Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, jak skasować inspekcję olejową jeśli zamiast pozostałego przebiegu mam same kreski (----), robiąc wszystko wg instrukcji z pierwszej strony w momencie kiedy powinien pojawić się napis RESET u mnie jest OK?

 

Muszą być zamknięte drzwi, kluczyk przekręcony na zapłon czyli 2 pozycja (jeśli masz przycisk start/stop to naciskasz go "w automacie bez hamulca a w manualu bez sprzęgła" potem przyciskiem CHECK na lewej manetce przełączasz tak żeby na wyświetlaczu między zegarami pojawiła się data i dopiero wtedy przytrzymaj dłużej przycisk od kasowania przebiegu dziennego.

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
@guzior2 niestety ten sposób nie działa, robiłem tak od samego początku. Zarówno ukryte menu serwisowe jak i iDrive nie pokazują pozostałego przebiegu do przeglądu olejowego, tylko kreski ----, inne przeglądy mają normalnie podany pozostały przebieg do inspekcji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@guzior2 niestety ten sposób nie działa, robiłem tak od samego początku. Zarówno ukryte menu serwisowe jak i iDrive nie pokazują pozostałego przebiegu do przeglądu olejowego, tylko kreski ----, inne przeglądy mają normalnie podany pozostały przebieg do inspekcji.

 

Zobacz ten temat: viewtopic.php?f=48&t=270232&hilit=+tool32

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

witam,

 

dzis przez glupote skasowalem klocki z przodu (a bylo jeszcze 12000km)Teraz mam minus 15000 i nerwy!

Co najlepiej zrobic w tym przypadku?odlaczyc kabelek z czujnikow i nan nowa przypiac?

co polecacie?

 

pozdrawiam

marcin

Opublikowano

chlopaki, ten czujnik z tego co wiem jest jeden na kazda os,tak?

jest on na prawym czy lewym kole?

 

pozdro

Opublikowano
chlopaki, ten czujnik z tego co wiem jest jeden na kazda os,tak?

jest on na prawym czy lewym kole?

 

pozdro

 

Przód czujnik jest na lewym kole na wewnętrznym klocku, tył jest na prawym kole na wewnętrznym klocku.

 

dzieki :)

rozlaczylem to ale itak nie da sie skasowac tego bledu..chyba trzeba czujnik wymienic?

 

pozdro

Opublikowano

koledzy mam jeszcze jedno pytanie:czy da sie wyjac ten czujnik nie rozbierajac niczego?chodzi mi nie wyciagajac klockow.Rozlaczyc kabel da sie :)

czy da sie nowy czujnik wpiac tez niczego nie ruszajac?

 

dzieki :)

 

pozdro

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Mam ten sam problem z kasowaniem przekroczonego serwisu oleju. Nie da sie skasowac po przez menu w zegarach. Probowalem w too32 wedlug instrukcji powyzej ale poleglem niestety. Jesli ktos ma jakas lepsza instrukcje to poprosze...

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Koledzy i mnie dopadło...

 

Auto przypominało o wymianie klocków przód za 700km. A że wymianę planowałem na weekend tak też pomyśliłem że skasuję inspekcję :duh: Wyskoczyło na -24000 :duh:

No nic... pomyślałem że wymienię i wtedy skasuję. I tak też zrobiłem. Nowe klocki plus nowe czujniki TRW już są... a serwis dalej świeci i nie mogę skasować ;/ W dodatku ruszyłem inspekcję z tylniej osi i teraz świeci mi się na -15000 ;/ Tutaj tez czujnik wymieniłem i również nie mogę skasować inspekcji.

 

Próbowałem z ręcznym kasować... przy zamknietych drzwiach.... 30 razy pod rząd.... i kompletnie NIC :cry2:

 

INPĄ to rusze ? Odłączyć akumulator ? Bo nie wierze że oba czujniki są niesprawne ;/

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Ja mam to samo tylko ze u mnie tył jest ok. Wymieniłem klocki z tyłu kupiłem nowy czujnik bo myslałem ze nie ma ale w nadkolu był zapiety czujnik tylko nie podpiety do klocka,wymieniłem na nowy i podpiałem.Chciałem wykasowac inspekcje bo nadal swieciła sie kontrolka ręcznego i pokazało mi tył 36000 czyli ok ale przód -15000 i nie dało sie skasowac. Klocki z przodu są ok prawie nowe czujnik nie był przetarty ale kupiłem nowy TRW założyłem wpiałem w klocek i dalej swieci i nie mozna wykasowac. Po resecie wyskakuja kreseczki i po chwili dalej jest -15000. Mam uszkodzonego idrive padła pamięć nie wyswietla mi daty czy to moze byc przyczyna? Próbowałem usunąć klocki inpą ale sie nie da wywala bład: brake pad wear-ERROR front axle limit reached
Opublikowano

zakupiłem teraz Textara czujniki i dalej to samo.

