Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja też uważam, że zdecydowanie przesadzasz z tymi kosztami. Po drugie, pomysł serwisowania auta w ASO uważam za poroniony odgórnie. Nie wiem po co tam jeździć, chyba tylko dla poczucia się "ważnym klientem", ale to kosztuje x 2 albo lepiej. Nawet jak ktoś ma auto na gwarancji to nie ma obecnie obowiązku serwisowania w ASO BMW. Jak bym miał kupować auto jakiekolwiek, w które w ciągu pierwszego roku mam wsadzić 10 czy 15 tys złotych to bym wolał jeździć rowerem. ;) Zresztą iść do ASO i zostawić 5 tys zł to nie sztuka. Sztuka wydać 3 x mniej i równie dobrze dbać o auto.

 

Zresztą niestety kupiłeś sobie 535d, w którym w stosunku do np. 530i wszystko kosztuje x 2 niestety. No ale to był Twój wybór. ;)

 

"Wydaje mi się że tutaj to jest kwestia podejścia ASO do klienta" tutaj Twoja wiedza jest zerowa, nie wiesz na jakiej zasadzie dzialaja autoryzowane stacje obslugi, za co dostaja kase, jakie maja szkolenia i jakie limity, za 3 zonki moga im odebrac autoryzacje a premie z ktorej zyje serwis moga zabrac za byle co i taka firma walczy o utrzymanie sie zeby nie poleciec z torbami...

co do dojenia klientow za wypas to audi jest lepsze :)

 

Tu mnie rozbawiłeś swoim dziwnym zaufaniem do ASO. Myślę, że to Twoja wiedza jest zerowa niestety. ;)

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja uważam że kupując BMW trzeba sie liczyć z tym że na stół kładziesz po zakupie 10-20 tyś zł. Dam swój przykład, tarcze klocki, sprzęgło, dwumas, amortyzatory i już masz sumkę około 15 tyś zł. I co? nie wymienisz tych części ? To normalne sprawy związane z użytkowaniem auta. Jeśli ktoś tego nie rozumie to znaczy że BMW powinien omijać z daleka. Do tego dochodzi jeszcze olej, jakieś pierdoły w zawiasie itd.

 

Zapomniałem dodać że wszystko wymieniałem poza ASO, jedynie wszystkie części kupowałem ze zniżka 25% w ASO.

Opublikowano (edytowane)

mmw ale ja nie jezdze do ASO bo mi szkoda kasy w sumie za ta sama usluge, ktora zrobie w seriwsie bmw bez autoryzacji, czy przesadzam? poczytaj forum bo chyba z innej bajki jestes :D albo podzwon po czesciach w jakich kosztach sa i napisz jeszcze raz co napisales :-)

masz 100% racji, ze 535d to juz koszta 2x do 2.0d, nie mam pojecia jakie sa koszta do 530i ale wystarczy, ze tarcze ma takie same, w ASO zaplaci z klockami z 5 kola, poza aso jak cena bedzie dobra to 3 kola nie jego... to sa fakty nie mity

moja widza na temat ASO pochodzi z ASO wiec wiem co mowie, gdzie wyrazilem opinie, ze mam zaufanie do aso? gdzie i kiedy pisalem, ze wykonalem choc jedna usluge w aso? nigdzie nie pisalem, choc robilem, wymienialem zarowke od tablicy rejestracyjnej %-)

w kazdym temacie neguje aso a twoja interpretacja jest calkowicie bledna :D

 

BZQ ja podobnie, wszystko robilem w STANDO we wroclawiu i musialem dymac 250km ale juz na samym czyszczeniu pdf mi sie zwrocilo bo tam zrobilem to za 350zl a w aso mi krzykneli 250zl diagnoza, ktora w stando otrzymalem gratis i za czyszczenie w aso powiedzieli 550zl a w stando 3 paki z drobnymi, gdybym robil to co zrobilem w aso to ponad 2 dychy pewnie nie moje ale nawet nie mam ochoty wiedziec ile by to wyszlo, a i znizki tez dostalem ale nie tak pokazne bo o ile pamietam to 10% na czesci i podobnie na robocizne gdzie z calej kwoty robocizna wyszla cos kolo 2,2-2,4tys a reszta to koszt czesci

