Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dane katalogowe są na korzyść manuala.

 

Gdzie? Teraz już są przeważnie takie same, lub na korzyść DSG/SMG.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Odpowiedzi 154
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ok, dane katalogowe są na korzyść manuala. Ale ile? 0,x sekundy to aż tak dużo aby toczyć wojnę o to?

Teraz inny aspekt, codzienna jazda. Tu automat jest szybszy, bo on zmienia biegi w tym samym tempiea nie jak człowiek, któremu nie chce sie mieszać lewarkiem i muli się ze zmianą. Potwierzam, że automatem jeździ się szybciej. Dotykasz gazu i jedziesz a nie musisz odrywac jednej reki od innego zajecia aby zmienić bieg.

 

Dokładnie tak jak to opisałeś, reakcja człowieka nigdy nie będzie taka sama jak automata.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Ok, dane katalogowe są na korzyść manuala. Ale ile? 0,x sekundy to aż tak dużo aby toczyć wojnę o to?

Teraz inny aspekt, codzienna jazda. Tu automat jest szybszy, bo on zmienia biegi w tym samym tempiea nie jak człowiek, któremu nie chce sie mieszać lewarkiem i muli się ze zmianą. Potwierzam, że automatem jeździ się szybciej. Dotykasz gazu i jedziesz a nie musisz odrywac jednej reki od innego zajecia aby zmienić bieg.

 

Jeśli przedstawiasz jakiś temat to podejdź do rzeczy uczciwie i podaj fakty a nie opinie. Jeśli mówisz, ze auto z automatem i tak przyspiesza lepiej to ja Cie odsyłam do danych producenta. A potem mowisz "no dobra ale co to za przewaga" a nawachlować sie trzeba.

 

Nie mieszaj mierzonego czasu przyspieszenia z subiektywnymi odczuciami z jazdy

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
dane katalogowe są na korzyść manuala.

 

Gdzie? Teraz już są przeważnie takie same, lub na korzyść DSG/SMG.

 

Bazuje na np moim aucie 320d 2006 163KM czyli najbardziej popularny model tutaj. Informacja o osiągach z katalogu i instrukcji obsługi mówi, ze różnica wynosi 0,2. Jak dla mnie żadna, pewnie niejeden jej nie odczuje, ale nie można też mówić w tym przypadku, ze automat lepiej przyspiesza.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Prawda, różnice są wyrównywane przy większych silnikach przy skrzyniach najczęściej dwusprzęgłowych...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Nawiązując do tematu szarpania mam zupełnie identyczny objaw w swoim aucie z silnikiem benzynowym i w identycznych sytuacjach jak Wy. Po trasie sprawia wrażenie jakby było lepiej ale tylko postoi w korku to od razu bardziej szarpie. Odnoszę również wrażenie, że gdyby reakcja na gaz była bardziej żwawa szarpanie by nie występowało.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podpisuje się pod tym problemem, mam 120d 163KM z 2005 roku. Opisałem to nawet w dziale serii 1. Problem identyczny, tylko w korkach jak stoję, jak dodaję więcej gazu problem znika. Z tego co piszecie nawet Ci co wymienili po dość niedługim czasie mają to samo więc dziwna sprawa. Wydaje mi się, że BMW powinno się tematem zainteresować. Ja mam o tyle problem, że auto mam 3000km od Polski, jeździ się po terenach górzystych w korkach często i teraz myślę czy wymieniać sprzęgło czy mogę tak jeszcze z pół roku jeździć i czy się auto nie rozkraczy po jakimś czasie. No, ale żeby wiedzieć czym grozi trzeba znać przyczynę najpierw.

Dziwna sprawa bo już w postach widziałem gdzieś, ze kolega w jedynce nowej, przebieg 6k km i już miał te same objawy. Skoro w nowym aucie takie coś, to co może pomóc wymiana?

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano

Ja kupiłem sprzęgło Sachsa już miesiąc temu, ale wstrzymywałem się z wymianą.....

 

Byłem 2 lub 3 razy u zaufanego mechanika, za każdym razem kazałem mu się autem przejechać i za każdym razem mówił, że tarcza sprzęgłowa jest zgrzana. Ostatnio nawet się na mnie wkurzył i wszystko mi wytłumaczył na nowym sprzęgle dlaczego autem rzuca i koziołkuje.

