Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie wiem jak to się ma przy nowszych autach ale z tego co ja wiem to czujnik musi być wymieniony tak czy owak na nowy! Mi przy E38 nic nie marudził. Nikt nic nie musiał kasować. Czujniki to nie jest tragiczny wydatek szt kosztuje pewnie ok 25zł może jeszcze taniej...
  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Koledzy. Miałem kiedyś ten sam problem. Nie mogłem pozbyc siuę komunikatu o zużytych klockach po ich wymianie. Dopiero p wymianie czujników udało się. Dodam również że nie bylo śladów zużycia na starych czujnikach. Po wymianie czujników będziecie mieli z głowy.
  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie co do kasowania błędu o złym ciśnieniu w oponach, to ja w Z4 poprostu przytrzymuje ten przycisk na koncolce do momentu aż kontrolka zgaśnie i tyle. Trwa to kilka może kilkanaście sekund. W serwisie kiedyś powiedzili mi że wtedy własnie komputer aktualne dane bierze jako poprawne dane. :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wie ktoś może jak jest z kasowaniem Microfiltra ? IDrive pokazywał mi wczoraj 0 km i świecił czerwony SERVICE, dzisiaj rano bez mojej ingerencji zmienił na 2500 km na zielono. Nowe filtry leżą w bagażniku , zastanawiam się co stanie się jak je wymienię i skasuje Service ?
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam mam problem z wykasowaniem inspekcji oleju w e61 rok 2008 ,prosze o pomoc . ten opis co jest niedzala u mnie bo u mnie jest zamiast kluczyma to Karta i STOP/Start.
Opublikowano

pedroo, w Twoim przypadku pozycja 2 jest w momencie gdy wsadzisz kartę i wciśniesz stop/start engine ale bez wciskania sprzęgła/hamulca , wtedy zapalą się tylko kontrolki zapłonu (bez uruchamiania silnika) czyli pozycja 2 i przytrzymując przycisk przy zegarach przez kilka sekund pojawi Ci się menu ukryte , klikając ciągle ten sam przycisk poruszasz pomiędzy poszczególnymi filtrami itp , przytrzymujesz długo na tym co chcesz skasować i pojawia Ci się "reset ?" puszczasz i klikasz jeszcze raz trzymając do momentu skasowania (Było na forum na 100% :wink: )

dobra rada , nie kasuj klocków jak masz dobre bo może pojawić Ci się przy nich -25000 km i czerwona inspekcja . jak u mnie :roll:

 

PS. odnośnie wcześniejszych postów dotyczących skasowania inspekcji klocków przed czasem , czy znalazł ktoś jakieś rozwiązanie , bo cisza w temacie ???

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

witam!

Koledzy mam problem z wykasowaniem inspekcji olejowej w e60, próbuje wg powyższej instrukcji, kluczyk poz. 2 i nic. Pokazuje mi się tylko wykrzyknik i zaraz wchodzi do ukrytego menu. Nie mogę wejść do tego menu z kasowaniem różnych pozycji. Na wyświetlaczu pokazuje mi -70km. Olej i filtry wymienione. Co mogę robić źle? Pozostaje tylko ASO i podpięcie do komputera? Dzięki, Pozdr!

Opublikowano
"simson" ... zamknij drzwi kierowcy :norty:

Próbowałem, choć nie wiem czy to żart, czy ma jakieś znaczenie w tym przypadku :)

Pozdr!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

to nie żart :) po kolei.. wsiadasz, zamykasz drzwi, włącz zapłon, teraz na wyświetlaczu musi pojawić się data ew. godzina. Nie może być żadnego komunikatu o błędzie, serwisie itp... musisz poczekać aż komunikaty same znikną lub przyciskaj z boku na przełączniku kierunkowskazów...

potem już normalnie jak wyżej napisali koledzy :) to częsty błąd gdy aktywujemy kasowanie gdy wyświetla się jakieś info itp.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Robię to w drugiej pozycji, tzn.następna trzecia to odpalenie.

Do tej pory bez efektu :(

witam :D karte w pozycji drugiej bez sprzegla,trzymaj kasowanie km.jak wyskoczy menu ukryte pusc i wybierz opcje ktora chcesz skasowac,kasowanie jest w przycisku do kierunkowskazow wcisni powinien pojawic sie RESET i ikonka zegarka wskazowka obkreci sie wokol osi i gotowe a opcje mozesz wybierac suwakiem do komputera w kierunkach gora dol beda sie zmieniac olej,mikrofilter,swiece,klocki,plyn hamulcowy,ja tak zrobilem przy e90 325 2005r pozdrawiam!!! :D

Opublikowano

Witam,

mi dla odmiany w E61 po wejściu do tego menu i trzymaniu przycisku pokazuje się jedynie napis 'OK'.

Nie ma możliwości skasowania inspekcji. Ma ktoś jakiś pomysł ?

 

pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Moze ten filmik pomoze wszystkim w kasowaniu inspekcji serwisowych

pozdrawiam

icon4.png
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

dołączm się do problemu:

PS. odnośnie wcześniejszych postów dotyczących skasowania inspekcji klocków przed czasem , czy znalazł ktoś jakieś rozwiązanie , bo cisza w temacie ???

