Skocz do zawartości

Kto na forum ma jakieś M?


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
ja jestem tez posiadaczem m5 z 2008r...i powiem jedno jest to jedno WIELKIE GÓWNO przez duze G!!!!!przy 100 tys przebiegu przy pelnym serwisie najzwyczajniej w swiecie wal korbowy wbil sié w silnik.....motor do wyrzucenia...na dodatek jeszcze sié zapalil....a zeby bylo malo pzu wypielo sie....wiem jedno,ze jak zrobie to auto to nigdy wiecej bmw m5....zeby nie bylo,ze nie dbalem tylko full serwis..tak jak bym 2 zone mial :D l!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem tez posiadaczem m5 z 2008r...i powiem jedno jest to jedno WIELKIE [bAD] przez duze G!!!!!przy 100 tys przebiegu przy pelnym serwisie najzwyczajniej w swiecie wal korbowy wbil sié w silnik.....motor do wyrzucenia...na dodatek jeszcze sié zapalil....a zeby bylo malo pzu wypielo sie....wiem jedno,ze jak zrobie to auto to nigdy wiecej bmw m5....zeby nie bylo,ze nie dbalem tylko full serwis..tak jak bym 2 zone mial :D l!!

Z pzu walcz, bo oni tylko żerują na jeleniach, a mam nadzieje ze takim nie jestes. Znajdz dobrego rzecznika praw konsumenta i będzie gitara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest !!! Jeśli chodzi o wypłatę odszkodowania w kwocie netto to nie dajcie się nabijać w butelkę. Mi też wypłacili w aucie żony z AC kwotę netto, założyłem sku,rwielom sprawę i mam 100% pewność że ją wygram. Jakieś ponaglenia czy wezwania do zapłaty nic nie pomagają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jakoś mało właścicieli M tu widzę, no chyba, że giną w setkach postów.

 

Jest tu kto?

 

Ja mam M-onachium 57 :lol:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tyko w umowie jest napisane"odszkodowanie będzie wypłacone z powodu czynników zewnętrznych i wewnęrztrznych "

 

tak czy inaczej nie zmienie swojego zdania na temat bwm m5 e60-SZAJS!!!!

 

ps.ja nie licze na wypłate oszkodowania za awarie silnika tylko za pozar który wywołała w/w awaria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tyko w umowie jest napisane"odszkodowanie będzie wypłacone z powodu czynników zewnętrznych i wewnęrztrznych "

 

tak czy inaczej nie zmienie swojego zdania na temat bwm m5 e60-SZAJS!!!!

 

ps.ja nie licze na wypłate oszkodowania za awarie silnika tylko za pozar który wywołała w/w awaria

 

 

Witam,

 

Z całym szacunkiem. Tak się składa, że tez posiadam M5 i powiem tak... Jeżeli o samochodzie, który jest cały czas w czołówce najszybszych na świecie, który jest zwykłym niepozornym sedanem/kombi, który jeździ ponad 300km/h, który 0-100 rozpędza się w lekko ponad 4,5s,który waży prawie 2tony jest szybszy od 99% samochodów jeżdżących po naszych ulicach, który można kupić za 100tys zł którym można wygodnie wozić rodzinę to chyba nie piszemy o tym samym aucie.

Fakt - psuje się JAK KAŻDE BMW. Oczywiście częściej, ale musisz brać pod uwagę jakie przeciążenia są w tym samochodzie. Współczuję usterki bo na pewno nie jest to nic przyjemnego. Ja wymieniłem już skrzynie smg, sprzęgło 2razy, pompę paliwa... tak to już jest, każdy super samochód prędzej czy później się psuje.

Ale nigdy nie powiem, że M5 to SZAJS wręcz przeciwnie jest to NIESAMOWITY SAMOCHÓD.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się składa,ze to jest moje 4 auto z podobnymi parametrami(nie bede wymieniał bo to jest forum BMW)...zgodze sie z tobą,że to rodzinne auto....ale tylko w tej kwestii:)....oczywiście awarie się zdarzają(sprzęgła i skrzynie przy takiej mocy to normalka ale nie silniki przy 110tys)...tylko,że ja się zawiodłem na BMW.....przy żadnym aucie nie miałem żadnej powaznej awarii...podkreśle ,że ja akurat z M5 obchodziłem się delikatnie...starszy się robie:)....wcześniejsze auta dostały dopiero szkołe jazdy!!

 

a tutaj ciekawostka co jest warte nowe BMW M5 warte 500 tysi;to są już kpiny

http://www.motofakty.pl/artykul/bmw-m5-i-m6-do-serwisu.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpukać moja X6M co prawda ma dopiero niecałe 14000km ale nic całkowicie, tylko 98 oktanów wlewam i płyn do spryskiwaczy. A największa "usterka" jaką miałem to gwóźdź w oponie :wink:

Natomiast mój kolega, który ma 5GT 5.0i cierpi bo już kilka dni jeździ Peugeotem bo jak się okazało ma do wymiany 4 dysze a samochód z 2012 :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem, że mnie ktoś zgani - niestety nie znam się i może to były jakieś inne dysze :oops: w każdym bądź razie w silniku i pamiętam jeszcze że 2000zł jedna kosztuje (nie płaci bo auto na gwarancji) - sprawa jak powiedzieli w serwisie "poważna".

Jeżeli coś pokręciłem to jutro poprawię jak dopytam co to było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Cześć,

mam pytanie i zarazem nieśmiałą prośbę :) do posiadaczy e46 m3 z manualną skrzynią biegów.

