Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od kilku miesięcy mam problem ze swoim autkiem. Początkowo obroty na biegu jałowym trzymały się w granicach 1500-2000, a ostatnio praktycznie cały czas są w granicy 2500-3000 obrotów. Do tego doszło spalanie ok.15 l. benzyny, wcześniej ok.7,6 l. Wymieniana była sonda lambda, silniczek krokowy, świece z przewodami i nadal to samo. Co to może być?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To raczej wina zaciętej przeplywki ,co pokazuje ekonomizer w czasie jazdy(wysokie spalanie nawet przy niewielkim dotknięciu gazu)?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
od razu po zapaleniu silnika wskakuje na 2500-3000 obrotów i trzyma tak praktycznie cały czas. Czasami tylko spada do 1000 ale to bardzo rzadko
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałeś czy do krokowego dochodzi jakieś napięcie?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak jedziesz na 5 biegu powiedzmy 80 km/h i puścisz całkowicie gaz tak by auto zwalniało do zera to ekonomizer schodzi poniżej 7L(powinien lecieć prawie do zera)
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
samochód przeważnie sam sobie daje gazu. Czasami można tak jechać klika kilometów ograniczając się jedynie do kierowania nim więc nawet jak jest puszczony pedał gazu to ekonomizer nie spada poniżej 5-6 l. Chyba ża obroty spadną tak w granicach 1200 (co zdaża się bardzo rzadko) to wtedy ekonomizer pokazuje spalanie tak w granicach 0-2 l.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obstawiam przepływke,wymontuj i sprawdz dokładnie czy ta klapka luzno chodzi i się nie zacina i czy na zgaszonym silniku jest dokładnie zamknięta.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
miałem podobnie ale u mnie carsoft wykazał walnięty czujnik położenia przepustnicy, wymieniłem i wszystko jest juz ok
Opublikowano

Mialem podobna akcje ale u mnie winna yla prawie przepustnica mowie prawie bo okazalo sie ze linka sie zacina :mad2:

odlacz przeplywke i sprawdz jak chodzi jak nadal bedzie zle to zdejmij linke z przepustnicy i odpal silnik jesli nadal zle to musisz zdiac gume z przepustnicy i sprawdzic czy latwo chodzi a najlepiej na odpalonym otworz na full i pusc sprawdzajac czy sie zamyka Jesli tak to padl czujnik przepustnicy na 85%

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Byłam dzisiaj na podłączaniu do komputera. Wykazał popsuty czujnik temperatury silnika. Koszt nowego to 59 zł. Szybka wymiana i jak na razie wszystko działa OK.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Ja miałem w swoim Bmw e36 318i M40 tak na benzynie chodził w miarę ale gdy wrzuciłem na gaz to porażka gasł na światłach nie dało się jeździć.Wymieniłem sondę nic krokowy 3 sztuki nic założyłem stabilizator BRC do silniczka to się poprawiło ale nie do końca ale zauważyłem że da się gazem wyrównać obroty .Więc Otwieram maskę , a tam linka była oparta na regulacji gazu ,a regulacja byłą dokręcona na maxa wziąłem odkreciłęm wyregulowałem i działa jak nowy żadnych problemów teraz nie mam odpukać w niemalowane :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.