Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam pytanie ponieważ ostatnio zauważyłem że gdy szybko jadę i hamuję trzęsie mi strasznie kierownicą ale muszę mieć 120km/h żeby to czuć lub więcej przy mniejszej nic się nie dzieje co jest do wymiany? Czy można tak jeździć czy jest jakieś niebezpieczeństwo jeżdżę dużo w trasie? Dziękuję z góry za odp mam bmw e39 z 96r 520i.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wahacze górne lub tuleje tych wahaczy.

przekładnia kierownicza.

no i ogólnie każdy nawet minimalny luz w przednim zawieszeniu lub układzie kierowniczym.

 

A czy można tak jeździć to oceń sam. Wiem , że czasem ciężko utrzymać auto na wybranym kursie.

Ja u siebie naprawiałem szybko bo czułem się niezbyt pewnie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
jesli rzecz sie dzieje tylko przy chamowaniu to ja bym stawial na tarcze a co za tym idzie klocki. ja juz jestem po i pronlem zniknal a objawy te same. kupilem zimmermanna komplet i jest :cool2:

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
problem dzieje się tylko przy hamowaniu i dużych prędkościach, luzów nie mam autko bezwypadkowe, wahacze wymieniane w tamtym roku, końcówki drążków wymieniane niedawno? a czy przez tuleje wahaczy lub drążki stabilizatora? to możliwe bo to mam do wymiany?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak wymieniałeś wahacze to nie wymieniłeś razem z tulejami?

jak masz tuleje do wymiany to masz przyczynę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
kolego poczytaj moje posty. Mnie tez sie zaczelo od drga przy duzych predkosciach, potem drgalo corac bardziej. Okazalo sie ze tylne zawieszenie powodowalo drgania (wiem ze to dziwne). Co ciekawe kilka zakladow nie potrafilo zdiagnozowac problemu. Trzeba isc do dobrego speca od zawieszen i bedzie po problemie. ja niestety takiego speca znalazlem po pol roku poszukiwan...
Konrad
Opublikowano
jestes z przemysla to jedz do roberta z ostrowa on sie zajmoje bmw i sam ma 5er ja wlasnie u niego robie wszystko i te tarcze tak samo. nie mam nawiercanych tarcz. on zaraz ci wyjasni co i jak jest nie tak, a nie jak reszta magikow z naszego miasta. ja obstawiam trcze.

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego poczytaj moje posty. Mnie tez sie zaczelo od drga przy duzych predkosciach, potem drgalo corac bardziej. Okazalo sie ze tylne zawieszenie powodowalo drgania (wiem ze to dziwne). Co ciekawe kilka zakladow nie potrafilo zdiagnozowac problemu. Trzeba isc do dobrego speca od zawieszen i bedzie po problemie. ja niestety takiego speca znalazlem po pol roku poszukiwan...

 

a skad ten spec? wawa? jesli tak, to daj namiar - ja korzystam z asko (wlasnie niedawno wymienilem gorne wahacze, bo tuleje byly wywalone), generalnie jest ok, ale ceny wydaje mi sie maja dosc wysokie i obsluga jest taka sobie

 

pozdr

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
to troche daleko od wawy bo na podkarpaciu :D

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano

witam, Zielonka, ul. Poiniatowskiego, Henryk Blonski, chlopaki naprawde znaja sie na rzeczy (robia tylko zawieszenie)

 

 

pozdr

Konrad
Opublikowano
Sprawdź bicie na tarczach ham. Na dobrych jest 0-0,02 mm. W E39 0,04 mm już jest odczuwalne na kierownicy. Poszukaj warsztatu, który ma na wyposażeniu mikrometr do pomiaru bicia. Jeżeli tarcze wyjdą ok, to sprawdź wahacze górne (tuleje gumowo-metalowe). Ja miałem szarpanie na kierownicy przez uszkodzoną tuleję z lewej strony. Jeżeli tam też będzie ok. to pozostaje Ci geometria.
Opublikowano
W mojej e36 takie objawy dawał wyklepany sworzeń wahacza. A czy to jest niebezpieczne...? hmmm raczej tak, ale znając życie pewnie zaraz zacznie ci trząść kierownica przy niższych prędkościach.
Opublikowano
W mojej e36 takie objawy dawał wyklepany sworzeń wahacza. A czy to jest niebezpieczne...? hmmm raczej tak, ale znając życie pewnie zaraz zacznie ci trząść kierownica przy niższych prędkościach.

Nie podpinaj E36 do E39. Całkiem inne zawieszenie z przodu.

  • 4 lata później...
Opublikowano
Panowie mam ten sam problem trzesie mi kierownica przy hamowaniu przy wiekszych i nizszych predkosciach. Tarcze sa proste bo bylem u tokaza klocki tez dobre. Zawieszenie z tylu mialem wymieniane cale z przodu wszystkie laczniki itp tez nie wiem co mam robic???/
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
U mnie wymieniłem łącznik prawy tył, tuleje wahaczy górnych przód, wymiana tarcz tył (przednie były OK). Jest lepiej ale nie do końca. Nieługo wymienię koła na letnie i zobacze czy aby to nie problem kół.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Też mam ten sam problem przy wyższej predkosci napiernicza kierownico, zadnych luzow tarcze i klocki zimerrman wymienione w wakacje. Mechanik zasugerowal ze tarcze moga byc krzywe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mają dobrej opinii te tarcze, zmierz ich bicie a następnie piast.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.