Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i ja tem mam ten sam problem. Na prostej rownej drodze ok i to samo w zakretach duze predkosci i jedzie jak przykejone. Ale jesli droga jest nie najlepsza to auto staje sie nerwowe ( troche myszkuje ) Opony mam waskie 205/16. Zaczelo sie wszystko od tego ze nagle dojrzalem ze mam kierownice lekko w prawo doslownie 1-1.5cm wiec pojechalem na zbieznosc. Luzow nie stwierdzono (pol roku wczesniej w innym warsztacie powiedziano mi ze w przyszlosci bedzie wahacz ,bo jest min luz) wtedy wymienilem tuleje wahaczy choc jeszcze mozna bylo jezdzic. Po ustawieniu zbieznosci kierownica lekko w lewo wiec reklamacja i znowu przestawianie i mam teraz lekko w prawo choc zdarza sie ze jest czasami prosto (jadac prosto) Jak hamuje wszystko ok jedynie chodzi o odczucia w czasie jazdy. Widze ze wiecej problemow maja osoby ,ktore jezdza dwoma autami. Jutro jeszcze dopisze co i jak ,bo nie jezdzilem Bmka z tydzien. Po takiej przerwie bardziej mnie to drazni wiec cos dopisze jutro. :mad2:

Moje byle e36325 , e46328 ,e46 318CI obecnie 330CI F/L


http://ilespala.pl/obrazek/2041/3/1

Opublikowano
U mnie po założeniu opon letnich 205/55/16 również pojawił się ten problem (pływanie-ciąganie na koleinach ).Na zimówkach 195/65/15 wszystko było idealnie a teraz lipa.Pojechałem na stacje przeglądów i okazało się że z zawieszeniem wszystko jest jak najbardziej w porządku i nie ma nawet najmniejszych zastrzeżeń.Podjechałem do warsztatu i mechanik również stwierdził że wszystko jest ok.Nie wiem już o co chodzi z tym rzucaniem na koleinach i nierównościach.Żeby golfem IV z takimi samymi oponami jezdziło się nieporównywalnie lepiej i przyjemniej niż e46 to już parodia
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wydawało mi się, że to opony ale chyba jednak pudło. I tak po przemyśleniach najprawdopodobniej zdecyduję się na regenerację maglowicy. Choć nie jestem pewien czy to jest przyczyną problemu. Samochodu na razie nie sprzedaję, maglownica w e46 to raczej częsta sprawa tak więc prędej czy później mnie to czeka. Problem zaś nie daje mi spokoju i muszę go jakoś rozwikłać. Najgorsze jest tylko to, że w celu regenaracji maglownicy muszę zostawić samochód na tydzień w warsztacie. Trudno znaleźć taki tydzień.

Dam znać czy coś się zmieniło po regeneracji maglownicy bo widzę, że jest nas więcej.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zregenerowałem maglownicę. Wygląda na to, że to ona była przyczyną. Ale wrażenie po regeneracji jest dziwne. Nie czuję większego panowania nad autem, tylko jakby drogi stały się bardziej równe. Jakby w okresie kiedy regenerowano mi maglownicę zlikwidowano koleiny. Pływania nie zauważyłem, ale przy gwałtownym hamowaniu delikatne szarpnięcie kierownicy zostało.

Z tego co mi mówili mechanicy rozbita maglownica jest do zdiagnozowania. Nie przez ocenę zachowania samochodu na drodze, bo po jeździe sami nie byli pewni, tylko przez odpowiednie nią szarpanie czy jakoś tak. Zatem nie trzeba, tak jak ja zarzucać, forum postami co może być przyczyną pływania auta, tylko jechać do mechanika i niech sprawdzi czy maglownica jest ok. U mnie wspominali, że jest z nią coś nie tak jednakże ja wolałem się upewnić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.