Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, mam problem ze skasowaniem alarmu. Uszkodzeniu uległa mi opona, został wymieniony komplet kół na jednej osi. Niestety alarm pozostał.

Próbowałem dostać się do menu serwisowego, ale alarm jest jakby nadrzędny. Po przekręceniu kluczyka od razu wyskakuje czerwona ikonka z oponą oraz na Idrive komunikat o niskim ciśnieniu w oponach. Nie mogę dostać się do żadnych ustawień.

To samo jest po uruchomieniu silnika. Czy możliwe, że opony zostały źle dopompowane i to jest przyczyna, albo jest różnica w ciśnieniu przód/tył?

 

Opublikowano

Widziałem te filmiki i bez problemu bym sobie z tym poradził. Problem polega na tym, że u mnie od samego początku, od przekręcenia kluczyka pojawia się komunikat z błędem i nie mam możliwości dostać się do idrive, żeby cokolwiek zmienić.

Może podczas uszkodzenia opony lub jej wymiany został uszkodzony czujnik ciśnienia. Na Allegro znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/bmw-czujnik-kol-opon-cisnienia-powietrza-8378682-i6039357034.html#thumb/5

Czy to może odpowiadać za błąd? Czy są różne czujniki i jak dobrać je do mojego modelu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widziałem te filmiki i bez problemu bym sobie z tym poradził. Problem polega na tym, że u mnie od samego początku, od przekręcenia kluczyka pojawia się komunikat z błędem i nie mam możliwości dostać się do idrive, żeby cokolwiek zmienić.

Może podczas uszkodzenia opony lub jej wymiany został uszkodzony czujnik ciśnienia. Na Allegro znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/bmw-czujnik-kol-opon-cisnienia-powietrza-8378682-i6039357034.html#thumb/5

Czy to może odpowiadać za błąd? Czy są różne czujniki i jak dobrać je do mojego modelu?

 

W europejskich BMW E60 nie ma czujników ciśnienia opon. Czujnik ABS zlicza ilość obrotów koła i na tej podstawie wiadomo że jest spadek ciśnienia w oponie.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Panowie odkopuje temat bo dziś u mnie zapalił się komunikat z ciśnieniem powietrza. Podjechałem na wulk. Z tyłu było 2.5 a z przodu oba koła 2 mbar więc pan dopompowal na 2.5 ale błąd nie znikł , jak teraz skasować ten błąd proszę o wytłumaczenie.
Opublikowano
Dzięki za pomoc , z taką pomocą zmień może forum bo po to jest to forum by pomagać. Przeczytalem cały wątek ale każdy co innego pisze więc pytam się normalnie. Jak bym wiedział bym nie pytał proste.
Opublikowano
Nie pirz sie bo nie o to chodzi ,jest instrukcja samochodu na forum możesz poczytać,jak sie zacznie wyjasniać to samo każdemu z osobna to powstanie tu zamieszanie,a chyba nie o to chodzi.Dzięki tyle z mojej strony.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam, mam problem z moja e60 545 z 2005 roku. mianowicie sprowadzilem ja ze stanow i kodujac pomyslnie radio z us do ece przypadkiem wyczyscilem zawartosc E60-CCC_APP.C0C-FSW_PSW.

w efekcie wiekszosc funkcji przywrocilem ale mam problem z bledem cisnienia powietrza w oponach.

otoz pojawil sie blad Tyre pressure loss I za nic nie idzie go skasowac. brak aktywnej funkcji RDC lub wczesniej mialem Flat Tyre monitor.

Prosze o wskazowki jak moge przywrocic zakladke flat tyre monitor poniewaz nie moge teraz zresetowac-ustawic ponownie cisnienia powietrza w oponach.

ace94147266a1.jpg

edd56122cf4a9.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.