Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W e39 przestawiona geometria lub sama zbieżność też daje objawy szarpania kierownicą przy hamowaniu, a nawet podczas jazdy. Miałem tak przy uszkodzonej tulei wahacza wzdłużnego (krzywego), od ok. 110/h do ok. 130/h szarpało kierownica podczas jazdy. Szukaliśmy w tarczach, drążkach, końcówkach i nic, dopiero jak wymieniłem tuleje (sworznie były OK) w wahaczach, uspokoiło się. Ale oczywiście przede wszystkim zacząć sprawdzanie od tarcz zwłaszcza jeżeli ktoś ma Zimmermann-a, krzywią się strasznie. Polecam tarcze Jurid i klocki Jurid White, bo aktualnie nawet ATE są kiepskiej jakości. Cały komplet Juridów (przód i tył) zamontowałem synowi do E46 jakieś miesiąc temu i muszę przyznać, że na początku prawie zęby zostawił na kierownicy, dopóki się nie nauczył, że trzeba pedał hamulca głaskać. Teraz jak pojedzie moją e39 to żartuje sobie z moich hamulców (jesienią cały komplet ATE założyłem), że one chyba są towotem nasmarowane. Dodam jeszcze, że piszczą te moje ATE, ale nie biją.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W jakim rozmiarze te juridy w e46? 300 mm? Jaki silnik? Ja kupiłem do m47n 300 mm i fakt bardzo dobre tylko brakowało mi odporności na fading, zmiana na ate pd i jest to co chciałem, oczywiście nie biją a było to kilka lat już temu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
W jakim rozmiarze te juridy w e46? 300 mm? Jaki silnik? Ja kupiłem do m47n 300 mm i fakt bardzo dobre tylko brakowało mi odporności na fading, zmiana na ate pd i jest to co chciałem, oczywiście nie biją a było to kilka lat już temu.

286mm

Opublikowano

Tak się podepnę pod temat, bo też będę musiał zmieniać tarcze z przodu.

Czy brembo są ok? I czy cena z tej aukcji jest ok?

https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki-brembo-przod-bmw-e39-7082700202?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=NDhmNmU3ODUtOTUzNS00YmZmLTliOWMtMWQwNDNhYTgxYzcxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=6f0f6509-1c1a-4ba6-9cba-0cecf0ec8319


Trochę nie daje mi spokoju, bo realoem mi pokazuje numer tarczy i to są tarcze 324mm, a większość aukcji na alegro (także ta którą podałem za przykład) podaje 296... chba że 296 miały przed liftem, bo ja mam poliftową e39...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od 09.2000 były tarcze 324X30, więc takich szukaj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Średnica tarczy zależy od mocy silnika. 2.0d 2.5d 2.0i miały 296mm, a 3.0d I mocniejsze benzynowe miały 324 mm. Z tyłu wszystkie motory miały takie same tarcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.