Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
M5 2005 + LPG (chyba jedyna w Polsce). Pozdrawiam

 

Jaka instalacja ??

sterownik, wtryski??

jaki reduktor??

 

I ja dzis stalem sie posiadaczem M3 e36 :twisted: Nawet dwoch :D

Oba maja kierownice nie potej stronie co trzeba :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
M5 2005 + LPG

Serio??? :shock: Jestem pod wrażeniem, raczej pozytywnym! Jak to chodzi? Jakieś problemy? Jak z wkręcaniem na obroty? A check silnika się nie zapala? No i jakie spalanie w porównaniu z benzyną? Butla pewnie w kole zapasowym. Starcza przynajmniej na 100km? ;) To już taki żarcik na koniec. Ale serio bardzo ciekawy projekt!

 

Matko Boska...

Że tak z ciekawości się spytam, bez urazy oczywiście, jak przełączas na 500 KM to co się dzieje?

 

W M5 E60 nie ma miejsca na koło zapasowe.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
jak przełączas na 500 KM to co się dzieje?

 

 

Os, Xbox sie wiesza ;)

 

M5 E39 byla jedna na allegro jak i inne modele M wiec czemu nie E60? ;)

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
jak przełączas na 500 KM to co się dzieje?

 

 

Os, Xbox sie wiesza ;)

 

M5 E39 byla jedna na allegro jak i inne modele M wiec czemu nie E60? ;)

No kolega sie nie wypowaida wiec pare szczegółów

http://www.motonews.pl/bmw/news-1873-300-km-h-bmw-zasilanym-lpg.html

 

To informacja sprzed prawie 3 lat - myślę, że powinna zamknąć usta tym, którzy krytykują instalacje gazowe nie mając zielonego pojęcia o zasadzie działania. Do swojego M5 założyłem gaz, trwało to ponad tydzień, BRC musiało przygotować indywidualny oprogramowanie, ale wszystko działa wyśmienicie.

 

A wiec BRC i ich najlepsza instalacja przewiduje moce do 40,8 konia z cylindra

Wiec instalacja jest zle dobrana do auta jak na to nie patrzec to instalke stroi sie po montazu a nie przed :mrgreen:

Ale moze kolega naprostuje co tam konkretnie jest :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Nie włączałem przez weekend komputera, więc odpowiem po kolei:

 

1) Problemów odpukać nie mam żadnych, na obroty wkręca się idealnie, check silnika się nie zapala. Spalanie jest o około 20% większe niż na benzynie - w moim przypadku wychodzi średnio 20 l gazu na 100 km. Butla STAKO 80 l - niestety nie w kole, to auto nie ma koła zapasowego.

 

2) Podwójna instalacja BRC (tj. na każde 5 cylindrów osobna)

 

3) Jak włączam tryb M to wszystko zachowuje się jak na benzynie - chyba że mam rezerwę gazu, to wtedy po wciśnięcu pedału po prostu przełączy się na benzynę - ogólnie nie ma najmniejszej różnicy podczas prowadzenia samochodu na gazie i na benzynie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Mi tez ostatnio trafiła się ślicznota E39 M5 02 Le Mans Blue. Niestety poprzedni właściciel zapomniał wymieniać oleju i teraz stoi u mechanika, ale mam nadzieje ze na dniach od niego wyjedzie... :mad2: na razie jezdze moja staruszką E39 535iA
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam wszystkich jestem posiadaczem M5 E60.mialem kilka przezyc z tym autem jesli chodzi o naprawy.ale juz wszystko ok prosze o informacje na temat warsztatów w okolicy polnocnej polski ktore wiedzą co robic z takim autem(to na przyszlosc).Posiadam tez duzo czesci do tego modelu.chetnie pomoge!!!pozdrawiam
Opublikowano

