Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy moze ktoś sie orientuje ostatnio wymieniłem wtrysk sterujący w m47 i po odpaleniu po dłuzszej chwili auto zaczęło dymić na biało jakby nie przepalało dawki i gasło na wolnych obrotach chwilami zaczynało odzyskiwać moc a teraz dalej to samo stara rzeczywistość brak mocy ale równo pracuje. Dodam ze przed wymianą mirzyłem przepływ pradu przez wtryska i nic a następny miał 96 ohm. Moze trzeba wykasowac błąd po wymianie ale ja juz nie wierzę zeby pomogło chyba ze ten następny tez jest zepsuty ale byłem u machera i mówił ze ok.

:cry: pomocyyyyyyyyyyyy bo zastanawiam sie juz nad sprzedarzą a tak fajne autko

Opublikowano (edytowane)
/ Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Ja też wymieniałem wtryskiwacz sterujący i byłem na compie z tego co mi powiedział mechanik żadnych błedów się nie kasuje sprawdzał mi tylko czy on działa ale autko jak zimne i tak nie chce zapalać prawdopodobnie pompa wtryskowa padła
Opublikowano
dodam ze po wymianie tego wtryska to po zagrzaniu silnika zaczyna przerywac na wolnych obrotach i gasnąć po przejechaniu kilometra przestaje przerywac moze ktoś mi pomoże???????/
Opublikowano

musisz sobie zrobic takie urządzenie do wyciągania wtrysków albo od kogoś pożyczyć to proste . musisz sobie załatwić nakrętke na wtrysk spawasz do niej pręt o dłurości 30 cm nakładasz na niego jakiś metalowy cieżki walec z dziurą w środku i zabezpieczasz pręt u góry zeby nie spadł. Zalewasz wtrysk wd 40 nakręcasz wybijak na wtrysk i przesuwasz tym walcem az puści działa to jak udar tylko w zwolnionym tempie

POWODZENIA NIE TRZEBA ODKRECAC ZADNEJ OBUDOWY PLASTYKOWEJ TYLKO OSŁONY WTRYSK TRZYMA SIĘ NA DWÓCH ŚRUBKACH

I OCZYWIŚCIE RURKA

Opublikowano
co ci sie dzieje ze wymieniasz wtrysk sterujący???????????/

5 needle motion sensor

10 power supply

brak zapłonu

Długo jezdzisz z tymi błedami ?

Opublikowano

hejka

szarpie mi silnikiem na niskich obrotach(przy zimnym bardziej) dodam gazu powyzej 1 tys i jak spadaja to chwile czesie silnikiem az drgania przenosza sie na cale auto.(wrazenie jest takie jak by jeden cylinder nie chodzil) wszystko zaczelo sie od zalania 10 litrow benzyny zmieszalem z 50 litrami ropy przejechalem 200 kilcow i spuscilem to. padla juz pompa liniowa, wymienilem ja i dalej szarpie, oraz stala sie jak by slabsza.

PRzychodzi komus jakis pomysl co moze byc tego przyczyna tzn. co trzeba wymienic?.

Opublikowano (edytowane)
/ Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

Fakt prace przy silniku a już nie wspomne przy pompie w dieslu nie należą może do miłych łatwych i przyjemnych :) ale to nie jest tylko w takiej marce jak BMW lecz w wiekszości nowoczesnych dieslach.

BMW jakoś strasznie nie utrudniło pracy przy WYCIĄGANIu pompy wtryskowej bo wystarczy do tego troszke pojecia o mechanice, opis z TIS i ściągacz który na necie można dostac za ok. pięc dyszek.

Lecz z montazem do autka jest to trudniejsze gdyż jest jeszcze potrzebne urządzenie zegarowe które warto było by miec dokładne aby ustawic pompe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.