Edytowane przez irko
Opublikowano

Według mnie prawdziwą opinię na temat kosztów utrzymania e60 e65 mogą napisać tylko ci którzy te samochody użytkują. Wszystkich których znam dotknęła podobna historia, Tora, Zodiak, i paru innych znajomych poza forum. Każdy wyłożył na zwykłe sprawy mniej więcej takie sumy. Dlatego potwierdzam że Irko z pewnością nie ściemnia a jego egzemplarz na pewno nie był podupadły na zdrowiu, Panowie takie są realne koszty utrzymania samochodu tej klasy. Dlatego jak kiedyś pisałem, jakie jest najlepsze BMW? Oczywiście na gwarancji :D

 

Owszem można nie wymieniać nic, jeździł będzie, ale ja lobie kiedy mam furę sprawna w 100%. Amory np wymieniłem sobie dla świętego spokoju aby poprawić sobie komfort jazdy, poza tym stare siedziały od nowości a auto miało już przejechane ponad 100tyś dlatego zainwestowałem w nowe, szczerze? Nie żałuje, choć poprawa komfortu była raczej marginalna ale wiem że auto mam sprawne i mogę nim szybko jeździć bez obaw. To samo tyczy się tarcz hamulcowych bo o klockach nie wspomnę. Jedynie koło dwu masowe okazało się słabym punktem auto z dużą mocą, w automatach problem dotyczy konwerterów, no ale chcesz mieć szybkie auto to są takie minusy. Poza tym nie dojeżdżam częśći do stanu aż sama wypadnie, jeśli coś ma luz lub będzie miało w niedalekim czasie to u mnie kwalifikuje się to wymiany. Jesli kupujesz auto typu BMW i przeraża cię to lub nie wyobrażasz sobie takiego stanu rzeczy, to znaczy że nie stać cię na to auto i kup sobie Chevroleta Epice, nówka około 50 tyś zł a wygląda podobnie. Będziesz miał nowe auto na gwarancji a i eksploatacja tańsza.

 

Pozdrawiam

http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheY2HLDNJVBGV0IGVWAWNHQXV0B21VDGLVBI1DYXJZ/imgChevrolet%20Epica1.jpg

Opublikowano
A ja uważam że kupując BMW trzeba sie liczyć z tym że na stół kładziesz po zakupie 10-20 tyś zł. Dam swój przykład, tarcze klocki, sprzęgło, dwumas, amortyzatory i już masz sumkę około 15 tyś zł. I co? nie wymienisz tych części ? To normalne sprawy związane z użytkowaniem auta. Jeśli ktoś tego nie rozumie to znaczy że BMW powinien omijać z daleka. Do tego dochodzi jeszcze olej, jakieś pierdoły w zawiasie itd.

 

Zapomniałem dodać że wszystko wymieniałem poza ASO, jedynie wszystkie części kupowałem ze zniżka 25% w ASO.

To musiałeś strasznie zajeżdżony egzemplarz kupić :) U mnie po zakupie tarcze do wymiany będą dopiero, jak się skończą obecne klocki, a te zostały świeżo wymienione przed zakupem przez poprzedniego właściciela. Sprzęgło, dwumas? Jakie objawy? Przy jakim przebiegu? Amortyzatory? Auto zbite, nic nie buja, nic nie stuka, nic nie trzeszczy, nic nie ściąga. Mój kumpel ma 535d i prawie 200.000kkm nalatane, oprócz jakiś łączników stabilizatora i tulejek nic więcej nie musiał narazie wymieniać, to samo znajomy z X5. Żadnych amorów, czy wahaczy nie wymieniał, też ma pod 200kkm i ostatnio podczas wizyty zlecili wymianę łącznika.

A co do zniżek, to w moim ASO podobno max zniżki to 5%, bo ASO ma bardzo niską marżę :D ha ha ha

Następnym razem zaśmieję im się w twarz :)

Opublikowano (edytowane)
A ja uważam że kupując BMW trzeba sie liczyć z tym że na stół kładziesz po zakupie 10-20 tyś zł. Dam swój przykład, tarcze klocki, sprzęgło, dwumas, amortyzatory i już masz sumkę około 15 tyś zł. I co? nie wymienisz tych części ? To normalne sprawy związane z użytkowaniem auta. Jeśli ktoś tego nie rozumie to znaczy że BMW powinien omijać z daleka. Do tego dochodzi jeszcze olej, jakieś pierdoły w zawiasie itd.