 

Otóż na tarczy czy docisku są takie wodziki z tworzywa, wizualnie podobnego do plastiku |||||||||| ułożone w krąg i one mają za zadanie automatycznie równać pracę sprzęgła w tym przy ruszaniu. Jeśli się zużyją - tylko pytanie dlaczego tak szybko?? występują objawy jak opisujemy wyżej. Czy to prawda?? Nie wiem!!! Jestem umówiony po świętach ostatecznie na wymianę, zobaczymy............

 

Coś musi być powodem - przecież to jaja, jeździć jak rumplem 30 letnim......

 

Zdjęcia starego sprzęgła /kto jest fabrycznym producentem?/ i nowego zamieszczę - będziemy się doktoryzować :mrgreen:

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

Jeden z forumowiczów na poście do jedynek pokazał linki do innego forum. Problem w BMW jest znany (przynajmniej w UK) i kombinują ze zmianą charakterystyki obrotów silnika. Dla zainteresowanych:

 

http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=17446

http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=2976

 

 

To nie jest za dobre rozwiązanie, ludzie narzekają bardzo. Faktycznie to chore jest, żeby auto za takie pieniądze miało takiego bubla :(. Problem jest znany od wielu lat i cudownego uzdrowienia brak.

Moje auto ma 5 lat w tym roku i założe się, że występował od dawna.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano
rozwiązanie oczywiście jest, wymienić sprzegło a najlepiej co kilka miesięcy, idealny interes dla BMW

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
rozwiązanie oczywiście jest, wymienić sprzegło a najlepiej co kilka miesięcy, idealny interes dla BMW

 

Bez dwóch zdań, rewelacyjny zarobek :nienie:

 

Czy ktoś wie kto jest producentem fabrycznego sprzęgła 2,0d 163PS ? LUK / Sachs / ?

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
Jak wymieniałem koło dwumasowe w E39 to był LUK, wiec sprzęgło pewnie też. Ale w różnych modelach może być różnie. BMW pewnie wstawia to co spełnia wymagania i w danym momencie jest tańsze. Zarówno Sachsa i Luka bym sie nie obawiał.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jestem po zabiegu.

 

Wymienione sprzęgło LUK na nowe/ choć stare jest jeszcze na 4+ oraz koło dwumasowe LUK.

 

Dwumas miał spore luzy oraz jego "wewnętrzna" część, wpadła do środka.

 

Jeżdżę od wczoraj z uśmiechem na twarzy :P Nic nie szarpie.

 

Z tego co udało mi się dowiedzieć, salonowe e9x 320d 163PS wracały z takimi dolegliwościami do ASO.

Dwumas /od upalania, od nogi kobiecej :lol: / wymieniano a ramach gwarancji, ale za sprzęgło kazano sobie płacić. W tej opowieści jest 98% prawdy :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
np. mnie w 120d wymienili i sprzęgło i koło z. w ramach gwarancji bezpłatnie
Opublikowano
Czyli co wystarczy wymienić kolo dwumasowe jesli sprzeglo jest ok? czy trzeba zmieniac to i to? i podstawowe pytanie czy da sie czesci zamienne kupic nie w aso? jaki jest ich koszt poza aso. Dodam, ze mam 120d 163 konie ale w bmw serii 3 chyba ta konstrukcja jest taka sama lub podobna.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano
Jestem po zabiegu.

 

Wymienione sprzęgło LUK na nowe/ choć stare jest jeszcze na 4+ oraz koło dwumasowe LUK.

 

Dwumas miał spore luzy oraz jego "wewnętrzna" część, wpadła do środka.

 

Jeżdżę od wczoraj z uśmiechem na twarzy :P Nic nie szarpie.

 

Z tego co udało mi się dowiedzieć, salonowe e9x 320d 163PS wracały z takimi dolegliwościami do ASO.

Dwumas /od upalania, od nogi kobiecej :lol: / wymieniano a ramach gwarancji, ale za sprzęgło kazano sobie płacić. W tej opowieści jest 98% prawdy :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

Zobaczymy jak długo, który rok masz swojego auta? :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Ja kupowałem sprzęgło poza ASO - tańsze o kilka stówek, koło wyszło tańsze w ASO.....

 

Wszystko LUK-a.

 

Auto wg. VIN 11.2005 - wypuszczone w obieg przez Alpinę dokładnie rok później 11.2006.

 

Ja zmieniłem to i to, żeby komplet ładnie się ze sobą ułożył.... Wg. wskazówek tych mądrzejszych...

