Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. jak w temacie mam problem z gumowymi łącznikami. pękają albo spadają. mam auto pół roku i nie wiem dlaczego. auto ma kompletny wydech od supersprinta i filtr powietrza k&n. czy ma zbyt bogaty program dołożony czy zatkany interkuler. auto przyśpiesza w 8s do setki więc mocy mu nie brak. mozę trzeba dołożyć bllu-off. a przy przyspieszaniu na większych prędkościach to piszczy chyba turbina. dżwięk przypomina świegot ptaka bo jest przerywany. pomocy
Opublikowano
cena mnie przeraziła. kupiłem inna podobna i też pękła wiec kupiłem następną na sprawdzenie i owinąłem ja taśmą patex i założyłem opaski aby się nie spęczała. rura niepękła za to wyrywa ją z opasek. założyłem szerszą i na śróbę opaskę i to samo. przy gwałtownej jeździe spada z wielkim hukiem. a tak właściwie to jakie panuje tam ciśnienie
Opublikowano
zatkany culler - tez tak miałem , culler wyczysciłem problem znikł
ale auto ma osiągi książkowe. czekam aby było troche cieplej i go umyje i przy okazji egr
Opublikowano
mozę trzeba dołożyć bllu-off.

BLOW OFF... nie stosuje się do wysokoprężnych jako element wpływający na pracę silnika. Jeżeli już to tylko żeby słyszeć charakterystyczne PPPSSSSSSSSYYYYTTTTTTT i tylko i wyłącznie po to.

W dieselu nie masz przepustnicy, więc jak chcesz niby usłyszeć to "PPPSSSSSSSSYYYYTTTTTTT" ??

Blow off otwiera się w momencie gdy nagle wzrośnie ciśnienie w układzie dolotowym, czyli w momencie gdy na wysokich obrotach puścisz gaz (zamykając tym samym przepustnice).

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano

Dla szpanu się da :)

 

jak ktoś lubi to i dieslu może mieć blow off :) valve

Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano
W dieselu nie masz przepustnicy, więc jak chcesz niby usłyszeć to "PPPSSSSSSSSYYYYTTTTTTT" ??

Blow off otwiera się w momencie gdy nagle wzrośnie ciśnienie w układzie dolotowym, czyli w momencie gdy na wysokich obrotach puścisz gaz (zamykając tym samym przepustnice).

BOV otwiera sie gdy cisnienie przekroczy pewien ustalony wczesniej zakres czyli np auto ma doladowanie 0,5 bara to jak cisnienie przekroczy te 0,5 wtedy bov wypuszcza nadmiar przepustnica nie ma tu nic do rzeczy Z tym ze sprezarki w bmw maja zintegrowany westgete ktory ma podobne dzialeanie dlatego BOV jest zbedny ps auta turbo tez nie musza miec bov z reguly wystarcza westgate

 

Weze spadaja bo cisnienie jest za duze Jestem pewien ze masz zatkany intercooler powietrze wzrasta do astronomicznego cisnienia a westgate o tym niewie bo informacjje dostaje z wezyka przy kolektorze gdzie jest za male cisnienie doladowania

Weze napewno spadaja ci po stronie pasazera???

BOV tez ci nie pomoze on tez info bierze z kolektora wiec uzna ze jest oki zreszta BOV montujesz za intercoolerem czyli tam gdzie cisnienie jest zbyt male

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
westgate

Rozumiem że mówisz o wastegate :-)

BOV możesz założyć do diesela, ale jest to sterowane elektronicznie (przełącznik pod pedałem gazu).

Raczej nie napompujesz dolotu do takich ciśnień żeby BOV był potrzebny, za ciśnienie doładowania odpowada wastegate i zmienna geometria turbiny.

Sprawdź czy nie przepalił/spadł Ci wężyk podciśnieniowy sterujący turbiną, ew może być zawalony IC, tak jak koledzy mówią.

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano
Przeciez BOV mozna normalnie do wezyka podcisnienia wpiac Powiem szczerze nie mialem doczynienia z elktronicznym BOVem

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przyczyną może być zacinająca się gruszka turbiny, żle wyregulowana dźwigienka owej gruszki. Może też przez przypadek ktoś odwrotnie podłączył podciśnienia elektrozaworku sterującego turbiną albo co jest małoprawdopodobne niepoprawnie działa czujnik ciśnienia doładowania.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
westgate

Rozumiem że mówisz o wastegate :-)

BOV możesz założyć do diesela, ale jest to sterowane elektronicznie (przełącznik pod pedałem gazu).

Raczej nie napompujesz dolotu do takich ciśnień żeby BOV był potrzebny, za ciśnienie doładowania odpowada wastegate i zmienna geometria turbiny.

Sprawdź czy nie przepalił/spadł Ci wężyk podciśnieniowy sterujący turbiną, ew może być zawalony IC, tak jak koledzy mówią.

 

a wydawało mi sie że albo turbina ma wastegate albo zmienną geometrią ??

dłubie w tych samochodach i nadal gówno wiem. :mad2:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
a wydawało mi sie że albo turbina ma wastegate albo zmienną geometrią ??

dłubie w tych samochodach i nadal [bAD] wiem. :mad2:

 

powiem Ci sporo siedziałem nad nim z kumplem z podłączonym CDIF-em i czujnik po czujniku i okazało się że ten akurat nie pracował. a podejrzeń było bardzo dużo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.