Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem taxowkarzem z malego miasteczka Sanoka.

Jedze od 1,5 roku laguna II z 2005r jednak chce zmienic na tzw limuzyne.

Chce to autko wykorzystywac na postoju (taxi nie oznacza oklejania auta bo wszytko jest na magnesie lacznie z kogutem;) ) ale rownierz jako przewoz pary mlodej przewozy na lotniska itd ceny bo zostaly normalne.

Mialo byc e38 ale uwaz ze nei ma narzie sensu pchac sie w koszty sprobowal bym na E32 z gazem.

Co o tym myslicie??

Ps mieszkam w takim regione ze jak widza bmw to :shock: i wszyscy ogladaja itd

Pozdrawiam

Edytowane przez krzysparco
Opublikowano

Dobrze utrzymane e32 (mam na myśli blacharkę) na pewno robi duże wrażenie na drodze mimo upływu lat - w końcu to kawał porządnego żelastwa :D

Mimo to uważam, że do tych celów co Ty konkretnie potrzebujesz, lepszym rozwiązaniem będzie e38 szczególnie przez wzgląd na to, że e32 jest już praktycznie klasykiem - wymaga większego zachodu żeby utrzymać ją w należytym porządku w stosunku do nowszego technologicznie e38. Jeśli chodzi o oszczędności, to może zainteresujesz się mniejszymi silnikami: 728i ? Nie polecałbym gazu, chyba że drogą sekwencję, ale to zależy od tego ile będziesz robił km i jak długo chcesz mieć ten samochód. Nawet samo wnętrze w e38 jest bardziej luksusowe od e32.

No ale to tylko moja opinia - sam osobiście wole e32 - uważam, że jest bardziej stylowe :D

 

Pozdro

http://pkp.dnx.pl/bmw/pasek.png
Opublikowano

Ludzie niszcza taxowki i naprwde moja laguna po tym 1,5 roku nie wyglada jak z 2005r dlatgo tez chce jakeis satrsze auto zeby sprawdzic jak bedzie OK to zdecydowal bym sie po jakims czasie na E38.

 

MaRio-sKaTe

Podobno mamy najladniejszcze w PL tak mi klieant powiedzil ktory troche smiga po PL, ale gusta sa rozne.

Opublikowano
Jak kupisz piekna E32 i wyposazoną to bedziesz zadowolony i klienci rownierz.Ja osobiscie nie zamienilbym mojej E32 740iL na jakas 728 tylko dlatego,ze to E38.Musialaby to byc przynajmniej 735i E38 a i tutaj zastanawialbym sie bo E32 w ładnym stanie to juz teraz cukierek.Ja zdecydowałem sie nie sprzedawac swojej a tylko wlasnie dbać o nią.Kiedys bedzie warta kupe kasy.Osobiscie gdybym mial Ci poradzic jaka wybrac to mysle,ze 735iL w automacie oczywiscie.Silnik naprawde prosty i ekstremalnie wytrzymały,do tego mocny i moze nie strasznie oszczedny ale chyba nadajacy sie najlepiej do zagazowania...mowa o sekwencji.Szukal bym na Twoim miejscu wersji Long bo ta naprawde robi wrazenie...na limo nadaje sie idealnie.Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam jestem taxowkarzem z malego miasteczka Sanoka.

Jedze od 1,5 roku laguna II z 2005r jednak chce zmienic na tzw limuzyne.

Chce to autko wykorzystywac na postoju (taxi nie oznacza oklejania auta bo wszytko jest na magnesie lacznie z kogutem;) ) ale rownierz jako przewoz pary mlodej przewozy na lotniska itd ceny bo zostaly normalne.

Mialo byc e38 ale uwaz ze nei ma narzie sensu pchac sie w koszty sprobowal bym na E32 z gazem.

Co o tym myslicie??

Ps mieszkam w takim regione ze jak widza bmw to :shock: i wszyscy ogladaja itd

Pozdrawiam

 

Kolego nie przesadzaj z tym oglądaniem nie rób wiochy z Sanoka

 

Jaka cena takie auto

(oOO \ (||||)(||||) / OOo)
Opublikowano

e32 jednak już trochę jest na rynku, a e38 zawsze to młodsze. A tym bardziej jak chcesz młode pary wozić.

 

Podobno mamy najladniejszcze w PL tak mi klieant powiedzil ktory troche smiga po PL, ale gusta sa rozne.

 

Tak pytam, bo jak Beemki nie widziały... :mrgreen:

Nie no nie mogę... :handshake: :mrgreen: :clap: :twisted:

Opublikowano
A jaką kwotę masz do wydania? Wg mnie poniżej 20tys. nie ma co patrzeć na E38 (zwłaszcza jeśli chciałbyś z gazem). Dlatego warto rozejrzeć się za dobrą E32 (tak 7tys w góre) i ją ładnie zrobić.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
. Nawet samo wnętrze w e38 jest bardziej luksusowe od e32.

 

 

Pozdro

 

Witam.

Noooooo tutaj to bym bardzo polemizował z kolegą która 7-ka jest bardziej luksusowa.

Pozdrawiam Kanap.

