Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ;)

Mam mały problem, bo w 90% przypadków jak uruchomię silnik obrotomierz pokazuje mi obroty powyżej 1000 dochodzące do 1500 na wolnych obrotach, bardzo rzadko się zdarza, że falują. Dopiero jak przejadę parę km i silnik się nagrzeje obroty wskakują na ok.800. Zauważyłem również, ze jadę przykładowo 60km/h i zapala się czerwone światło na skrzyżowaniu, wtedy ja hamuje i wrzucam na luz patrząc jak się zachowa obrotomierz i dopóki samochód jest w ruchu >>dojeżdża na luzie<< obroty wynoszą ok. 1200 i czym bardziej samochód zwalnia tym obroty również spadają, aż do pełnego zatrzymania pojazdu obroty pokazują ok. 800.

Ok. rok lub półtora wymieniłem czujnik położenia wału kobrowego, ale niestety musiałem kupić zamiennik, bo nigdzie nie mogłem dostać oryginału, a było to przed świętami, więc samochód był potrzebny..może ma on coś z tym wspólnego??

 

Nie wiem cz ma to coś wspólnego z obrotami, ale zaraz po odpaleniu silnika jego praca jest równa obroty 1200 i są takie ułamki sekund przerwy czyli brrrrr brrrrrrr brrrrr cz to może być coś z zapłonem?? Rok temu wymieniałem świece razem z fajkami..może to przewody zapłonowe?? Ewentualnie jak to można sprawdzić??

 

Pozdrawiam i czekam na odpwiedź ;)

Opublikowano

E 34, '91, M50 2.0 benzyna model 520 24V

 

to chyba wszystkie informacje dotyczące mojej Buni ;)

Opublikowano
podbijam temat, bo nie wierzę, ze nikt nic nie wie :( Chociaż jakieś naprowadzenie lub z czym to może być związane...
Opublikowano

auto ma gaz ???

może sonda miałem podobnie i w sumie dalej mam ,po podłączeniu pod kompa wyszło ,że sonda jednak wymiana nie pomogła

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano

gaz to profanacja w przypadku Buni ;p

 

A z sondą to muszę sprawdzić, bo kumpel miał podobnie w Pegouotcie..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obroty 1200 po odpaleniu zimnego silnika to normalna rzecz ,silnik pracuje na ssaniu.

To samo tyczy wyższych obrotów po wrzuceniu na luz i jezdzie,zapewnia to prawidłową prace pompy wspomagania i układu hamulcowego(serwo).Jest to opisane dokładnie w seria e36.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.