Skocz do zawartości

e36 problem z akumulatorem i bezpiecznikami

Kozik_1902

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Mam taki problem. Kupiłem autko. Bez włączonego silnika radio grało z 3h i akumulator siadł. Naładowałem i chodził jak trzeba. Auto stało na mrozie ale odpalało za strzałem. Istnieje taki problem. Po odpaleniu i poczekaniu np. 5min żeby np. szyby odmarzły auto zaczyna gasnąć i swieci się kontrolka akumulatora wiec odpalam jeszcze raz i juz odrazu gasnie. Daje gaz i jade i jest ok. Zatrzymam się, silnik chodzi, moment i gasnie i kontrolka sie zapala.Skoro kontrolka świeci to brak ładowania kumpel mówił, że może coś ze szczotkami albo regulatorem napięcia albo podładuje akumulator bo może słaby jest a nie mam jak miernikiem go sprawdzić. Nie znam się na tym więc proszę o pomoc. Z góry dzięki ;) a i jeszcze jedna sprawa, ponieważ po odpaleniu pali mi bezpiecznik, który odpowiada za tarcze zegara, tylne lampy i tablice rejestracyjną. Lecz lewa lampa działa. Gdzieś musi być przebicie wg mnie. Wiec szukałem. Koło butli z gazem na kable patrzyłem i też nic. Bezpiecznik pali się również od centralnego od jakiegoś czasu. Nie wiem co robić. Może macie jakiś schemat elektryki albo coś. Bede wdzieczny za kazdą pomoc :)

• Zasłużeni forumowicze
Jak silnik zgaśnie to normalne że świeci się kontrolka ładowania bo alternator stoi,przy bardzo niskich obrotach też może się zaświecić.Co do bezpieczników to nie bardzo rozumiem palą się podczas rozruchu silnika czy jak włączasz światła?Musisz dokładnie przejrzeć instalacje musi gdzieś dostawać do masy.To się stało nagle?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.