 

Zapomniałem dodać że wszystko wymieniałem poza ASO, jedynie wszystkie części kupowałem ze zniżka 25% w ASO.

To musiałeś strasznie zajeżdżony egzemplarz kupić :) U mnie po zakupie tarcze do wymiany będą dopiero, jak się skończą obecne klocki, a te zostały świeżo wymienione przed zakupem przez poprzedniego właściciela. Sprzęgło, dwumas? Jakie objawy? Przy jakim przebiegu? Amortyzatory? Auto zbite, nic nie buja, nic nie stuka, nic nie trzeszczy, nic nie ściąga. Mój kumpel ma 535d i prawie 200.000kkm nalatane, oprócz jakiś łączników stabilizatora i tulejek nic więcej nie musiał narazie wymieniać, to samo znajomy z X5. Żadnych amorów, czy wahaczy nie wymieniał, też ma pod 200kkm i ostatnio podczas wizyty zlecili wymianę łącznika.

A co do zniżek, to w moim ASO podobno max zniżki to 5%, bo ASO ma bardzo niską marżę :D ha ha ha

Następnym razem zaśmieję im się w twarz :)

 

Kolego ja ta furę już kupiłem ponad dwa lata temu, jak kupiłem tez wszystko było ok, a więc skoro jak ci się skończą klocki to już masz -5tyś zł, a klocki w v8 kończą się szybko. Koło dwu masowe pada w M5 przy około 80 tyś km u mnie przy okazji kiedy skrzynia była w dole zostało wymienione żeby za 30 tyś km nie ściągać go ponownie. Masz krótko to auto więc na razie nie wypowiadaj się ile włożyłeś bo się może okazać że za chwile wypali ci CCC i do 5 tyś na nowe klocki i tarcze dorzucisz kolejne 4. Jeśli masz DD to radził bym nie szarżować po dołach bo nowa belka to ok. 8 tyś zł. itd. A że kolega ma to inna sprawa, mój kolega też ma Astona martina i wrzuca 20 tyś zł w serwis auta żeby go tylko przejrzeli. Pojeździsz to się przekonasz.

 

I pamiętaj o rurce, to cie nie ominie :)

Edytowane przez BZQ
Opublikowano

webber bo kupiles auto po kims takim jak my a nie po kims takim co wymienia cos jak juz mu sie kolo urywa ;-) i ta kase co ty mialbys teraz wrzucic w to auto wrzucil poprzednik... ciebie tez powoli czekaja dokladki, nic sie nie martw bo na kazdego przychodzi ten czas :wink:

ponizej masz liste... gdzie tu masz wyjezdzone auto? nic nie stukalo ani nie pukalo, jakby mi auta nie podniesli to bym nawet nie wiedzial, ze kolektor zaczyna puszczac ale juz wczesniej wyczytalem, ze to bolaczka e60 i bylem na to przygotowany przebieg 160kkm, dodaj do tego wymiane oleju w skrzyni i czyszczenie pdf to juz jest 11kola no zawsze mozna dolac oliwy do ognia i wymienic dodatkowo pdf za 7 kola :D dokup jeszcze opony zimowe to nastepne pare klockow, wymiana klockow z tarczami mnie wlasnie bedzie czekala bo trafilem tak jak ty webber i dostalem nowki ale w cenie sie zorientowalem i jeszcze zanim poznalem cene to po usmiechu mechanika juz wiedzialem, ze to nie bedzie tysiac zl zwlaszcza, ze tarcze z tylu i przodu mam jak scani :D dodam, ze przewody podcisnien tez wymienilem dla swietego spokoju bo te elementy pracuja i przy przebiegach pod 200kkm juz widac przecierki a nie ma to jak gdzies zgubic turbo a do domu jeszcze z 600km albo lepiej, zwyczajnie zapobiegawczo to robie, na kazdej jednej z wymienionych rzeczy pewnie pojezdzilbym kilka/kilkanascie tys km ale mam zamiar polatac tym autem to chce zeby bylo zdrowe a nie zastanawiac sie kiedy padnie na amen

