Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od niedawna jestem posiadaczem bmw 535 e60, i tez od niedawna mamproblem z doładowaniem tak bynajmniej wykazuje komputer mojego mechanika.

Z czym jest problem auto od samego dołu nie jedzie po wcisnięciu pedału gazu do oporu bez wciśnięcia guzika pod pedałem auto nie jedzie bardzo mozolnie przyśpiesza powyżej 120 km/H gdy się przełamie wciska w fotel. Help :!: P.S Pierwsze co zrobiłem w tym kierunku to było pospawanie intercoolera gdyż miał małą dziurkę.

Opublikowano

może być walnięta mała turbina... generalnie u mnie w 525d nie ciągnie do 1500 obr (tzn ciągnie ale słabo) potem jest eksplozja mocy. U mnie jest padnięte elektroniczne sterowanie geometrią turbiny...

 

Ty masz dwie turbiny, mała odpowiada za moc na niskich obrotach, duża wali na wyższych. objawy wskazywałyby na usterkę małej turbiny.

 

to moja opinia, ale nie jestem mechanikiem, nie znam specyfiki 535d.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Witam, ja miałem trochę inny problem. Przy ok 3000 obrotów auto strasznie świszczało- pojawiał się zupełny brak mocy, po ok 15km świst zaprzestał, auto straciło całkowicie moc. Okazało się,że jakaś "rurka" odkręciła się.
Opublikowano
Witam, ja miałem trochę inny problem. Przy ok 3000 obrotów auto strasznie świszczało- pojawiał się zupełny brak mocy, po ok 15km świst zaprzestał, auto straciło całkowicie moc. Okazało się,że jakaś "rurka" odkręciła się.
Opublikowano
W poniedziałek będę dalej gnebił ten temat z moim mechanikiem a jak tonie da skutku to serwis:D co jeszcze zauważyłem śmierdzące spaliny nie wiem czy to normalne. A co jeszcze zauważyłem to to że po nagłym deptaniu po pedale gazu rozpędzeniu auta do 100km/H 120 km/H i puszczeniu całkowicie gazu i pozwoleniu aby auto samo zwolniło do około 80km/H ponownie wciskam gaz tylko lekko tak aby stopniowo przyśpieszało to właśnie wtedy też traci moc.. Wymieniłem już wszystkie filtry i oleje silnika pozostało mi tylko zrobić porządek ze skrzynią i to też będzie ogarnięte w poniedziałek także opiszę ponownie jakie są postępy i z dużą zawziętością będę czekał na wasze posty w końcu co kilka głów to nie jedna. pozdrawiam
Opublikowano

eczekenator akumulator podcisnien sprawdz oraz przewody, jak bylo cos naprawiane i ktos nie znal sie na tych silnikach wystarczy, ze wypial akumulatorek (taki czarny, plastikowy walec z lewej strony silnika) bo potrzebowal sie dostac do jakiegos miejsca a potem wpial go odwrotnie, wtedy jedno turbo nie bedzie sie zalaczalo, wlasnie to dolne, mogl tez sam pasc, koszt znikomy, placilem cos kolo +/- 50zl, sprawdz tez przewody od podcisnien, przecieraja sie, jak auto ma kolo 200kkm to najlepiej wymienic wszystkie, mogl tez wypasc jakis przewod i efekt bylby ten sam, od tego trzeba zaczac, jest tez jeszcze czujnik, ktory sie zabrudzi lub sie popsuje i odlacza turbo ale zazwyczaj dzieje sie to po czasie, nie sadze, ze problem tkwi w samej turbinie bo juz wczesniej objawiloby sie to na przerozne sposoby wiec mozesz spac spokojnie, sprawdz tez kolektor

co do spalin, sprawdz profilaktycznie jak sie trzyma pdf i jak jest potrzeba to go to przeczysc, byc moze wyskoczy ci tez blad, ktory bedzie sie pojawial i znikal a bedzie brzmial Increased Emissions

