Skocz do zawartości

Problem z 535 E60 wciskam gaz do końca i nie przyśpiesza


eczekenator

Rekomendowane odpowiedzi

ja miałem program i myślałem że on właśnie robi zamieszanie wgrałem serie i teraz rzadziej sie to pojawia ale jednak jest i denerwuje,zmienię te obydwa czujniki i zobaczymy co dalej będzie sie działo,wężyki mam wszystkie niby całe niepoprzecierane ale też zmienię i dam znać czy to samo bolało mój samochód,dzięki za pomoc panowie i w niedługo napisze jaki jest efekt naprawy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
panowie - problem rozwiązany !!! dobra rada kolegi ! wymieniłem dosłownie wszystkie wężyki od podciśnienia, wymieniłem dwa elektrozawory N75 i N18, wyczyściłem zawór EGR i pomogło ... auto gubi opony (275 tył) do 120 km/h !!! ekstra ! przyspiesza jak rakieta :) pozdrawiam;

mógłbys pokazac gdzie jest drugi elektrozawór bo na rysunku widac tylko jeden http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3985-sterowanie-podcisnieniowe-turbosprez/i50114/kL/sN pod poz 4 będzie dla potomnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę to drugi jest od egr i nie ma go na tym rysunku, znajduje się po prawej stronie pod kolektorem.
sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem program i myślałem że on właśnie robi zamieszanie wgrałem serie i teraz rzadziej sie to pojawia ale jednak jest i denerwuje,zmienię te obydwa czujniki i zobaczymy co dalej będzie sie działo,wężyki mam wszystkie niby całe niepoprzecierane ale też zmienię i dam znać czy to samo bolało mój samochód,dzięki za pomoc panowie i w niedługo napisze jaki jest efekt naprawy

U mnie na serii bylo wszystko w porzadku,nic sie nie dzialo.Za kazdym razem jak wgralem sobie program do uwalalo moc przy cisnieciu pedalu gazu do spodu na 4-tym biegu i obrotach okolo 3200-3400.

Zawracalem Grzeskowi (G-CS) glowe o modyfikacje mojego programu i pewnego dnia zagladam pod oslone silnika a tam jeden przewod calkowicie przerwany. (jezdzilem wtedy testowo na serii i bylo wszystko w porzadku)

Po wymianie wszystkich tych wezyko,wgralem na nowo program i pojechalem na probe.Moja mina po wkreceniu samochodu na 4-tym biegu na max wygladala tak :roll2: :roll2: :roll2:

 

Po utracie mocy,wywalalo taki blad w INPA:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e99e3e992f097cb4.html

Przy czym pedal gazu przy przyspieszaniu musial byc wcisniety do konca,co jest widoczne na zalaczonym screen-ie.Moglem rozpedzic samochod wciskajac stopniowo gaz (ale nigdy do konca) nawet do ponad 200 km/h i nie bylo problemu z utrata mocy.Gdy jednak gaz zostal nacisniety do konca,to po odpuszczeniu go i ponownym wcisnieciu samochod juz mocy nie mial...

 

mam wgranego chipa tzw standardowego do tego silnika i nie wiem czy jest sens go znowu wywalać ....tymbardziej że nie bardzo jak jest prawdzić na hamowni bo w automacie sam biegi zrzuca i wykres jest zawsze dziwny;nie ma jak wrzucić na luz.

Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi?Co ma skrzynia automat do hamowni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie - problem rozwiązany !!! dobra rada kolegi ! wymieniłem dosłownie wszystkie wężyki od podciśnienia, wymieniłem dwa elektrozawory N75 i N18, wyczyściłem zawór EGR i pomogło ... auto gubi opony (275 tył) do 120 km/h !!! ekstra ! przyspiesza jak rakieta :) pozdrawiam;

mógłbys pokazac gdzie jest drugi elektrozawór bo na rysunku widac tylko jeden http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3985-sterowanie-podcisnieniowe-turbosprez/i50114/kL/sN pod poz 4 będzie dla potomnych

 

 

są dwa zawory i są zamontowane dosłownie obok siebie nad kolektorem na podszybiu bardziej...trzeba zdemontować osłone silnika ,również tą pod szybą,wszystkie plastiki z filtrem kabinowym włacznie i najpier odkręcasz zbiorniczek podciśnienia mocowany jedną śrubką 10 mm, puźniej odkręcasz 3 śrubki 10mm ukryte głęboko w plastikowym czarnym uchwycie i masz wszystkie zaworki i wężyki na wierzchu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz skrzynie po lifcie czyli z elektronicznym jojstickiem :) jak rozpedzisz auto na rolkach to musisz wrzucić luz i tu pojawia się problem bo nawet jak przełączysz na tzw N to auto i tak zwala biegi w skrzyni i wykres jest cały w górkach i dołkach przez te zrzucanie biegów właśnie...jak masz zwykły automat to N włączasz mechanicznie...pozatym jest jeszcze ryzyko że opony tego nie wytrzymają bo żadko które wytrzymują tak wysokie obroty i temperature jak auto się rozpędzi powyżej 300 km/h....normalnie opony są chłodzone podczas jazdy ale na rolkach jest problem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
O kurde nie wiedzialem ze sie wrzuca na N na hamownii jak auto teoretycznie pedzi ponad 200 kmh :shock:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz skrzynie po lifcie czyli z elektronicznym jojstickiem :) jak rozpedzisz auto na rolkach to musisz wrzucić luz i tu pojawia się problem bo nawet jak przełączysz na tzw N to auto i tak zwala biegi w skrzyni i wykres jest cały w górkach i dołkach przez te zrzucanie biegów właśnie...jak masz zwykły automat to N włączasz mechanicznie...pozatym jest jeszcze ryzyko że opony tego nie wytrzymają bo żadko które wytrzymują tak wysokie obroty i temperature jak auto się rozpędzi powyżej 300 km/h....normalnie opony są chłodzone podczas jazdy ale na rolkach jest problem.

To powiedz mi jak hamuja samochody z tymi skrzyniami?E70,E60 itd...Cos dziwne te twoje teorie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
byłem na hamowni v-tech a i wrzucenie luzu przy prędkości maksymalnej ( u mnie wyszło 317 km/h) trzeba zrobić mechanicznie pod dźwignią elektroniczną i za to że się nic nie stanie ze skrzynią nikt ci nie zagwarantuje...jeśli widziałeś jak to się robi na hamowni to wiesz że trzeba auto rozpędzić na max i na luz ! i jak nie będzie górek i dołków na wykresie kolego jak przecież automat sam zwala biegi ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to pytanie do GC-S...sam jestem ciekawy...i pozatym co z oponami bo jak rozpędzają auto do ok 340 km/h to raczej pewne że wystrzelą...jest bardzo wysoka temp. i co z odpowiedzialnością za skrzynie i za opony ...jak tuningują VW i inne szmelce to takie prędkości nie wchodzą w gre...ale z mojego doświadczenia z hamowniami wynika że nie mają pojęcia i doświadczenia z dobrymi i naprawde mocnymi autami...no ale co zrobić ...Polsza :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jasne panowie...dla zainteresowanych - hamowanie auta po lifcie - czyli z joystickiem :) po rozpędzeniu auta trzeba przytrzymać dźwignię na N... i powinien wskoczyć luz.Ale uwaga ! w każdym aucie jest inaczej... u mnie praktycznie wogule nie da się...w innych E60 udaje się ale po kilku sekundach trzymania dźwigni lub po kilkunastu próbach...w F10 jest jeszcze gorzej....ale ryzyko zawsze jakieś jest :)

pozdrawiam zainteresowanych tematem;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.