 

http://img251.imageshack.us/img251/4339/p2220531.jpg

Opublikowano (edytowane)

Pierwsza sprawa co sądzicie o tej kwestii - poszperałem i znalazłem:

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=6085&highlight=usa

 

Irko - uwierz mi BMW to mistrzostwo w dojeniu klientów - w ciągu ostatnich dwóch lat kupowałem 2 Mercedesy i marka ta BMW nie dorasta do pięt....a porównywałem niemiecką trójkę Audi/BMW/Mercedes i coś o tym wiem więc bardzo Cię proszę uszanuj zdanie innych - możesz się nie zgadzać ale nie pisz że wiedza jest zerowa.

 

BZQ - proszę cię nie wyjeżdżaj mi z Epicą bo całkiem śmiało mogłeś zaszaleć i napisać że za to można kupić 2x renault clio i też będzie.

 

Amortyzatory - dla poprawienia sobie komfortu - przy 100kkm ?? to nie wiem gdzie to auto jeździło - jakoś nie znam nikogo kto przy tym przebiegu wymieniał amorki.Wystarczyło jechać na diagnostykę i podadzą zużycie amortyzatorów i chyba musiało by być poniżej 75% by obawiać się o komfort i bezpieczeństwo. Koło dwumasowe - daj spokój taki element wymienia się przy tym przebiegu w Mondeo albo Lagunie a nie BMW.

 

Dzisiaj troszkę podzwoniłem i wiecie co ? Klocki komplet BOSCH (p/t) 900-1200PLN + jakieś 1500 za tarcze to jest około 3000PLN a nie jak wspominano około 5...zasadniczo wystarczy to przy mojej jeździe na 60-75tkm - zatem spokojne dwa lata.

 

Poza tym samochód tylko i wyłącznie z przebiegiem do 100tkm inne nie wchodzą w grę.

 

Przy okazji każdy ma swoje racje - niemniej jednak nie uwzględniamy wymian zapobiegawczych - skrzynia była w dole czy coś innego (przywołane amortyzatory i poprawienie komfortu) tylko mowa o standardzie.

BTW do BMW tylko run-flat wchodzą ?

Edytowane przez Prezioso
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Kolego, z Twoich wypowiedzi wnioskuję tylko, że auto zaraz po zakupie wymaga doinwestowania o ładnych kilkanaście tyś.

Ja na razie odpukać nie muszę i nie rozumiem, czemu to Cię gryzie?:)

Ja mam swoje BMW krótko, ale w mojej rodzinie i wśród moich znajomych jeździ sporo BMW i wiem, o czym piszę, nie opieram swojej opinii jedynie na tym, co napisali inni w Internecie.

 

Moim zdaniem bez sensu jest wmawiać komuś, że zaraz po zakupie to pojedzie do serwisu i wyda 15k na najpotrzebniejsze "drobne korekty" i powinien się przygotować na więcej. Nawet jeśli tak jest, to nie obrzydzajcie innym zakupu auta wymieniając wszystkie możliwe usterki, jakie na tym forum zebrało kilkudziesięciu użytkowników razem.

 

Komplet tarcz do 550i na przód kosztuje wg realoem ok. 360$, więc zakładam, że w ASO nie będzie to więcej niż 1500zł. Do tego komplet klocków kolejne 1200zł? Razem 2.700. Minus Twoje 25% to daje sumę ok 2.000zł brutto. Na firmę raptem 1600zł netto. Plus koszty wymiany.

Rozumiem, że Ty wymieniasz komplet tarcz i klocków przód i tył za każdym razem jednocześnie bez względu na przebieg i stopień zużycia?:)

Opublikowano

Webber

w pełni popieram przecież nie wymienia się i tarcz i klocków każdorazowo

w komplecie co każde 70.000km

 

Tak jak powiedziałem - widzę że się potwierdza koszt klocków i tarcz czyli nie liczę źle jeszcze ;)

 

Nie chodzi o obrzydzenie pojazdu czy zakupu chodzi o sam fakt tej dokładki na wjazd zwłaszcza w samochodzie który nie przekroczył 100tkm - ja rozumiem przeleciał 160-200tkm OK jak najbardziej ale nie przy tym przebiegu