Chodzi mi o ustalenie jaka jest różnica w reakcji na pedał gazu w trybie normalnym i po wciśnięciu przycisku Sport.

 

Wiem, że podobno silnik staje się bardziej agresywny itp itd :) Ale mi chodzi o szczegółowe odczucia kierowców, o niuanse.

 

Mam e46 z silnikiem M54B25 - też elektroniczna przepustnica - i wiem, że jest to dosyć kontrowersyjne rozwiązanie (Fly By Wire). Podobno powoduje opóźnienie w reakcji na gaz. Ja walczę z tym problemem bardzo długo - diagnozowałem, wymieniałem i naprawiałem już wszystko - bez rezultatów. I właśnie tutaj znajduję wspólny mianownik tych silników - sterowanie przepustnicą poprzez komputer. Wiem że u Was jest inna przepustnica, właściwie sześć - ale zasada ta sama. I jeśli u Was po włączeniu trybu Sport zmienia się reakcja na gaz i silnik reaguje błyskawicznie to znaczyłoby, że problemem nie jest Fly By Wire tylko jego sterowanie przez komputer według jakichś map. I logiczne jest, że w tym wypadku możemy to zmienić poprzez wciśnięcie przycisku.

 

Mam kilka konkretnych pytań do Was:

1. Czy jest różnica w szybkości reakcji na gaz (Normal/Sport)? Czy delikatne dotknięcie gazu powoduje, że obroty błyskawicznie rosną?

U mnie jest zadławienie i opóźnienie i praktycznie brak reakcji na muskanie gazu. Czy w trybie Normal praca Waszych silników też jest jakby wygładzona, ugrzeczniona i jakby ospała?

2. Czy w czasie jazdy jest różnica na wykonywanie międzygazu (Normal/Sport)?

U mnie kiedy auto jedzie bez zapiętego biegu - dodanie gazu prawie nie powoduje wzrostu obrotów. Muszę wcisnąć gaz w podłogę i odczekać chwilę na reakcję.

3. Czy silnik reaguje na krótkie i szybkie kopnięcia w gaz, jedno po drugim i jaka jest różnica między trybem Sport i Normal?

 

A na koniec filmiki:

- Tak reaguje moje auto na dodanie gazu - kompromitacja :cry:

- Rozebrałem i sfilmowałem pracę przepustnicy i zaworu wolnych obrotów. Widać, że działają bez znacznych opóźnień a zwłoka we wkręcaniu się silnika na obroty wynika chyba z czegoś innego. Słychać jak pod koniec filmu dodaję gazu a silnik zasysa powietrze ale słabo się wkręca. Jak zasysa to znaczy, że przepustnica i zawór się otworzyły - to dlaczego silnik nie wkręca się na obroty?

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=115900&start=75 - wątek z opisem mojego problemu i drogą jaką pokonałem aby coś zaradzić.... bezskutecznie :cry:

Obecnie zbieram informacje o wykonaniu chiptuningu mojego silnika - a co najważniejsze, zmiany map odpowiedzialnych za reakcję na gaz. Chodzi mi o to, żeby silnik był agresywny i spontanicznie reagował na gaz.

 

Jeździłem wcześniej Seicento Sporting - też jedna przepustnica, wtrysk jednopunktowy - ale tam silnik reagował jak szatan!

 

Zapytam jeszcze o jedną sprawę, może znajdzie się chętny :) Czy ktoś z Wrocławia mający e46 m3 zgodziłby się ze mną spotkać abym sam mógł sprawdzić jakie są różnice w reakcji na gaz?

Dostosuję się i mogę podjechać w każde miejsce.

Ja zwracam uwagę na drobne szczegóły i wiem, że sprawdzenie tego na odległość jest raczej skomplikowane :) bo każdy ma inne odczucia :)

Dzięki, pozdrawiam!

Bartek

y4msY-u2wiUonuSCMhtmsBD5AljsLw4_SjGs3qGuvC6CXYgdnWpqYjAaWubdW_sgC51mXO4-xf89bx2XQm8rs0aPdQ5dxJUZ6_9Cvteg6B3MC8y65Olaa9wm4GbnNF696rODaT_h24tGGM3JnR_c3FvFgvhNyBlhPqoaQns3TE7y5iRZ1s6656GvAPHmdDbgzFg?width=558&height=90&cropmode=none
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W M3 E46 przycisk Sport zmienia wychylenie przepustnic wzgledem polozenia pedalu gazu. To jest jedyna zmiana. Dokladnie wyglada to tak jak na wykresie.

 

W M5 E39 dodatkowo zmniejsza sie sila wspomagania kierownicy.

 

http://www.mforum.com.pl/download.php?id=1

 

cytat z mforum

 

Moja sygestia to DOBRA diagnoza, ale trzeba głównie przejrzec przepływomierz, sondy (za i przed katalizatorem), świece zapłonowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam wszystkich, jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem M3 F80.

 

W najbliższym czasie planuje troszkę zmodyfikować moje BMW, głównie nastawiałem się na pakiet M-Performance, dokładka przednia, nerki, dyfuzor, układ wydechowy i spojlerek na klapę. Tutaj też rodzi się moje pytanie gdzie takie części najlepiej zamawiać ? ASO ? Polskie sklepy internetowe ? Czy może lepiej poza granicami PL ? Dodam, że przeglądając strony PL, ciężko znaleźć to co mnie interesuje i ciekawe też jak z dostępnością ? Proszę o radę osoby, które coś mogą w tym temacie pomóc. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.