Skocz do zawartości

320d 136ps Pytanie o Turbo i kodowanie BC po ins. manietki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Byl kiedys post w ktorym trwala dyskusja jakie jest turbo w tym modelu i znalazlem nawet katalog gdzie pisalo ze jest to turbo ze zmienna geometria ale obecnie nie jestem juz taki pewny co tma siedzi.

 

Jesli model turbo to GT15 to jest to Wastegate turbo

http://www.capa.com.au/turbo_bb.htm

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/images/catalog/catalog_common/Garrett2007Catalog.pdf

 

W dodatku chlodozne woda i olejem.

NUmer Oem BMW nic mi nie mowi. Chce jakies konkretny dowod na to co tam siedzi w rzeczywistosci.

Edytowane przez fornal
Opublikowano

Tak to jest model ale w tym linku ktory podalem nie ma go na liscie. W pliku pdf nie ma go uwzglednionego.

Chce sie po prosty dowiedziec jak najwiecej o tym turbo a narazie nie wiem nawet czy ma zmienna geometrie.

Opublikowano
Czesc fornal wczesniej nie zauwazylem ze to ty. Jak bede jechal do Ciebie to podrzuce ci plik ktory cie zainteresuje odnosnie turbin gerreta.
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano
OK. Jak bedzisz jechal to sprawdz czy DIS ci dziala na laptopie. Moze ktos nam doradzi jak przeprogramowac soft aby obslugiwal komputer.
Opublikowano

Witam

 

Wypowiadałem się swego czasu na temat turbin.........

 

Sprawą oczywistą jest że do 320d 136ps wkładano GT 1549V

 

Myślałem że idzie tam turbina z wastegate.

 

Jednak pojawiły się sprzeczne informacje, może do wcześniejszych wersji szła wastegate do nowszych zmienna geometria ?

 

Tak wygląda gt 1549s wkładana między innymi do renówek. Numery odnoszą się do rozmiarów wirników jak sądzę więc wydajność ta sama .Obudowa inna a jak z sterowaniem ??????

Pozdrawiam Krzysiek

 

http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/nz3732_turbina.jpg

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
A mowia zeby samochodow na F i z Francji nie kupowac. A mamy wspolne czesci.
Opublikowano
moze i wspolne ale jakosc wykonania jest inna wiem cos o tym bo pracuje w firmie produkujacej turbosy i do do bmw sa inne wymagania w jakosci niz do innych marek typu psa czy fiat
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano
OK. Jak bedzisz jechal to sprawdz czy DIS ci dziala na laptopie. Moze ktos nam doradzi jak przeprogramowac soft aby obslugiwal komputer.

możesz dokładnie wyjaśnić z czym macie problem?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Aktywacja BC po wymianie manetki. Widzialem gdzies juz jak to zrobic na forum.
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano
Ja tez widzilem ale nie widzialem jak zrobic soft a tylko hardware. Moze wiec ktos cos doradzi.
Opublikowano
Ja tez widzilem ale nie widzialem jak zrobic soft a tylko hardware. Moze wiec ktos cos doradzi.

 

cytuje

"

przez LukaszPL » Nie Gru 17, 2006 6:11 am

 

Poszukaj na necie czesci oznaczonej na rysunku numerem 1 (numer czesci BMW: 61318363668). Po wymianie twojego starego wylacznika na nowy podjedz do ASO aby ci go zaaktywowali (OBC retrofit). Jezeli ASO nie wie jak to zrobic mozesz im podpowiedziec co maja wybrac na DIS-ie:

 

- najpierw nalezy wejsc do "ZCS coding"

- nastepnie wybrac "model e46"

- pozniej "recode" lub "retrofit"

- kolejna opcja to "turn signal"

- ostatnia ta wlasciwa to "enable OBC"

- w przypadku pojawienia sie bledu nalezy nacisnac przycisk OBC na kolumnie kierownicy i jeszcze raz wybrac opcje "enable OBC"

 

Caly proces zajmie nie wiecej niz 4 minuty.

Po zainstalowaniu i zaaktywowaniu bedziesz sie cieszyl nowymi funkcjami na swojej desce rozdzielczej.

Moje E46"

koniec cytatu :)

viewtopic.php?t=41294

 

pozdrawiam

Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano

i zależy jeszcze jakiego masz Disa bo u mnie jak robiłem nie miałem opcji turn signal a potem nie było enable OBC tylko po wybraniu retrofit miałem coś z OBC .....oooo już znalazłem:

Wybrałem ZSC Coding

potem Retrofit

następnie model e46

Później opcja OnBoardComputer

a potem mnie zapytało czy automatycznie zakodować moduł

potem kazało wyłączyć zapłon na 10 sec i tyle

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.