Witam Panowie oryginalnie mialem e36 325 ze swapem na 3,0 od M Power ale silnik niestedy nie dal rady teraz budujemy

wraz z Tomkiem Kozlowskim ( TK Motorsprt) moją e36 z silnikiem od m3 e46.widzialem już jak to jeździ i jestem naprawde pod wrażeniem

nie moge się doczekać aż moje autko wyjedzie

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witajcie. Od ponad roku M3 E46 2003r po lifcie, zero klopotów, same plusy prócz jej sztywnosci i na 19stkach..
Opublikowano
Zeby nie bylo OFTP, posiadacz M3 E36 3.2 wita wszystkich milosnikow BMW, szczegolnie M

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kupiłem e30 od dziadka, który 11 lat temu przyjechał nią z niemiec, kupił od gościa który pracował w bmw. Samochód stał sporo czasu w stodole, od 3-4 lat nie ruszany był. Od razu zabrałem się za remonty, przebieg 192k, w środku nic zniszczone, jedynie blachy troche już rdzewieją. Znaczki m-technik są jakieś, z tyłu jakaś M wisi, nie wiem czy oryginalna... Po czym odróżnic czy to rzeczywiście m-ka?
Opublikowano
Kupiłem e30 od dziadka, który 11 lat temu przyjechał nią z niemiec, kupił od gościa który pracował w bmw. Samochód stał sporo czasu w stodole, od 3-4 lat nie ruszany był. Od razu zabrałem się za remonty, przebieg 192k, w środku nic zniszczone, jedynie blachy troche już rdzewieją. Znaczki m-technik są jakieś, z tyłu jakaś M wisi, nie wiem czy oryginalna... Po czym odróżnic czy to rzeczywiście m-ka?

 

jak ma z tyłu znaczek ///M to jest na bank eMka!!! :D :duh: nawet jeśli pod maską jest tylko 1,6lpg to nie ma się czym przejmować, bo to pewnie wersja oszczędniejsza, a takich też trochę wyszło jako limited edyszyn :mad2: należy pamiętać że najważniejszy jest znaczek ///M! jak go nie ma to niestety nie jest to eMka... Ja niestety mam E46 z silnikiem 3,2l, ale znaczka na klapie nie mam ///M, więc niestety NIE mam eMki, a szkoda, bo pewnie z tym znaczkiem lepiej by jezdziła :norty:

a tak na serio to poznać można po silniku na przykład, choć może być swap... Dalej po zawieszeniu, hamulcach... Na ile śrób przykręca się koło? Oczywiście nie chodzi mi o zapasowe :twisted:

a tak na marginesie, to o ja pitole!!! :shock: bez odbioru... :shock:

Opublikowano
Kupiłem e30 od dziadka, który 11 lat temu przyjechał nią z niemiec, kupił od gościa który pracował w bmw. Samochód stał sporo czasu w stodole, od 3-4 lat nie ruszany był. Od razu zabrałem się za remonty, przebieg 192k, w środku nic zniszczone, jedynie blachy troche już rdzewieją. Znaczki m-technik są jakieś, z tyłu jakaś M wisi, nie wiem czy oryginalna... Po czym odróżnic czy to rzeczywiście m-ka?

 

jak ma z tyłu znaczek ///M to jest na bank eMka!!! :D :duh: nawet jeśli pod maską jest tylko 1,6lpg to nie ma się czym przejmować, bo to pewnie wersja oszczędniejsza, a takich też trochę wyszło jako limited edyszyn :mad2: należy pamiętać że najważniejszy jest znaczek ///M! jak go nie ma to niestety nie jest to eMka... Ja niestety mam E46 z silnikiem 3,2l, ale znaczka na klapie nie mam ///M, więc niestety NIE mam eMki, a szkoda, bo pewnie z tym znaczkiem lepiej by jezdziła :norty:

a tak na serio to poznać można po silniku na przykład, choć może być swap... Dalej po zawieszeniu, hamulcach... Na ile śrób przykręca się koło? Oczywiście nie chodzi mi o zapasowe :twisted:

a tak na marginesie, to o ja pitole!!! :shock: bez odbioru... :shock:

 

Pitong dałeś rade :cool2: :D !! Ale zmartwiłeś mnie bo też z tyłu nie mam znaczka, ale mam na błotnikach we wlotach to chyba jednak mam M ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.