budzie. Chyba że może nie pochwaliłeś się co Ty tam masz? Może M6 jakieś albo coś w ten deseń?

 

Tam będziesz miał 306PS. Mało? Kup od razu X6M. I masz wszystkie problemy od razu rozwiązane!!! A że nie ma homologacji - trudno, przynajmniej będziesz miał 100% pewności, że będziesz zadowolony.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Sorry Astro, ale zachowujesz się dziwnie. Rozumiem podjarkę zakupem etc, ale czasami odrobinę dziecinne to grymaszenie. Pewnie że nie co dzień wydaje się 350 tysięcy na auto, ale...

 

Spójrz na to czym obecnie jeździsz: "marne" 218ps w dużej budzie. Chyba że może nie pochwaliłeś się co Ty tam masz? Może M6 jakieś albo coś w ten deseń?

 

Tam będziesz miał 306PS. Mało? Kup od razu X6M. I masz wszystkie problemy od razu rozwiązane!!! A że nie ma homologacji - trudno, przynajmniej będziesz miał 100% pewności, że będziesz zadowolony.

 

Uwież mi że z używanym autem nigdy nie miałem takiego problemu, zakładałem że ma mieć kilka dodatków, oszczędny silnik diesla i gotowe. Ale z góry zakładałem że będę autem jeździć 1-1,5 roku.

Z nowym pojawiły się pewne dylematy, gdyż nigdy nie miałem benzyny i w pewnym sensie mam na nią ochotę, ale przy liczbie km które robię rocznie nie uśmiecha mi się tankowanie co 300km :(

Wiem że X6M rozwiązałoby problem, ale trzeba do niej dorzucić kolejne 150tyś .... możliwe że gdybym miał 50i to myślałbym o M, więc diesel wydaje się być sensownym rozwiązaniem.

W obecnym aucie mam 255KM 600Nm, tak więc X6 nie wiele tu zmieni. Ale mam już pewien pomysł co zrobić za te 60tyś które musiałbym dorzucić do 50i :

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1213821 :cool2:

Opublikowano

Narzekacie Panowie :) U mnie w E92 na kołach 255/35/18 to czuć dziury, ostatnio od znajomego jeździłem X6 na 19'' ROF to jak wsiadłem potem do Coupe to myślałem że na dziurach auto się rozleci :D

 

A tak swoją drogą to dopóki BMW nie wprowadzi pneumatycznego zawieszenie do aut to zawsze będzie problem, nie da się zrobić auta które ma twarde zawieszenie = dobrze się prowadzi i jest komfortowe na Polskich wydmach...

W Range Roverze ( produkt BMW ) jest pneumatyka i tam ten samochód w trybie komfort płynie, a na autostradzie w miare się trzymie ( przy ponad 2,5 tonach fizyka czasem się przypomina, nie wspominając do aerodynamice której w RR poprostu nie ma, bo nie ma drugiego tak kanciastego samochodu :duh: ) ale nawiązuje do tego że BMW gdyby tylko chciało to by potrafiło... Nie wiem dlaczego w X5/6 tego nie robią... Wogóle to mnie czasem denerwują LEDowe lampy dawali do tyłu juz do E46 Coupe ( od 2003r ) a w autach takich jak np. X5 teraz robią lifting i wielkie halo że będą LEDowe lampy jakby nie mogli ich dać odrazu. Nie mają lepszych asów w rękawie? Szczypią się na diody... :twisted: :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Miałem okazję jeździć Disco 4 oraz X5,6 tak do 160km/h.

Krótko.

W Disco ciszej...

I zawias pnematyczny...

 

Co mi z ciszy i pneumatyki skoro land rovery się psują i więcej czasu spędzę w warsztacie niż jeżdżąc?

No i kanty były modne 20 lat temu ... mogli by go trochę zaokrąglić :roll:

Opublikowano
Miałem okazję jeździć Disco 4 oraz X5,6 tak do 160km/h.

Krótko.

W Disco ciszej...

I zawias pnematyczny...

 

Co mi z ciszy i pneumatyki skoro land rovery się psują i więcej czasu spędzę w warsztacie niż jeżdżąc?

No i kanty były modne 20 lat temu ... mogli by go trochę zaokrąglić :roll:

A wiesz, że się psują, czy tylko słyszałeś...

Opublikowano
Miałem okazję jeździć Disco 4 oraz X5,6 tak do 160km/h.

Krótko.

W Disco ciszej...

I zawias pnematyczny...

 

Co mi z ciszy i pneumatyki skoro land rovery się psują i więcej czasu spędzę w warsztacie niż jeżdżąc?

No i kanty były modne 20 lat temu ... mogli by go trochę zaokrąglić :roll:

A wiesz, że się psują, czy tylko słyszałeś...

 

Nie miałem land rovera, ale alfy romeo też ... kawały o tym że więcej czasu spędzisz na poboczu naprawiając auto niż jeżdżąc, lub najbardziej awaryjna terenówka nie biorą się z niczego :(

Disco jest zdecydowanie praktyczniejszym autem, ale ja zwykle patrzę najpierw na wygląd, a później czy auto jest praktyczne.

FUX nie wiem jeszcze nad czym się zastanawiasz, widać że bardzo Disco Ci podszedł, a jeśli patrzysz też na to aby auto było praktyczne to wybór jest oczywisty ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.