Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

od 3 miesięcy walcze z zapowietrzającym się układem paliwowym w moim aucie. Do tej pory zrobione zostało:

1. odpowietrzona pompa (nie wiem ile razy)

2. sprawdzona pompa paliwa w baku (filter przed pompa był zapchany na maxa, wyglada na to ze od nowosci nikt do baku nie zaglądał. Na tej wielkiej śrubie co trzyma obudowę pompy były jeszcze oryginalne plomby :))

3. wymieniony filtr paliwa

 

Zaczne od tego ze auto 3 miesiace temu przechodzilo wymiane wału korbowego i silnik wyl wyjmowany z auta. Od czasu odebrania auta z warszatu ciagle mam problem z powietrzem w układzie. Jak juz odpale jakims cudem auto pojezdze caly dzien zostawie na noc, to na drugi dzien znowu nei odpala. W przewodzie paliwowym doprowadzajacym paliwo z filtra do pompy wtryskowej widać powietrze. Wygląda na to ze zbiera się od strony filtra. Mial ktoś z was problemy z nieszczelnymi szybkozłączkami na filtrze ? Gdzie jeszcze szukać nieszczelności ?

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Podłączam się do tematu! mam to samo! myślałem że samochód nie chce palić z powodu uszkodzonej pompy, wtrysków, ale mam powietrze w układzie paliwowym - raczej to jest przyczyną. Co robić? od czego zacząć?
Opublikowano

a ucieka ci gdzieś paliwo???

 

popatrz połaczenie z filtrem paliwa bo moze tam ssac powietrze

 

po czym widzisz ze w ukladzie jest powietrze???może to woda z taniej ropy?

 

 

a zobacz bo filtr ma od dolu ma srubke do odwadniania moze jest luzna

Opublikowano

Napisz jeszcze gdzie masz to powietrze.

 

Ja miałem na wężach miedzy filtrem a pompa wtrysków.

 

Ja sprawdziłem cały układ paliwowy i w końcu wyszło na to ze problem tkwił w pompie wtrysków.

 

Była nieszczelna i przepuszczała powietrze do układu :///

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Napisz jeszcze gdzie masz to powietrze.

 

Ja miałem na wężach miedzy filtrem a pompa wtrysków.

 

Ja sprawdziłem cały układ paliwowy i w końcu wyszło na to ze problem tkwił w pompie wtrysków.

 

Była nieszczelna i przepuszczała powietrze do układu :///

 

regenerowałeś, czy wymieniałeś? jaki koszt?

Opublikowano
Miałem u siebie problemy z powietrzem w układzie paliwowym. W serwisie musieli wymienić przewody paliwowe (miałem popękanie) i jakiś zbiorniczek ciśnieniowy. Niestety musiałem długo jeździć na zapowietrzonym układzie ponieważ pompa wtryskowa mi padła i musiałem regenerować.
Opublikowano
Regenerowalem w serwisie BOSCHa, koszt 2kPLN.

 

Potwierdzam, zapłaciłem tyle samo. Na naprawę jest roczna gwarancja.

Opublikowano

Tak i Ja niedawno regenerowałem 2000 pln.

ale kiedyś jak miałem problem z zapowietrzaniem to mechanik mówił ze jest nieszczelność chyba na pompie wtryskowej to tylko wstawił mi jakiś zaworek, który nie pozwalał wracać ropie...

Opublikowano
Tak i Ja niedawno regenerowałem 2000 pln.

ale kiedyś jak miałem problem z zapowietrzaniem to mechanik mówił ze jest nieszczelność chyba na pompie wtryskowej to tylko wstawił mi jakiś zaworek, który nie pozwalał wracać ropie...

 

zaworki juz wstawiałem - nic nie dało xd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.