Skocz do zawartości

KUPNO E39 520i prośba o weryfikację VIN-u


Zabol25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chcaiałem się na początku przywitać ze wszystkimi użytkownikami forum bo świeżak tu jestem.

 

Mam nadzieję że umieściłem temat w dobrym miejscu, jeśli nie to z góry przepraszam. Noszę się zamiarem kupna E39 520i i będzie to anglik bo mieszkam na wyspach. Moja prośba to czy ktoś może zweryfikować niżej podany VIN?

 

WBADR12050BR97198 Powinna to być granatowa E39 520i z 1999 roku(kombi). Najbardziej chodzi mi czy auto było kiedykolwieg serwisowane bo książka serwisowa gdzieś się zapodziała, zostało tylko kilka rachunków :( ale pozostałe wiadomości o wyposażeniu też mile widziane.

 

Auto już widziałem na żywca dzisiaj i jest w dobrym stanie i dobrze się nim jeździ ale martwi mnie ta historia serwisowa.

 

A oto i ona:

 

http://img169.imageshack.us/img169/4595/bcafxjl3gcau8gxc0caa9ri.jpg

 

Bardzo będe wdzięczny jeżeli ktoś mi pomoże, z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Historię serwisową możesz sobie zdobyc w ASO bez problemu (chyba, że na wyspach jest z tym problem). Jedziesz z właścicielem auta, płacisz niewielkie pieniądze za wydruk i masz wszystko czarno na białym. Ja w ASO BMW Inchcape we Wrocławiu rok temu zapłaciłem za to niecałe 70pln i miałem wszystko dokłądnie wydrukowane i objaśnione ja się w tym połapac.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK

 

Tak spróbuje zrobić.

 

Mam jeszcze pytanie a mianowicie na co szczególnie zwrócić uwagę kupując E39, szczegónie gdy przybiegi powyżej 200000(interesuje mnie tylko benzyna+manual i tylko Touring).

 

Odlądałem dziś jeszcze jedną E39 ale 528i i nie wiem jak te silniki sprwdzają się w praktyce (proszę o opinię).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Piątka" z silnikiem 2,8L jest świetnym kompromisem pomiędzy osiągami a złużyciem paliwa.

To była bardzo nowoczesna konstrukcja która charakteryzowała sie sporym momentem 280Nm dostępnym od wartości bodajże 2000obr/min.

 

Dobór jednostki do e39 był tu wiele razy omawiany. Poszukaj :)

http://farm8.staticflickr.com/7143/6826155841_0459a462fa.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem gdzie mieszkasz a UK ale jak Londyn to ja jeżdże E39 2.8 manual touring więc możemy się spotkać pogadać co ja bym sprawdził w takim aucie. Nie jestem żadnym znawcą ale użytkuję więc może jakoś pomogę. Tyle tylko że po 25tym marca, gdyż teraz jestem w PL.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem gdzie mieszkasz a UK ale jak Londyn to ja jeżdże E39 2.8 manual touring więc możemy się spotkać pogadać co ja bym sprawdził w takim aucie. Nie jestem żadnym znawcą ale użytkuję więc może jakoś pomogę. Tyle tylko że po 25tym marca, gdyż teraz jestem w PL.

Pozdrawiam

 

LONDON GOLDERS GREEN NW11 8HR

 

Ja też uciekam do Polski 27.03 na 10 dni ale potem chętnie się spotkam, dzięki za info :cool2:

 

Dzisiaj byłem na jeździe próbnej E39 528i suuuuuuper wrażenia ale środek wyglądał jak z rocznika 1977 po przebiegu 500kkm :mad2: palone, syf, skóra cała do wymiany i takie drobne usterki (w opisie sprzedaży "MINT CONDITION" :duh: ) i mnie odrzuciło od tego auta. Poszukiwania trwją NADAL :D

 

