Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Powierzchnie są gładkie i nie ma żadnych oznak

Jesli tłok nie został wyjęty to nie ma pewności. Poza tym wystarczy, że pierścień zgarniający jest zapieczony i pozamiatane. Jeśli chodzi o głowicę warto sprawdzić prowadnice zaworowe, bo jesli luz na którymś lub kturyś prowadnicach będzie za duży to wymiana uszczelniaczy nic nie da.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Już po naprawie. Wymienione zostały uszczelniacze, wszystkie inne uszczelki i świece. Efekt spalania oleju będzie widoczny (mam nadzieję, że nie) po jakiś 2000km. Wymiana świec nic nie pomogła na falujące obroty. Może to być przyczyna gazu elektronicznego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mozesz napisac ile Cie to kosztowało i czy to było ASO?
Opublikowano
Nie w ASO tylko w warsztacie, w którym naprawiałem wszystkie swoje samochody (znajomy mechanik). Części oryginalne sprowadzane z Niemiec (dlatego niestety musiałem czekać ponad tydzień na same części). Wymieniałem jeszcze tarcze z przodu na ATE i w sumie koszt z częściami to 5000 pln.
Opublikowano
Niestety ale już mogę stwierdzić, że problem nie zniknął. Jutro znowu muszę jechać do mechanika. Będzie szukał co to może jeszcze być.
Opublikowano
Jeśli wymienione uszczelniacze to tylko i wyłącznie pozostał pierścień? Dodam, że w samochodzie czuć czasem zapach palącego się oleju.
Opublikowano

kolego nie pierścień a pierścienie,

generlanie M54 miało ten problem że uszczelniacze zaworów puszczały, z tego co widzęto ty masz N52

znam przypadek że trzeba było wymienić uszczelniacze i pieścienie, ładnie zarżnięte auto.

skoro czujesz spalony olej w kabinie to raczej zerknij czy ci gdzieś się na kolektor się nie leje.

bo jak z rury to ty ładnie musz smrodzić, mi brało auto nawet i 1 litr na 1000km, aloe nie było nigdzie czuć oleju, ani w kabinie ani na zewnętrznej, tyle ze katalizator dostaje swoje.

 

Znajdź dobrego mechanika co porządnie auto sprawdzi, bo nie sztuka zacząć od najdroższej sprawy jaką jest wymiana pierścieni i uszczelniaczy.

Opublikowano
Kolego luccass a po wymianie pierścieni i uszczelniaczy problem ustał? Mechanik mówi, że wyklucza pierścień bo nie ma żadnych oznak, że to może być to.
Opublikowano

tak w tym przypadku wymiana pierścieni i uszczelniaczy rozwiązała problem oleju.

silnik M54B30 w e46

ciekawe tylko na jak długo :)

Opublikowano
Tak jak przypuszczałem środek nic nie pomógł. W poniedziałek oddaje znowu auto. Zauważyłem dzisiaj bardzo ciekawą rzecz - sprawdzałem stan oleju i był max. Po przejechaniu od sprawdzenia około 5 km poczułem zapach spalonego oleju z wentylacji. Dałem na sprawdzenie stanu i okazało się, że spadł poziom o dwie kreski. Z czym to może być związane?
Opublikowano

nie wiem skąd jesteś, ale proponuję znaleźć warsztat co Ci to ogarnie,

przede wszystkim NIE wlewaj już żadnych magicznych środków,

LM pewnie kupiłeś do płukania silnika :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie. Wymieniłem w samochodzie również pierścienie olejowe. Ale poziom oleju dalej spada. Jak u Was zachowywało się auto po wymianie pierścieni? Od razu problem ustał?

 

Wczoraj wieczorem poziom oleju był na minimum i było info o dolaniu 1 litra.

Dzisiaj rano było podobnie po czym po dwóch godzinach odpaliłem ponownie samochód i zamiast minimum były już 2 kreski i poziom ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to lej gdzies raczej ucieka a nie jest spalany. Wiesz w ogole jakie jest zuzycie na 1000 km?
Opublikowano
Nie przejechałem jeszcze 1000km od momentu wymiany pierścieni. Silnik od razu był oglądany czy nie ma nigdzie wycieków i wszystko pod tym względem jest ok. Problem falujących obrotów pozostał. Jest jeszcze jeden problem: "high rate of battery discharge" - po wymianie nie była zrobiona adaptacja jeszcze. Może to powodować błędy czujnika poziomu oleju?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przejechałem od wymiany pierścieni około 1600km i olej cały czas ma poziom ok. Mam nadzieję, że będzie to już koniec problemów z tym spalaniem. Nurtuje mnie jeszcze kwestia falujących obrotów na biegu jałowym. Kolega wcześniej w tym temacie radził aby wymienić świece. Też tak zrobiłem jednak to nie pomogło.

 

Miał ktoś może jeszcze taki problem i to rozwiązał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.