Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam e46 1.8 1998 r podpięcie pod kompa pokazało że mam do wymiany przepływomierz o numerze: 02802171241433565 jakiej firmy polecacie?

Boscha org. mogę mieć za 520 zł to dużo czy mało?

Jakiejś znanej włoskiej firmy za 330 zł

Kolega ma przepływomierz firmy HART jeździ na nim już ponad rok i nie ma z nim żadnych problemów.

Jaki wybrać?

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kolego proponuje tylko BOSCHA koszt ok 550zl ale nie masz problemu zjak to bywa w srod zamiennikow.Na 20 BOSCHA zwrotow masz najwyzej 1.Zamiennik na 20/14

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja tez mam jedno zapytanie przypuśćmy ze padł mi przepływomierz i co teraz mogę np wejść na stronę intercar'u wybrać mój model nr silnika i zamówić czy trzeba podawać jakieś nr typu np 226363782267826383... i czy po zamontowaniu dajmy boscha trzeba coś robić jeszcze na kompie i nie mówię tu o skasowaniu błędu.. np adaptacja?
Opublikowano
Ja tez mam jedno zapytanie przypuśćmy ze padł mi przepływomierz i co teraz mogę np wejść na stronę intercar'u wybrać mój model poj silnika i zamówić czy trzeba podawać jakieś nr typu np 226363782267826383... i czy po zamontowaniu dajmy boscha trzeba coś robić jeszcze na kompie i nie mówię tu o skasowaniu błędu.. np adaptacja?
Opublikowano
kolego jezeli zamawiasz najlepiej podaj 7 ostatnich cyfr z VIN to sie tyczy salonu jezeli chodzi o sklepy to typ model silnik i obowiazjkowo spisac dwa numery na odwrocie.Kolejny etap to skasowanie bledu i w droge to wszystko.Pozdrawiam
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Może ktoś napisać jak skasować pamieć starej przepływki? Mówie modelu 316i/318i Jest taka opcja bo pisali tutaj na forum a nie moge znalesc nie mylić z adaptacja..

 

I wrzucę jeszcze jedno pytanie może ktoś ma podobnie chodzi o przyspieszanie od 3,4i 5 biegu, u mnie jest tak że dajmy mamy 4 bieg i chcemy przyspieszać, to w moim wozie lepiej "idzie" jak jade np chwile 80 km/h i dopiero zaczne przyspieszać niż robił bym to od samego początku :mad2: . Lepiej jeździ jak dozuje pedał gazu niż jak go wcisne do końca, lepiej jedzie jak wrzuce 5 i depne niż 4 bieg i wysokie obr.... przy 4.5 tys jest lekki brak mocy po czym znowu przyspiesza.

 

Świece nowe denso.

Przepływomierz nowy Magneti Marelli :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Filtr paliwa nowy.

Odma prawie nowa.

 

Po wymianie przepływki obroty zaczeły szaleć, na starym boschu były idealne jak w zegarku..

 

Przy 4650 obr/min wyskoczył błąd 120 signal air flow meter - przy tych obrotach jest chwilowy spadek "ciągu"

Edytowane przez grzechusk
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam. Mam identyczny problem. Im więcej gazu, tym większy muł. Dodając gazu delikatnie - przyspiesza lepiej. Na 4-artym i 5-tym biegu lepiej przyspiesza niż na pozostałych. Wolne obroty kołyszą od 500 do 1000 obr. Czy już naprawione i co było przyczyną?

Pozdrawiam. Darek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.