Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ok spoko,ale wiesz co?zauwazylem jedna zastanawiajaca rzecz,a mianowicie gdy wlaczam auto na zimnym silniku chodzi idealnie,nie ma zadnych falowan na wolnych ale JAK WŁĄCZE ŚWIATŁA I RADIO sa delikatne falowania,hmm?na poczatku myslalem ze to chwilowe i przejdzie,ale nie problem powtarza sie notorycznie

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano
ok spoko,ale wiesz co?zauwazylem jedna zastanawiajaca rzecz,a mianowicie gdy wlaczam auto na zimnym silniku chodzi idealnie,nie ma zadnych falowan na wolnych ale JAK WŁĄCZE ŚWIATŁA I RADIO sa delikatne falowania,hmm?na poczatku myslalem ze to chwilowe i przejdzie,ale nie problem powtarza sie notorycznie

 

Kończy ci się regulator napięcia w alternatorze. W gorszym przypadku, poleciał mostek z diodami, ale wymień najpierw sam regulator zanim wbijesz się w koszta regeneracji alternatora.

Na 99% to jest powód falowania pod obciążeniem elektrycznym. Sprawdź ładowanie to się przekonasz. Zapewne nie jest w normie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.