Opublikowano
Witam wczoraj podłączyłem auto do komputera i wywaliło błąd przepływki,mechanik przeczyścił i gdy była zimna to naprawdę super jechała jak rakieta le gdy się rozgrzała to znowu to samo, jestem w trakcie załatwiania przepływki zobaczymy co będzie po jej założeniu. pozdrawiam
Opublikowano
Sprawdz jeszcze szczelnosc kolektora wydechowego. Ja jak mialem uwalony kolektor, to oprocz zapachu spalin i spadku mocy, raz na jakis czas mialem dokladnie tak jak Ty. Gaz do dechy a auto nie jechalo. Dopiero jak sie redukowalo bieg to wtedy jechal. Przy niskich obrotach doladowanie jest tez dosc niskie i jesli masz jakas nieszczelnosc np. kolektorze wydechowym to zamiast ladowac turbo to wszytko CI ucieka i auto nie ciagnie. ja stawiam na kolektor. Pozdrawiam,
  • 2 lata później...
Opublikowano
chłopaki macie pomysł na moją usterke ? mam spadek mocy tak do 3100 obr/min - auto słabo przyspiesza a po przekroczeniu 3100 obr/min jest rakieta :) pojawił się olej w IC i podobno padło małe turbo ...dziś je wymontowałem i tam nic na nim nie widać ...mały luz na osi i nie ma oleju...chyba że dobrze wszystki olej wydmuchało :)dziś zamienie turbo z innego auta i zobaczymy...coś mi to nie wygląda na małe turbo....a może to duże padło ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam wczoraj podłączyłem auto do komputera i wywaliło błąd przepływki,mechanik przeczyścił i gdy była zimna to naprawdę super jechała jak rakieta le gdy się rozgrzała to znowu to samo, jestem w trakcie załatwiania przepływki zobaczymy co będzie po jej założeniu. pozdrawiam

sprawdz disem cisnienie na Dpf-ie i czy przepustnica w koncowym tłumniku się nie zablokowała na sprawnym Dpf po rozgrzaniu silnika spaliny nie smierdzą jest zapach pary ostatnio przerabiałem ten temat

Opublikowano
w esi bosch wyszło że mam DPF zatkany więc lece na autostrade go przepalić ... nie wiem czy to pomoże ale zobaczymy ...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
chłopaki mimo zatkanego dpf-a który jest tylko skutkiem oleju na zasilaniu dalej jest olej w IC... wymieniłem małe turbo,nowa odma, auto nie przyspiesza;stawiacie na duże turbo ?może turbo duże puszcza tyle oleju...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
i co kolego uporałeś sie z tym problemem z przyśpieszaniem??bo mnie ten sam problem dopadł i nie możemy zlokalizować przyczyny,miałem program wyrzuciłem go wgrałem serie spowrotem myślałem ze to a tu problem nadal jest raz jedzie raz nie,jeśli by ktoś znał powód przyczyny prosił bym o pomoc :?
Opublikowano
panowie - problem rozwiązany !!! dobra rada kolegi ! wymieniłem dosłownie wszystkie wężyki od podciśnienia, wymieniłem dwa elektrozawory N75 i N18, wyczyściłem zawór EGR i pomogło ... auto gubi opony (275 tył) do 120 km/h !!! ekstra ! przyspiesza jak rakieta :) pozdrawiam;
Opublikowano
ok 270 -300 zł za szt. w ASO oczywiście.. już nie chciałem ryzykować bo nie wiedziałem co w końcu mi się uwaliło ...ale pomogło ; przewody podciśnieniowe kolorowe też w ASO to koszt 49 zł za metr ! masakra.
Opublikowano

Wgraj teraz chipsa od nowa i ciesz się jazda.

Miałem ten sam problem i wymiana wezykow właśnie pomogła.Ja kupiłem zwykle silikonowe na Allegro,chyba po 15 zł za mb.

Opublikowano
mam wgranego chipa tzw standardowego do tego silnika i nie wiem czy jest sens go znowu wywalać ....tymbardziej że nie bardzo jak jest prawdzić na hamowni bo w automacie sam biegi zrzuca i wykres jest zawsze dziwny;nie ma jak wrzucić na luz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.