Skocz do zawartości

ciekawa sprawa i trochę irytujący problem 4hp24 i sam silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, piszę to gdyż dzisiaj udałem się zobaczyć z moją 750 po dluższej przerwie (stała w garażu ze wzgledy na błąd skrzyni)

 

dziwi mnie to ze jak ja garazowalem auto nie bylo w stanie samo jechać :mad2: a dzisiaj odpalam od kopa i ...

 

... autko jedzie do przodu, na D (czyli na 1 ruszając od zera) słabo bo słabo ale jedzie, na 2 i 3 bez zająknięcia kopyto niesamowite itp.

 

ale 1 i R prawie nie łapią :/ (i tak będę ją remontował) ciekawi mnie natomiast sprawa czemu ona jeździ jak nie jeździła :D

 

druga rzecz która mnie martwi to ubytek oleju :/ z silnika, pod autem w garażu sucho tylko maleńka plamka na wysokości wspomagania a w silniku prawie susza, dolałem 2L oleju i wskaźnik do połowy zapełniony ale OBC pokazuje błąd ENGINE OIL PRESS - co oznacza ze albo czujnik albo stan oleju, sprawdzam jeszcze raz na bagnecie a tu susza :mad2: co może się dziać :(

 

tak swoją drogą z czym muszę się liczyć przy kompletnym remoncie silnika v12 jakie koszty?? Od czego zacząć (chociaż mam zle doświadczenia z remontem motoru - raz mi ekspert od BMW go zniszczył) a może dorwać używany ale jak ocenić jego stan :/

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
mowiac szczerze bardziej opalcalna sprawa bedzie kupic drugi silnik niz remontować ten a jakby ci sie chcialo to najlepsza sprawa jest zakup anglika w dobrymn stanie koszt niewielki a masz kupe czesci ktore moga sie przydać
Opublikowano
jak długo skrzynia może jeździć na biegach od 2 do 4 z uszkodzoną 1 i padającym R
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

jak dla mnie to taka skrzynia może odmówić posłuszeństwa w każdej chwili. . . . tym bardziej że już krzyczy że nie chce już nigdzie jechać . . . . :| oczywiście mogę się mylić ale mam same złe doświadczenia z automatami

i co śmieszniejsze zepsuły się nagle i rozkraczyły się na środku drogi. . . (golf II gti, opel omega A 2.6 , Volvo

xc 90 2.9 bi TURBO) z czego to ostatnie to największy szmelc :duh: w sensie automata. ...

Opublikowano
druga rzecz która mnie martwi to ubytek oleju :/ z silnika, pod autem w garażu sucho tylko maleńka plamka na wysokości wspomagania a w silniku prawie susza, dolałem 2L oleju i wskaźnik do połowy zapełniony ale OBC pokazuje błąd ENGINE OIL PRESS - co oznacza ze albo czujnik albo stan oleju, sprawdzam jeszcze raz na bagnecie a tu susza :mad2: co może się dziać :(

 

M70 tak mają. U mnie jest to 300ml/1000km, ale nieraz słyszałem o wartościach 0,5L/1000km. Spotkałem tylko jedną osobę która chwaliła się, że jej M70 nie bierze oleju. Musisz sprawdzać poziom oleju co kilkaset kilometrów i regularnie go dolewać. Swoją drogą sporo Ci tego oleju brakowało :oops:

Opublikowano

dość długo stała :)

 

a że śnieg stopniał postanowiłem ją przewietrzyć :)))

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
OBC pokazuje błąd ENGINE OIL PRESS - co oznacza ze albo czujnik albo stan oleju,

 

Z tego co mi wiadomo to ten komunikat nie ozancza niskiego stanu oleju tylko, niskie ciśnienie oleju. Mozę coś się dzieje z pompą oleju?

BMW - Like No Other

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.