Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

Dziś okazało się gdzie mi znikał płyn chłodniczy.

Wypaczyła się obudowa termostatu i powstała nieszczelność.

Swoją drogą to trochę dziwne bo obudowa miała może trochę ponad rok i niby to oryginał BMW :?

Kupiłem nową i teraz zastanawiam się jak mocno ją dokręcić? Czy to ma znaczenie jeżeli chodzi o możliwość ponownego wypaczenia?

Czy dokręcać aż plastik całą powieżchnią dojdzie do powierzchni na głowicy czy może tylko jak doją gumowe uszczelki?

Zastanawiam się czy stara obudowa nie wypaczyłe się przez to , że gumowe uszczelnienia mocno ją odpychały?

Czy raczej silne mrozy ją uszkodziły bo przed tymi mrozami było ok.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi.

Zaalazłem w instrukcji , że dokręca się z siłą 10Nm czyli dość lekko.

Dokręciłem aż doszło do końca.

A dopiero jak już kupiłem tą nową obudowę i wszystko poskładałem to znalazłem na allegro taką obudowę ale wykonaną z aluminium. To musi być lepsze rozwiązanie bo nie powinno się nigdy wypaczyć ani pęknąć < jak to się zdarza w oryginale >

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.