Manual, Kombi i w benzynie nie łatwo znaleść a jak się już jakiś trafi to trza jechać ze 200 mil :cry: No cóż tą jedyną trzeba sobie znaleść, sama nie przyjdzie :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam kolego Zabol, że i tak jesteś w lepszej sytuacji szukając auta tam - na Wyspach - niż byś miał coś znaleźć tutaj w PL u naszych krajowych handlarzy "okazyjnym igliwiem". Tutaj to wszystkie są MINT CONDITION a jak jedziesz na miejsce to przychodzi mega furia, że się wywaliło w błoto kasę na paliwo/przejazd.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LONDON GOLDERS GREEN NW11 8HR

 

Ja też uciekam do Polski 27.03 na 10 dni ale potem chętnie się spotkam, dzięki za info :cool2:

 

Dzisiaj byłem na jeździe próbnej E39 528i suuuuuuper wrażenia ale środek wyglądał jak z rocznika 1977 po przebiegu 500kkm :mad2: palone, syf, skóra cała do wymiany i takie drobne usterki (w opisie sprzedaży "MINT CONDITION" :duh: ) i mnie odrzuciło od tego auta. Poszukiwania trwją NADAL :D

 

Manual, Kombi i w benzynie nie łatwo znaleść a jak się już jakiś trafi to trza jechać ze 200 mil :cry: No cóż tą jedyną trzeba sobie znaleść, sama nie przyjdzie :norty:

 

Jak wrócisz to daj znać to się umówimy. Ja mieszkam na Perivale, jedzie tam centralna linia metra.

Z tym szukaniem tutaj to też nie jest łatwo niestety, tyle że może mniejsze prawdopodobieństwo kręconego licznika. Angole bardzo niedbają o auta i znaleźć 10cio letnie w dobrym stanie szczególnie w środku jest ciężko.

Ja też troche czasu spędziłem na szukaniu ale przez przypadek udało się :D

Co prawda troche droższe niż reszta w tym roczniku ale myślę że było warto.

Życzę owocnych poszukiwań, grunt to nie napalać się na początku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabol25 - rocznik 1977 nie jest zły :mrgreen:

 

W sumie nie miałem nic do rocznika 1977, tak tylko palnąłem :mrgreen: sam mam e21 w Polsce z 1982 roku ale silnik się skończył :cry2:

lecz wciąż mam sentyment do tego auta i dlatego teraz też szukam beemki lecz e39.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mam takie kombi z silnikiem 2,0

Doradzam poszukać z większym silnikiem :cool2:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczytując numer VIN-u z jedej E39 znalazłem go na prawym przednim kielichu(ANGLIK), czy jeszcze gdzieś w innym miejscu był wybijany???

 

I gdzie jest wybity numer silnika jeżeli chodzi o 523,525,528(E39) Z góry dzięki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w tych miejscach:

z prawej strony, na spodzie bagażnika

na prawym nadkolu, w pobliżu gniazda amortyzatora

na przedniej stronie korpusu z lewej strony

http://farm8.staticflickr.com/7143/6826155841_0459a462fa.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

wsadż jeszcze rączkę pod fotel pasażera i poszukaj karteczki wetkniętej między sprężyny a gąbkę.

jest na niej VIN i częściowy opis wyposażenia.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadż jeszcze rączkę pod fotel pasażera i poszukaj karteczki wetkniętej między sprężyny a gąbkę.

jest na niej VIN i częściowy opis wyposażenia.

 

Dzięki spróbuje :cool2:

 

A wracając do mojego poprzedniego pytania:

 

Czy ktoś się orientuję dlaczego w opisach E39 523i piszę że silnik 2,5L Jaki w końcu w 523i jest silnik 2,3 czy 2,5 :?:

Z góry dzięki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ktoś się orientuję dlaczego w opisach E39 523i piszę że silnik 2,5L Jaki w końcu w 523i jest silnik 2,3 czy 2,5 :?:

Z góry dzięki :cool2:

 

W E39 przed liftem dla silnika 2,5 było oznaczenie 523 właśnie, trochę to mylące bo wcześniej można było poznać po tym jaki to silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.