 

Na dniach spróbuję przekodować DSC pustym plikiem MAN lub zobaczę co oferuje Tool32. Jak bedzie dalej nic to spróbuje zaktualizować WinKFP'em. Ewentualnie na końcu chyba spróbuje DIS'em to ugryźć ale instalacja DISa jest tak popie#$%^& że na samą myśl o tym łupieżu dostaje :lol:

 

 

Gdzieś czytałem że serwis BMW za to kasuje klientów na 350 zł więc napewno mnie tam nie zobaczą :lol:

 

 

Jakby ktoś coś wymyślił to pisać :P Dodam że czujniki już zwierałem... wpinałem się opornikami... i nic.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Próbowałeś tego?

 

Wstawiam zrzut z Inpy - kasowanie inspekcji robimy wchodząc do BODY/Instrument Cluster - IKE/ Activate i kasujemy trzema przyciskami - 2, 3 i 4.

1 przycisk dotyczy wskazań komputera. Bardzo ważne jest, aby podczas kasowania silnik był zgaszony, kluczyk na pozycji 2, kontrolki zapalone, wszystkie drzwi i okna pozamykane. Ja próbowałem w różnych konfiguracjach i dopiero jak miałem pozamykane drzwi udało mi się skasować inspekcję... W sumie nie wiem nawet czemu takie rozwiązanie jest, ale ważne że się udało.

Mi zapaliła się kontrolka zmiany płynu hamulcowego (który notabene wymieniłem w czerwcu...) - symbol zegara przed diodami serwisowymi, bez problemu ją skasowałem

Smile

 

 

Screeny:

 

[Obrazek: 15_1283241380_thumb.jpg] [Obrazek: 3_1283241380_thumb.jpg]

Opublikowano

U mnie nie ma tej funkcji " IKE/ Activate " :/

 

Walcze z DISEM.... jak zainstaluje to zobacze czy coś się ruszy.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Podziałam w temacie inpą jeszcze raz musi byc tam activate,to jest w zegarach o ile pamietam.Wiem ze jak resetowałem kiedyś serwis oleju w dwóch różnych e39 mojej i kumpla tez miałem problemy nie chciało kasowac inspekcji i tu musi byc podobnie wkoncu sie uda. W sobote lukne bo nie mam czasu teraz i napisze co wyszło
Opublikowano
Wszedłem w to activate dałem reset distance i [BAD] dalej swieci i w BC nie mozna dalej skasowac klocków. Wysyłam idrive do naprawy zobacze jak bedzie hulał czy to pomoze.
Opublikowano

Wkoncu skasowałem bład po tym resecie inpą to chyba pomogło. Wchodzac w DSC wyskoczył bład inny niz wczesniej:bremsbelag verschleiß-fehler vorderachse verschleissgrenze erreicht godzina i data była z resetu dystansu i wszedłem w BC na klocki przód wyskoczył reset dwa razy wcisnałem i trzymałem wyskoczyły kreseczki po tym wskoczyło 40000 i kontrolka zgasła od recznego. Jestem happy!

Teraz mam problem bo po resecie dystansu swieci mi sie paragraf nad autem na czerwono,spaliny z paragrafem i płyn hamulcowy.Działam dalej...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Paragraf nad autem robi się od strony i-drive tak jak na filmie poniżej.

 

Opublikowano (edytowane)

U mnie jest tego typu problem, ze po zmianie mask na mask2 LCI z 8 przyciskami co jakis czas wyswietla mi service mikrofiltra ktorego nie moge skasowac. Wczoraj wszedlem w serwis i mi pokazalo ok a dzisiaj jest juz na zolto. Czy da sie zmienic to w kodowaniu aby serwis mikrofiltra sie wylaczyl na stale?

 

PS. udalo sie to usunac za pomoca kodowania zegarow KOMBI w ncs expert.

Edytowane przez mybeemer
Opublikowano
Odebrałem z naprawy idrive pokasowałem paragrafy szkoda tylko ze działał jeden dzien i dalej zaczął wariowac. Naprawa kosztowała tysiaka i dalej jestem w lesie....
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Siema. Skasowałem serwisy klocków typu -15000 km / -25000km. Ręczne kasowanie z poziomu licznika wywalało w kółko wartości w minusie.

 

Korzystałem z tego:

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/288073-diy-e60-m5-reset-brake-pad-sensors-using-tool32.html

 

Co prawda nie zadziałało za pierwszym razem... i próbowałem do różnych sterowników (DDE oraz DSC). Więc nie mogę powiedzieć w którym momencie zadziałało. Najpierw wyskoczyły serwisy na 0 kilometrów a później po krótkiej przejażdżce..... wyskoczył przód na 2800km a tył na 4900km. Mam nadzieję że jak pojeżdzę to serwis zmieni wartości na większe. Ważne że nie świeci się na czerwono i nie wkurza za każdym wejściem do auta :duh: Oczywiście tarcze... klocki.. czujniki nowe.

 

 

pozdrawiam, mniszek

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.