Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Naprawa elektroniki w vp44 nie jest strasznie droga........ Musisz tylko znaleźć magika który już wymieniał ten nieszczęsny tranzystor w vp44.

 

Masz tu link http://www.swistak.pl/a4542398,X-tranzystor-do-VP44-kolorowy-opis-naprawy.html#

 

Zaznaczam że aukcja nie jest moja!

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Witam

 

SPOKO :cool2: I to jeszcze przeczytaj http://forum.opel24.com/tranzystor-vp44-vt27801.htm

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Witam

 

Czy ten błąd świadczy o uszkodzeniu tego sterownika??

Bardzo prawdopodobne.

 

Tranzystor łatwo wymienić ! Należy jednak pamiętać dlaczego się spalił ! Przycierający się tłoczek powoduje że tranzystor pracuje pod większym obciążeniem.

Zwiększa się prąd płynący przez niego i jego połączenia. Albo pada tranzystor albo pada połączenie.

Jednak zawsze winny jest tłoczek odpowiedzialny za dynamiczny kąt wyprzedzenia wtrysku. Moim zdaniem albo do wymiany albo do idealnego polerowania.

 

Tu masz film wymiana tranzystora

 

http://i37.tinypic.com/2d1u7w6.jpg

 

http://obrazki.elektroda.net/33_1231153368.jpg

 

 

 

 

 

Tu masz tłoczek i widoczne przytarcie.

 

http://images46.fotosik.pl/64/b2e7ca0f95d04013.jpg

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Wtam

Ps. ale tak i tak żeby wymienić ten tranzystorek to muszę wybebeszyć pompę...

Wcale nie.

 

Tranzystor można wymienić bez wyciągania pompy, nawet nie wyciągając sterownika. Albo wyciągnąć tylko sterownik i zabrać go do domu jesli nie masz odpowiednich warunków w garażu.

 

zobacz :

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Jak bedziesz wymienial to nie zapomni porobic zdjec to bedziemy mieli opis do dzialu zrob to sam. Sama wymina tranzystora pomoze chyba i tak doraznie ale zawsze warto od tego zaczac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.