Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam parę pytań mam nadzieje że mi pomożecie:) jakiś tydzień temu kupiłem E-36 2litry oczywiscie pooglądałem je przed kupnem itp, zaraz po przy jeździe rozłozylem srodek i robię podłogę,zawieszenie lecz zobaczyłem że z pod głowicą jest wyciek:/

betka chodziła tak se wiadomo przyspieszała ale nie wyrywało z kopyta,1.8 is mnie odstawił:/,no wiec mianowicie powinienem zmienić:

uszczelkę pod głowica i jaka powinienem kupić? jakaś dobra firma czy coś....

czy powinienem zmienić kable i świece przy tym?

czy powinienem kupić nowy łańcuszek rozrządu?

i jak można to jakiś namiar na to z jaka siła mam skręcać rozrząd:)

a może po prostu tylko dociągnąć śruby od rozrządu oczywiście z dana siła:)

Proszę o rozwinięcie tematu:) :duh: :duh:

Pozdrawiam:)

 

ps: nie wiem czy moj silnik to m50 czy m52

Edytowane przez Rusek0071
Opublikowano
W pierwszym temacie napisalem jak rozpoznac silniki "Wszystko e36"" Jesli zmieniasz uszczelke to obowiazkowo wymien sruby Swiece tez warto zmienic co do kabli to w tym silniku masz cewke na kazda swiece Wiec to ci odpada co do momentow dokrecania Wszystko masz w Sam Naprawiam BMW E36 Wydawnictwa WKŁ Warto miec ta ksiazke

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego tylko co ci tam cieknie?Płyn czy olej.Bo jak olej to może poszła uszczelka pod deklem zaworów,jak płyn to niestety wymiana.Tylko że samą wymianą uszczelki nikt silnika nie uzdrowi no chyba że ją wydmuchało to normalny spadek mocy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

tak jak napisał kolega wyżej zobacz dokładnie co tam cieknie

nie zaczynaj od takich inwestycji które nie są potrzebne

dobrze by było podłączyć ją pod kompa i sprawdzić czujniki i ewentualne błędy

Opublikowano

Patrzyłem, Jest to olej, Musze to wszystko przemyśleć, narazie skoncze podłoge a pozniej po rozebraniu sie odezwe no i podjade i sprawdze ja na komuterze:)

Z Góry wszystkim dziękuje:)

Opublikowano

Łańcuszek możesz ale nie musisz wymienić jak nie dzwoni o obudowę.

Czy jest dobry czy nie to mocy ci nie doda jak silnik jest wyjechany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.