Skocz do zawartości

320d - Problem z Brakiem Mocy (Tryb Awaryjny???)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli zapieczone kierownice spalin, w takim razie czyszczenie turbo powinno pomóc. Nie daj się tylko naciągnąć na regeneracje turbo, wystarczy tylko samo czyszczenie jeśli są kierownice zapieczone. Także życzę Ci jak najszybszego powrotu twojej "buni" do zdrowia :D :cool2:
Opublikowano
a kto Ci wymieniał te świece żarowe ??? jeśli sam to może coś odłączyłeś ? jeśli ktoś to robił to tym bardziej mógł coś odłączyć i źle podpiąć .... szukaj też nieszczelności na zwłaszcza na wężyku podciśnienia od turbo ... sprawdź czy nie jest jakiś króciec ułamany , przyjrzyj się zbiorniczkowi od podciśnienia ( akumulator podciśnienia ) ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Ludzie, ludzie to że na postoju przy przegazowaniu auta odpuszcza sztange na turbinie to nie świadczy wcale o tym że zaworek sterujący jest w 100% sprawny.

Wymień zaworek albo go poprostu napraw, a jak to zrobic to poszukaj na forum :) regeneracja zaworka banalnie prosta.

Jeśli kierownice turbiny rzeczywiście były zaklejone sadzami to samo ich rozruszanie nie pomoże, trzeba je wyczyścic bo przy niedużych ruchach będą miały tendencje do zacinania.

.
Opublikowano
dzięki za uwagi w poniedziałek jestem u mechanika i będę gadał co należy sprawdzić. Możecie mi jeszcze powiedzieć jeśli turbina zostanie wyciągnięta i pójdzie na stół diagnostyczny to jest szansa że powiedzą co ją boli (oni nazywają to kalibracją turbiny) :?:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Okazało się że podczas wymiany świec żarowych nie wyczyszczono nagaru i ten po odpaleniu silnika dostał się do turbiny i przyblokował łopatki zmiennej geometrii. Ciśnienie otwierało łopatki ale już nie zamykało dlatego turbina dostawała ciśnienia i komputer wchodził w tryb awaryjny, ot cała tajemnica - pozdrawiam
  • 1 rok później...
Opublikowano
Też mam podobny problem jak kolega z początku tematu wszystko jest ok na początku jazdy po ok 10 minutach zaczyna konkretnie przymulać odmula powyżej 2 500 obr na 3-4 biegu i po 2 000 obr na 5 wszystko jest ok przez 2-3 minuty a później znowu to samo dodam jeszcze że przepływka i filtry wymienione egr i turbina w porządku.
Opublikowano
Też mam podobny problem jak kolega z początku tematu wszystko jest ok na początku jazdy po ok 10 minutach zaczyna konkretnie przymulać odmula powyżej 2 500 obr na 3-4 biegu i po 2 000 obr na 5 wszystko jest ok przez 2-3 minuty a później znowu to samo dodam jeszcze że przepływka i filtry wymienione egr i turbina w porządku.

Jeśli turbo nie przeladowuje i praeplywka mierzy dobrze to niestety pewnie dzieje sie tak od zbyt dużej różnicy w rzeczywistym kącie wtrysku od oczekiwanego ...czyli sprawdź kat wtrysku...

... Jeśli już sie dowiesz o jest grane to zajęliśmy sie także regeneracją pomp vp44 wrazie jakbyś potrzebował ...oczywiście gwarancją i zniżki dla forumowiczow ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
lukasznm musisz przeprowadzić bardzo szczegółową diagnostykę komputerową, ale nie taką jak np sprawdzenie i usunięcie błędów bo to żadne rozwiązanie. Pierwsza kwestia to jaki przepływomierz zamontowałeś?? Jaka masz wersję oprogramowania?? Czy wymieniłeś wężyki układu podciśnienia?? Powtarzam jeszcze raz, parametry pracy silnika obserwowane w czasie rzeczywistym oraz dane oprogramowania są NAJWAŻNIEJSZE i to nie podlega żadnej dyskusji. Dla Twojego silnika najbardziej precyzyjne wyniki podaje oprogramowanie DIS.
Opublikowano
lukasznm musisz przeprowadzić bardzo szczegółową diagnostykę komputerową, ale nie taką jak np sprawdzenie i usunięcie błędów bo to żadne rozwiązanie. Pierwsza kwestia to jaki przepływomierz zamontowałeś?? Jaka masz wersję oprogramowania?? Czy wymieniłeś wężyki układu podciśnienia?? Powtarzam jeszcze raz, parametry pracy silnika obserwowane w czasie rzeczywistym oraz dane oprogramowania są NAJWAŻNIEJSZE i to nie podlega żadnej dyskusji. Dla Twojego silnika najbardziej precyzyjne wyniki podaje oprogramowanie DIS.

 

Co do postawionych pytań pewien jestem tylko że przepływomierz jest marki Bosch a reszta nie mam pojęcia więcej mogę napisać po rozmowie z mechanikiem w poniedziałek lub wtorek.

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.