Skocz do zawartości

Nowy akumulator dodal mocy i wogole lepiej jezdzi-


cezarbmw

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego kto tobie takie żeczy naopowiadał??

 

 

po pierwsze skończ szkołę, chociażby jakąś podstawową, bo widzę że z polskiego to się kłania u ciebie druga klasa podstawówki.

Gdybyś miał blade pojęcie o elektryce to zastanowił byś się nad stwierdzaniem tak banalnych rzeczy, jednakże moje tłumaczenie w tym przypadku nic nie pomoże a jedynie mogę odesłać Ciebie na forum elektroda.pl tam są poruszone bardziej dogłębnie zagadnienia istoty akumulatora i alternatora w pojazdach mechanicznych np. jak możliwość wystąpienia przepięcia po odłączeniu akumulatora na pracującym silniku. O tym można by napisać książkę i tylko z pozoru się wydaje laikom jakie jest to oczywiste.

 

PS. Czasami mam wrażenie że niektórzy to jeszcze mają wyobrażenie o elektryce/elektronice jak w latach 80-tych?

BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Pierwsza i najważniejsza sprawa to ładowanie aku, powinno być na zaciskach aku co najmniej 14V, co do akumulatora, jeżeli ładowanie jest prawidłowe to oznaka że aku jest do wymiany, to czas trzymania prądu do następnego uruchomienia silnika, jezeli nie odpala na drugi dzień to aku złom.

 

 

Józef

Czyli złom :) Jadę kupić ten akumulator, bo tragedia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator nie ma mocy. Ma za to pojemnosc wyrazana w amperogodzinach "Ah" i prad rozruchowy "A".

Jezeli masz silnik benzynowy i nie za duzo elektryki na pokladzie to 75 Ah wystarczy. Jesli to diesel to musi byc 90-100 Ah.

ps. Centra nie jest zla (sa hyba 3 rodzaje), Varta tez daje rade, ale nie kupuj bosh'a

Mam autko w benzynie, elektroniki troszkę jest, czyli brać 90-100 Ah ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator nie ma mocy. Ma za to pojemnosc wyrazana w amperogodzinach "Ah" i prad rozruchowy "A".

Jezeli masz silnik benzynowy i nie za duzo elektryki na pokladzie to 75 Ah wystarczy. Jesli to diesel to musi byc 90-100 Ah.

ps. Centra nie jest zla (sa hyba 3 rodzaje), Varta tez daje rade, ale nie kupuj bosh'a

Mam autko w benzynie, elektroniki troszkę jest, czyli brać 90-100 Ah ?

Mocniejszy (większy pojemnościowo) jak weźmiesz (nic książka przewiduje) - nic się nie stanie, a będzie mu lżej. Ale jak już weźmiesz za mały to wtedy możesz mieć problemy.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie warto brać większego niż naklazuje producent.

Do doładowania większego akumulatora trzeba więcej czasu. < zakładając , że alternator zostaje ten sam >

Jesli robisz długie trasy to może byc większy ale jak latasz nie za daleko to akumulatore moze byc wiecznie niedoładowany a to jest bardzo niezdrowe dla akumulatora.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.