 

Cóż, to zupełnie subiektywne poczucie luksusu. Miałem na myśli materiały (świeższe skóry, plastiki, itd), stylistykę (mniej kwadratury - więcej harmonii), różne inne bajery (pasek drewna przez cały kokpit - no chyba że jest navi, pionowa gałka skrzyni biegów zamiast archaicznej w kształcie odwróconej "L")... Jest po prostu nowocześniejsze.

 

Pozdro

http://pkp.dnx.pl/bmw/pasek.png
Opublikowano

witam.

Kolego nie wiem jaką masz tą swoją E32 ale ja w swojej mam to wszystko o czym piszesz, jest drewno , skórzane fotele kubełkowe po których nie widać ile mają lat , jest elektryka pełna łącznie z roletą na tylnej szybie i oryginalnymi roletami na drzwiach tylnych itd. itp.

Piszesz że świeższe plastyki - no według mnie to więcej plastiku ma właśnie E38

Dobra nie ma się co przegadywać co , kto i ile ma bo wszystko jest kwestią gustu.

E38 jest nowszym modelem ale wszystko zależy od kupującego bo to jemu w pierwszej kolejności powinien podobać się model

moim skromnym najlepszą betą do takich imprez byłaby właśnie e32 w longu cztero miejscowa z barkiem i innymi bajerami na tylnej kanapie.

Ale jest to moje zdanie ponieważ jestem fanem i miłośnikiem E32 .

Pozdrawiam Kanap

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie wiem czy w sposób wystarczająco zrozumiały zarysowaleś pomysł posadzenia siódemki na taryfie?

 

Czy wedle twojego zamierzenia ma to być pojazd przyciągajacy klientów czy też narzędzie pracy mające się podobać tobie i tylko tobie?

 

Jeśli chodzi o to, jak to ładnie ująłeś "żeby się oglądali" to wyjaśnij proszę jak to się przelicza na złotówki?

 

Jeśli zakładasz że samo wystawienie tego zagazowanego e32 na taryfe ma się przekładać na lepsze zarobki to szczerze radzę ochłonąć. Co więcej jest spora szansa że polegniesz od strony technicznej, ale do tego to już sam powinieneś ocenić swoje możliwości.

 

Nie jestem taksówkarzem, niemniej jednak wystawienie nawet najbardziej wyhuhanego pomnika pod postacią super-e32 nie będzie żyłą złota. Jeśli jeździsz to z pewnością znasz już trochę realia zawodu za który się zabrałeś.

 

Bardziej niż to odpicowane e32 z gazem przyda ci się rozmowa przy piwku z jakimś starym doświadczonym taksiarzem, najlepiej takim któremu starcza do pierwszego :mrgreen:

 

Co do e38 i e32 w roli taryfy i wabika na klientów, to myślę że opinia fana klasycznych BMW będzie dokładnie odwrotna od delikwenta który zada sobie trud żeby chociaż pomyśleć do jakiej taksy wsiada - o ile wogóle ma możliwość wyboru, bo zazwyczaj postój jest "za kolejnością" czyż nie?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Wiec tak przemyslem i e32 na LPG moze spali tyle co laguna w miecie ale jest napewno bardzij wytrzymalszym autem.

Ludzie maja wybor i wsiadaja do kogo chca kolejki u nas w sumie nie ma i duzo jedzi sie na kom.

Rozmawaielm z ludzi ktorzy sie znaja na bmw i sie tym interesuja i nikt mi z glowy nie wybijal tego pomyslu, a laguna w pazdzierniku idzie na sprzedaz.

Ps u ans tylko jedno auto przyciaga S klasa 2001r 3,2 z gazem w skorach itd ale ja bym tyle nei dal za auto na sanocki postoj (ponad 50tys)

 

aha jeszcze jedno widze ze jestes z KR tam widzialem na TAXI napewno 1szt e32 i 2 e34 ale to jak bylem przejazdem

Opublikowano
Jeśli tak podpowiadają ci ludzie którzy się znają i interesują bmw e32 to czeka cię kolego nieuchronny sukces :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
Kolega sz4l0ny napewno nie twierdzi,że e32 to śmietnik.Pamiętaj jednak,że e32 to auto z najwyższej półki,bardzo solidne,wygodne i obszerne ale jednocześnie dość skomplikowane i nie należące do tanich w eksploatacji.Jeśli byłbym taksówkarzem kupiłbym auto,które wymaga jak najmniejszego wkładu finansowego podczas eksploatacji,ten czynnik przekłada się na większy zysk.W tej dziedzinie napewno prym wiedzie Mercedes.Stawiałbym na model w124 z silnikiem Diesla.Jest mniej skomplikowany,mniej awaryjny,ma bardziej wytrzymałe zawieszenie niż e32, jest także bardzo wygodny i obszerny tak jak e32.Jeśli te argumenty Cię nie przekonują wystarczy spojrzeć co jeździ na taryfie lub porozmawiać z taksówkarzami.
Nur bmw e32
Opublikowano

Nie wiem jak ze stanem technicznym tego konkretnego egzemplarza, ale E32 i silnik M30 to bardzo dobry wybor, jezeli chodzi o eksploatacje.

Ciezko porownywac ten samochod z Mercem W124 - po prostu to cos zupelnie innego, nie mowiac juz o tym, ze W124 jezdzi jako taksowki cala masa, E32 bardzo malo.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.