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano (edytowane)

no to na dzien dobry jezeli auto masz w idealnym stanie i tylko pierdola jaka sa hamulce masz do wymiany, choc znalazlbym na 100000% wiecej ale przyjmijmy klocki, oczywiscie nie bierzemy pod uwage mocnego auta tylko niezbyt szybki silnik to i niezbyt hamulce, 3kola to duzo jak za nie bo do 535d tyle kosztuja a jak wspomnial mmw do 535i sa o polowe tansze, choc nie sadze, ze do jakiegokolwiek e60 kupi sie koplet klockow i tarczy w okolicach 1500-2tys ale przyjmijmy, ze 3 kola, auto przylatuje na letnich oponach, wspomniales, ze kola maja byc moze nie wypas ale zeby nie straszyly, felgi sa sliczne ale opony nie, koszt 4 tysiace, mamy juz 7, fura jest mloda, jak masz znizki na ubezpieczenie to jakis dobry pakiecik za 3 tys wyszarpiesz ubezpieczajac na przyzwoita kwote, daje nam to dyszke a Ty sie martwisz ile to bedzie palilo :D o to mi glownie chodzi, tylko i wylacznie chcialem Cie uswiadomic jak napisales, ze nie bedzie Cie stac na paliwo do 535i to nie bedzie cie stac na e60 ale tez dodalem, ze zycze Ci jak najlepiej bo to fajne autka sa :wink:

 

a co do wymian klockow z tarczami 1:1 to zalezy od modelu, u mnie mam tego pecha, ze sie wymienia :D nie wiem jak w innych, byly proby nie wymieniania ale to juz masakra, piszcza dosc szybko i to juz nie to samo ale i w aso mi to mowili i niezalezni, taki urok i przyjmuje to na barki :)

Edytowane przez irko
Opublikowano

Irko - bezsensownie piszesz i przesadzasz - przecież ubezpieczenie płacisz w każdym aucie - to tego nie kalkuluj bo zaraz dojdziemy do poziomu w dyskusji że musisz zapłacić akcyzę 18,6% zamiast 3,1% i to też jest koszt.

Komplet opon - kosztuje a i owszem ale kupując KAŻDE auto musisz się liczyć z tym że nie będziesz miał pełnego kompletu opon zima/Lato. Poza tym zawsze można pójść na kompromis i zapodać 16" :) czy też 17" - owszem stojąc na 18 wygląda bajecznie ale nie cały rok trzeba jeździć na takich kapciach

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
[...]felgi sa sliczne ale opony nie, koszt 4 tysiace, mamy juz 7, fura jest mloda, jak masz znizki na ubezpieczenie to jakis dobry pakiecik za 3 tys wyszarpiesz ubezpieczajac na przyzwoita kwote[..]

Irko, ale opony i ubezpieczenie tyczą się wszystkich aut, a nie tylko BMW. No już nie zakładajmy, że ktoś kupuje samochód i nie ma kasy na ubezpieczenie i niech Ci będzie ewentualne opony, chociaż to też kwestia sporna, bo ja znowu pewnie kogoś wkurzę, ale kupiłem samochód z oponami, które mają jeszcze spokojnie ten sezon letni przed sobą:) A nawet jeśli nie, to do Opla w tamtym roku kupiłem komplet opon 225/40/R18 i zapłaciłem 3,2k, więc niewiele mniej.

Ja nie neguję tezy, że ogólne koszty użytkowania BMW są wyższe, a w autach z mocnymi silnikami dużo wyższe, niż w Oplu, VW, czy Skodzie :)

Nie popadajmy jednak w skrajności :)

Opublikowano

no tak ale przeczytaj dokladnie plente, bo nalac tez musisz do kazdego auta a napisales, ze nie stac cie na paliwo do 535i i od tego wszystko sie zaczelo a sam zobaczysz, ze paliwo to nie bedzie jakis mega problem porownujac do reszty bo tylko sam zakup opon to masz wlasnie roznice miedzy gazem a benzyna a ty paliwo wyniosles na piedestal :D

jedyne czego ci zazdroszce to tego, ze nie walnie tak w ciebie przy twojej cenie spadek wartosci e60 bo inni slono zaplacili przez ten spadek za jazde e60 ;-)