 

Jak na ten czas odczuwam wyraźna poprawę i Wasze ironie z dokonanej naprawy, wydaniu kupy szmalu i własnych przemyśleń, uśmiechu z mojej twarzy nie usuną.... :lol:

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
Spoko, ja Ci zycze jak najlepiej, mam nadzieje ze ta poprawa bedzie na dlugi czas i wtedy jest ok.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano
Dzisiaj jechałem z kolezanka bmw 320d i co sie okazalo to ma dokladnie taki sam problem. Auto z 2008 roku i ma zrobione 55000 km. Zgloszone zostalo przy ostatnim serwisie i powiedzieli ponoc, ze nie jest pierwsza. Tylko ze powiedzieli jej, ze to skrzynia biegow niby, ale to Portugale, oni malo wiedza;) jak beda jej to naprawiac to dowiem sie wiecej i napisze co oni wymyslili. Generalnie jakas kiszka.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
No to jestem w domu! Mam dokładnie to samo. Samochód z niewielkim przebiegiem (ok. 20 tys.) i szarpanie przy ruszaniu. Są dni kiedy to w ogóle nie występuje, ale są takie kiedy muszę kombinować z gazem i sprzęgłem żeby zminimalizować te wkurzające drgania przy ruszaniu. W ASO wymienili mi dwumas i przez dwa miesiące było ok, ale potem zaczęło znów się pojawiać. "Ten typ tak ma" :D Chyba trzeba się do tego przyzwyczaić. W przypadku samochodu za taką kasę to po prostu obciach! Po przeczytaniu tych wszystkich postów jestem tylko zdziwiony, ze w ASO patrzyli na mnie jakby pierwszy raz zetknęli się z tym tematem.
Opublikowano
No to jestem w domu! Mam dokładnie to samo. Samochód z niewielkim przebiegiem (ok. 20 tys.) i szarpanie przy ruszaniu. Są dni kiedy to w ogóle nie występuje, ale są takie kiedy muszę kombinować z gazem i sprzęgłem żeby zminimalizować te wkurzające drgania przy ruszaniu. W ASO wymienili mi dwumas i przez dwa miesiące było ok, ale potem zaczęło znów się pojawiać. "Ten typ tak ma" :D Chyba trzeba się do tego przyzwyczaić. W przypadku samochodu za taką kasę to po prostu obciach! Po przeczytaniu tych wszystkich postów jestem tylko zdziwiony, ze w ASO patrzyli na mnie jakby pierwszy raz zetknęli się z tym tematem.

 

Brawo wymienili Ci dobre sprzęgło na dobre? :lol: Płaciłeś za to??

 

Ten typ tak ma, okazuje się, że tarcza sprzęgłowa łapie wilgoć i dlatego powoduje takie "kangurki" na pedale sprzęgła, w A6 C6 2.0tdi 140km jest podobnie. Czytałem własnie na forum audi o tej wilgotności tarczy, także podejrzewam, że coś w tym musi być. U mnie też się to zdarza od czasu do czasu. A mam już nalatane prawie 199 000..

 

 

Pzdr.

Opublikowano
Mam to samo. Jak kupilem auto po kilku dniach zauwazylem takie koziolkowanie, ale pomyslalem, ze po prostu jezdzic nie potrafie :( i olalem to, teraz przeczytalem o tym i tez mysle zeby to olac skoro, wiekszosc tak ma :D
Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Na szczęście samochód był jeszcze na gwarancji więc wymienili sprzęgło za darmo. Olałem to szarpanie, ale teraz mam nowy problem. Od czasu do czasu pojawia mi się jakby "stukowe spalanie", klekocze a przy zmianie biegu (puszczenie gazu) pojawia się dziwny odgłos jakby zasysał powietrze. Miałem podobnie w innym common railu (renault), ale zanim zdążyłem zdiagnozować to mi go ukradli :? Na dodatek dzisiaj przez chwilę zaczął mi silnik przerywać, szarpać! Nie koniecznie jedno z drugim musi mieć jakiś związek. Jak na niecałe 60 tys. przebiegu i rok po gwarancji, to dość sporo dzieje się w tym prestiżowym autku. Wcześniej jeździłem VW, lałem paliwo i już, a jeśli coś stukało to w zawieszeniu. Ciekawe co powiedzą w ASO, zbliża mi się przegląd inspekcyjny.

A może wy macie jakieś sugestie? Pzdr.

  • 4 miesiące temu...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Wgrajcie najnowszy soft w ASO, ponoć to rozwiązuje ten problem ( tak piszą na forum DE i UK )

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.