Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Wlasnie mam zamiar kupic BMW 540 z silnikiem m60b40. Czy to jest ta v8 bez VANOS? Czy to dobry silnik?

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
To super - tak jak myslalem. A ktos podkrecal go (bez turbo)? Daje rade?
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Manual tylko tak jak pisalem na innym temacie podobno od 3.5? Jedzilem tym, zgrane ladnie tylko silnik nie rowno chodzi bo podobno swieca jedna nie pali. Jestem w stanie w to uwierzyc. Ogolnie samochod kozak tylko ze ja przyzwyczajony do duzego momentu od ok. 2000 tutaj przy dwoch to sie chyba dopiero rozkreca i sie mylnie wkrecilem, ze jest slaby, choc jak wlasciciel jechal to byl bardzo szybki. Ja pogazowac nie moglem bo obiecalem mu - samochod na letnich na dworzu mroz i mokro.
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

Świeca jedna nie pali??

Co za bełkot, na bank ma poważniejszy problem.

Tez chciałem kupić 540, ale w E39, też nierówno pracował, niby nie pracował na jeden cylinder. Wszystkie świece wymienione, cewki, przekaźniki, komp... masakra, odpuściłem.

Niech kolo wymieni 8 świec, albo Ty to zrób przy nim, jestem w stanie się założyć, że nic się nie zmieni...

Opublikowano
na logike sprzedajac auto, zmienił bys swiece, czy wolał bys spuscic z ceny i liczyc ze ktos to łyknie, ze sa niby do wymiany.. na bank to nie swiece... ale to tylko moje zdanie
Opublikowano

Mądrzejszy o doświadczenia z M60 i M62, zdecydowanie polecam ten drugi. M60 cierpi na wiele chorób wieku dziecięcego, M62 jest już lepiej dopracowane. No i nieco mniej pali. :P

 

Jak wachlują obroty - od razu sobie odpuść. Jeśli nie zmęczony rozrząd, to przytarty 7 albo 8 garnek.

Opublikowano
Ja jak moją kupiłem też nie równo chodziła, myślałem że świece więc wymieniłem i pare minut było OK i od nowa lipa, wymieniłem fajki świec i nic, później zrobiło sie ciepło i było prawie dobrze i co sie okazało rura od przepływomierza miała dziurę i łapała lewe powietrze. Następnie oddałem do warsztatu i wymienili czujnik temperatury i pracowała równiutko na zimnym i na ciepłym. Teraz od nowa na zimnym ma za małe obroty i prawdopodobnie albo znowu ten czujnik albo lambda padła. Jak nie sprzedam to wiosna wymienie i mam nadzieje że znów będzie pracowała równiutko
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Czyli generalnie nawet bez swiec to moze nie byc taka lipa. Ale wlasnie to mi od razu przyszlo do glowy - przy cenie swiec do benzyniaka chyba nikomu by sie nie oplacalo nie montowanie och przed sprzedaza.
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Mądrzejszy o doświadczenia z M60 i M62, zdecydowanie polecam ten drugi. M60 cierpi na wiele chorób wieku dziecięcego, M62 jest już lepiej dopracowane. No i nieco mniej pali. :P

 

Jak wachlują obroty - od razu sobie odpuść. Jeśli nie zmęczony rozrząd, to przytarty 7 albo 8 garnek.

 

Ok tylko, ze w M62 - Vanos, a to zrodlo problemow.

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

 

Ok tylko, ze w M62 - Vanos, a to zrodlo problemow.

 

No dobra, ale nie takich jak na przykład samo-rozkręcająca się pompa oleju, czy pękający korbowód i jeszcze kilka innych acz mniejszych kwiatków..

 

PS. To normalne na tym forum, że nie można skasować swojego ostatniego posta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.