 

webber tez duzo zaplaci jak pojezdzi swoim autem ze 2-3 lata i nawet jak nic w nim nie wymieni a nawet bedzie jezdzil na powietrzu i nie zaplaci ani zlotowki za ubezpieczenie to napisze, ze to auto go grubo ponad 10tys rocznie kosztowalo :D

Opublikowano (edytowane)
Pierwsza sprawa co sądzicie o tej kwestii - poszperałem i znalazłem:

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=6085&highlight=usa

 

Irko - uwierz mi BMW to mistrzostwo w dojeniu klientów - w ciągu ostatnich dwóch lat kupowałem 2 Mercedesy i marka ta BMW nie dorasta do pięt....a porównywałem niemiecką trójkę Audi/BMW/Mercedes i coś o tym wiem więc bardzo Cię proszę uszanuj zdanie innych - możesz się nie zgadzać ale nie pisz że wiedza jest zerowa.

 

BZQ - proszę cię nie wyjeżdżaj mi z Epicą bo całkiem śmiało mogłeś zaszaleć i napisać że za to można kupić 2x renault clio i też będzie.

 

Amortyzatory - dla poprawienia sobie komfortu - przy 100kkm ??

 

 

Chłopie kup sobie te 535 tylko później nie mów że ci nikt nie powiedział że wszystko jest drogo :) Jeśli uważasz że BMW jest jakos specjalnie lepsze w zużywaniu się części niż mondeo czy coś innego to powiem ci że mamy rok 2010 a nie 1990 kiedy to były takie różnice w zależności od producenta. Dziś w każdej marce wszystko się szybko psuje i zużywa a producenci amortyzatorów zalecają ich wymiane co 120 tys km, a twoje testy są akurat tak miarodajne ze hej, na każdej maszynie będziesz miał inny wynik. Jeśli nie znasz sprawy dwumasy i ich zużycia w SMG to nie wypowiadaj się w temacie bo nic mądrego nie wniesiesz do niego. A do tego ku pokrzepieniu cie w zakupie dodam że kolega kupił funkiel nówkę 335i w ASO PL, po 60 tyś km auto od 3 miesięcy stoi i się naprawia gdyż silnik gaśnie i nie wiadomo co jest jego przyczyną, po 3 miesiącach postanowili na gwarancji wymienić silnik na nowy, gdyż nie potrafią go naprawić. Ale może kupił zajeżdżony egzemplarz? Podobno akurat 535i to awaryjna jednostka, wtryski turbo etc.

 

I pamiętaj że kupujesz używany samochód 3-4 letni a to według producenta na obecne czasy już stare auto które należy zamienić na nowe, auto po gwarancji a nastawiasz się jak by miało być takie jak wyjechało z fabryki. Niestety ale części się zużywają i dlatego to taki dobry biznes w dzisiejszych czasach.

Edytowane przez BZQ
  • Moderatorzy
Opublikowano
A co do zniżek, to w moim ASO podobno max zniżki to 5%, bo ASO ma bardzo niską marżę :D ha ha ha

Następnym razem zaśmieję im się w twarz :)

Nie to 5% to mało. Ale jak wpadasz okazjonalnie to masz mały rabat. Możńa mieć więcej.

Ja serwisuje E91 i E60 w ASO i jakoś dramatu nie ma.

Samochody moją ponad 250KM i ok. 6-7s do 100km/h a chcieliby co niektórzy kupic klocki za 200zł. To kupcie sobie Fabie 1,2HTP :lol:

Opublikowano
webber tez duzo zaplaci jak pojezdzi swoim autem ze 2-3 lata i nawet jak nic w nim nie wymieni a nawet bedzie jezdzil na powietrzu i nie zaplaci ani zlotowki za ubezpieczenie to napisze, ze to auto go grubo ponad 10tys rocznie kosztowalo :D

10k? To byłby szczyt moich marzeń :) Opel (Diesel!) kosztował mnie rocznie licząc utratę wartości pojazdu, koszty paliwa (30kkm rocznie), ubezpieczenia, opony, przeglądy około 30.000zł i to przy prawie zerowych kosztach napraw (wymieniałem raz odmę za ok 400zł i raz przekaźnik świec żarowych za kolejne chyba 700zł plus reszta to jakaś drobnica typu żaróweczki itp...).