 

Ostatnio skasowałem klocki (rear i front) BC w menu ukrytym i teraz mam service i 2 pozycje zaznaczone rear i front pads aby wymienić z nieustawionymi wartościami kilometrów reszta punktów jest OK.

Próbowałem kilka razy przez BC ale niestety nic nie daje.

 

Jak można to naprawić, proszę o info INPA?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ja mialem dzisiaj wymiane klockow z przodu w moim e60 i po wymianie kazalem gosciowi zresetowac je wiec koles wzial komputer podpiol sie i tak namieszal ze teraz mam -1500 z przodu i -9000 z tylu a wczesniej bylo 1800 z przodu i 20000 mil z tylu.Przeczytalem juz wszystko na forum i staralem sie to skasowac ale bez rezultatu :mad2: moze wiecie jak to zresetowac , jakis program do bmw
Opublikowano
Wie ktoś może jak jest z kasowaniem Microfiltra ? IDrive pokazywał mi wczoraj 0 km i świecił czerwony SERVICE, dzisiaj rano bez mojej ingerencji zmienił na 2500 km na zielono. Nowe filtry leżą w bagażniku , zastanawiam się co stanie się jak je wymienię i skasuje Service ?

Jak wymienisz czy tez nie po skasowaniu,powinno wydłuzyc czas do kolejnej wymiany odpowiednio do 60tyś km lub 50tyś km w zaleznosci oprogramowania auta,bo to tylko inspekcja czasowa-bez jakichkolwiek czujników jak w przypadku klocków,więc wazne jest tylko ile km przejedziesz po resecie :lol:

Ja sam najpierw wymienilem mikrofiltr a po przejechaniu kilku tysiecy km zrobiłem rerset i pokazało sie 50 tyś do kolejnej wymiany,a u kolegi resetowałem zaraz po wymianie i pokazało mu 60 tyś do wymiany ale on ma troche inny program :mrgreen: i wyposazenie auta ...

icon4.png
  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ja mialem dzisiaj wymiane klockow z przodu w moim e60 i po wymianie kazalem gosciowi zresetowac je wiec koles wzial komputer podpiol sie i tak namieszal ze teraz mam -1500 z przodu i -9000 z tylu a wczesniej bylo 1800 z przodu i 20000 mil z tylu.Przeczytalem juz wszystko na forum i staralem sie to skasowac ale bez rezultatu :mad2: moze wiecie jak to zresetowac , jakis program do bmw

 

A wymienił ci również czujniki??

Opublikowano

Ja mam problem z wykasowaniem przekroczonej inspekcji olejowej w E87. Olej i filtr wymienione, ale inspekcji nie mogę wykasować - tzn. wydaje się wszystko cacy, wyskakuje 33000km do wymiany, ale po ponownym uruchomieniu silnika znowu świeci się na czerwono. Dodam tylko, że ostatnio wykasowałem ją przed podróżą do Warszawy, przejechałem kilkaset km bez wyłączania silnika i przez tydzień był spokój, wszystko na zielono, ostatnio niestety problem wrócił.

 

Pomożecie?

 

 

Pozdrawiam

 

 

EDIT

Nikt nie pomoże??

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam mam e61 i inspekcje skasowałem ale przez przypadek wykasowałem klocki i teraz mi sie swieci -25000 da sie to skasowac jakos z palca czy kompa trzeba podłaczyc??
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
dzisiaj wymienialem klocki z przodu (założony nowy czujnik). Wymiana nie w serwisie BMW. Mechanik przez pomyłkę skasował mi klocki z tyłu (do wymiany miałem jakieś 11.000km) i pojawiło się -25.000km. Z przodem nie mógł sobie poradzić. Pojechałem do serwisu BMW i tam ustawili mi klocki z przodu (teraz mam 40.000km), ale niestety z tyłem powiedzieli, że muszę wymienić klocki i czujnik z tyłu aby możnabyło ustawić nowy przebieg. Podobno jak się skasuje "używane" już klocki to nie da się tego przywrócić bez zamontowania nowych wraz z czujnikiem. Można "przyszlifować" czujnik i to może podobno pomóc, ale w BMW sie tym nie zajmują. Oczywiście w serwisie najlepiej od razu wymieniać, ale może ktoś zna sposób aby to obejść. Kasowałem tak w poprzednich postach, ale nie działa. Musi być chyba jakiś inny sposób. Szkoda wymieniać jeszcze niezużyte klocki, ale komunikat o ich wymianie przy każdym uruchamianiu silnika coraz bardziej denerwuje.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam wszystkich. Pisałem wcześniej na tym forum o moim problemie z resetem klocków hamulcowych w E61, parę dni temu klocki wymieniłem i postępowałem zgodnie z zamieszczoną na naszym forum instrukcja i dałem radę. Być może poprzednie problemy z tym resetem wynikały z tego, że próbowałem resetować przy otwartych drzwiach samochodu - moze warto na to zwrócić uwagę. Pozdrawiam
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam mam e60 520d z 2007 po lifcie, problem w tym że nie mam kasowania mikrofiltra i świec :shock: czy to możliwe, czy coś źle robię, skasowałem sobie olej ale świec i mikrofiltra nie ma :shock: :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.