Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od kiedy mam ten samochód zauważyłem że wskazówka prędkościomierza zachowuje się dziwnie. Nie poruszała się płynnie tylko miala takie przeskoki jak sekundnik w zegarku. Wczoraj zrobiłem trochę dluższą trasę z czego jakieś 150 km na tempomacie. Jak zjechałem z autostrady wskazówka została na 140 KM/H i nie chciała się ruszyć. Jak poklupałem w deskę to zaczęła opadać takimi bardzo wyraźnymi skokami, zatzymała sie na 110 KM/H i zaczęła poruszać się z tym że od 110 KM/H i nie płynnie. W między czasie podeszła wyżej i jak stałem miałem nawet 180 KM/H potem smów się zawiesiła i znowu troche opadła i tak w kółko.

Cp to może być? Miał juz ktoś coś takiego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłącz kompa, moze pojawił sie jakis błąd odpowiadajacy za ten problem.
Opublikowano
Wydaje mi się że to raczej z komputerem nie ma nic wspólnego. Po kilku krótkich trasach wskazówka zaczęła stopniowo opadać i ostatecznie zeszła do zera. Wiec jak wczoraj wracałem to myślałem że bedzie oki, ale niestety po przejechaniu jakiś 150 km zatrzymała się na 80 KM/H i tak do końca czyli jakieś 250 km. Dzisiaj rano była juz na 60 KM/H. Wyciągnąłem całe zegary i potrząsłem nimi troch, ale nie daje to żadnego efektu. Zauważyłem jeszcze że jak auto dłużej postoi to wskazówka opada albo przy pociągnięciu za klamke albo po trzaśnięciu. Wiem że to brzmi jak archiwum x ale jest tak naprawde. Prawdopodobnie wymiana by pomogła ale chciałbym tego uniknąc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się że to raczej z komputerem nie ma nic wspólnego. Po kilku krótkich trasach wskazówka zaczęła stopniowo opadać i ostatecznie zeszła do zera. Wiec jak wczoraj wracałem to myślałem że bedzie oki, ale niestety po przejechaniu jakiś 150 km zatrzymała się na 80 KM/H i tak do końca czyli jakieś 250 km. Dzisiaj rano była juz na 60 KM/H. Wyciągnąłem całe zegary i potrząsłem nimi troch, ale nie daje to żadnego efektu. Zauważyłem jeszcze że jak auto dłużej postoi to wskazówka opada albo przy pociągnięciu za klamke albo po trzaśnięciu. Wiem że to brzmi jak archiwum x ale jest tak naprawde. Prawdopodobnie wymiana by pomogła ale chciałbym tego uniknąc.

 

 

A myslisz ze licznikiem co steruje ? Jesli cos jest nie tak to powinien zapisac sie błąd w ECU lub innym module ktory ci podpowie co go konkretnie boli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.