Opublikowano

sorry chodzilo o 530i i koszt paliwa (do autora tematu)

 

webber wiem jak jest, tak sobie napisalem bo sam do przyszlego roku strace pewnie z 30kola jesli auto bedzie stalo w garazu :D chce tylko uswiadomic autora bo chyba czegos nie rozumie ale juz jest i tak napalony to potem bedzie sie zastanawial co dalej, w dodatku auto z usa, no i jeszcze dochodzi fakt przedmowcy BZQ o tej "bezawaryjnosci" e60 bo wszyscy wiemy jaka jest :D

Opublikowano

Co wy sobie wymyślacie z jakimś 535i ??

W temacie jest 525i lub ewentualnie 530i ... za chwilę wyjdzie na to że chciałem kupić 550i lub M5 z SMG

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Co wy sobie wymyślacie z jakimś 535i ??

W temacie jest 525i lub ewentualnie 530i ... za chwilę wyjdzie na to że chciałem kupić 550i lub M5 z SMG

 

Szczerze to nie wiem skąd mi się to wzięło :) Jakoś mi się wydawało że ktoś pisał o 535i z ameryki :) może pomyliłem wątki hahah grunt to że musisz być przygotowany aby w obwodzie mieć jakieś 10 tyś zł i żeby nie było ci żal się z nimi rozstawać na wydatki związane z eksploatacja auta marki BMW :)

Opublikowano
Cennik czysto porównawczy :) : w ASO VW - wymiana klocków i tarcz w samochodzie VW - koszt z robocizną to wartość około 2000PLN - w BMW drożej niewątpliwie (piszecie około 3kPLN - nie pamiętam czy ASO czy nie) ale nie rzuca różnicą aż tak na kolana - myślałem że będzie to z 2-3 razy drożej niż przeciętnie. Spojrzałem na faktury - w swoim Avensis płaciłem 2473PLN za komplet + płyn hamulcowy
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

jakbym pojechal do aso na wymiane kompletu u siebie to ide o zaklad, ze 5 kola nie moje :wink:

ale ja mam deczko wieksza hamownie

Opublikowano
MMW

Jedyny element wątpliwy .... wprost mówiąc - nie stać mnie na jazdę 530i (wysokie spalanie) przy 25-30tkm rocznie. Stąd myślę o LPG - wszystko kusi cenowo ale jak czytam te opinie i informacje że nie polecają gazowania BMW to się zastanawiam żeby czegoś nie zepsuć i zapłacić w konsekwencji więcej niż to warte (naprawa silnika przez uszkodzenia związane z LPG).

Jedyna wątpliwość !!

 

Czego się boisz... Ja przed BMW jeździłem oszczędnym golfem 2 , 1.6td (5L/100km), teraz akceptuję spalanie 10,4/100 i jakoś żyję. W Krakowie spalanie na poziomie 12-13L/100. Okazyjnie kupisz to będziesz miał na paliwo, a i tak saldo wyjdzie ci na +. Gdybym rok temu miał taką okazję jak ty, to bym w ciemno kupował!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Cennik czysto porównawczy :) : w ASO VW - wymiana klocków i tarcz w samochodzie VW - koszt z robocizną to wartość około 2000PLN - w BMW drożej niewątpliwie (piszecie około 3kPLN - nie pamiętam czy ASO czy nie) ale nie rzuca różnicą aż tak na kolana - myślałem że będzie to z 2-3 razy drożej niż przeciętnie. Spojrzałem na faktury - w swoim Avensis płaciłem 2473PLN za komplet + płyn hamulcowy

 

Bo jest takie mniemanie że ASO BMW kroi. Jest drogo ale bez dramatu

Robiłem w E91 320 klocki przód i tył, tarcze przód, płyn hamulcowy, tuleje stabilzatora przód i wyszło 3010,00 zł brutto.

 

Pozatym w firmie pracownik zgubił kołpak w dostawczym Citroenie Berlingo koło 15'' koszt kołpaka 178zł, a do E90 16'' kosztuje 148zl :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.