Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e60 po lifcie nie jest bezawaryjna :) coś o tym wiem , przez ostatni miesiąc zostawiłem jakieś 10 tys zł na części :) Ale jezdzi się , to się i coś musi psuć .

 

Szkoda tej jedynki :(

 

Ja też już nie jeźdże jedynką :) , teraz diesel a jedynką jezdzi mama ......

 

Ale też oglądam się za e90 lub e92 dla siebie , lecz ciężko kupić pewny samochód ...... mam kupić "za ostatnie" pieniądze samochód to wolę poczekać do następnego lata i kupić wymarzone :)

  • Odpowiedzi 219
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jaki silnik masz w tej E60? co się konkretnie psuje, że wydałeś tyle kasy? chodzi o 2.0 diesel 177KM silnik N47 i problem z hałasowaniem silnika? rozrządu? Czy na co dokładnie zostawiłeś te 10k?

 

Ja szukam właśnie do ojca E60 z 2008 roku a tam jest tylko N47 i się boję kupić właśnie żeby nie naprawiać potem :/

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano

Tak 177 km N47 z 2008 roku

Z rozrządem nic nie było robione bo jest OK

Natomiast wybiło 100 tys km na liczniku ( czyli do kiedy jest gwrancja ;) ) chłodniczka oleju ( olej z silnika był w chłodnicy ) na początku było podejrzenie że pęknięta głowica lub wypalona ( brało olej tylko w trasach przy dobrym deptaniu np. 240km/h na austradzie , gasisz silnik a tu "plum" i kontrolka oleju ) auto nie kopciło mocy nie traciło jezdziło normalnie , więc wyciągnięto chłodniczkę i było małe rozszczelnienie ale nie było to 100% pewne że to tego wina , więc postanowiłem zaryzykować bo samo podniesienie głowicy w ASO to prawie 2 tys zł ! . Chłodniczka zrobiona przejechane 2 tys km , brak mocy i gwizdanie . Padło i turbo :) , turbinka zrobiona 3 tys km pózniej znów oleju w silniku brak a za to w chłodnicy pełno . Znów ASO i co dziwne drugi raz ale tutaj było ewidentnie widać że to wina chłodniczki ( to akurat gwarancja ) ale za oleje itd trzeba było i tak zapłacić . Jak narazie ok. 3 tys przejechane i cisza

Turbo po największych rabatach prawie 6 tys zl

Chłodniczka z wymianą i innymi bzdetami prawie 4 tys zł .

Lecz złego słowa nie mogę powiedzieć bo zrobione ponad 100 tys km i w aucie nie było nic robione , tylko oleje , klocki , tarcze i tyle ..... To świadczy o marce i pomimo ostatnich kosztów potrafię BMW wybaczyć :)

Opublikowano

U to trochę kiepsko, ale wydaje mi się, że to po prostu awaria a nie typowa dolegliwość tego modelu...przynajmniej o takowej nie słyszałem.

BMW można wiele wybaczyć :)

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano

Gratuluję szybkiej sprzedaży, akurat byłem na wakacjach więc dopiero teraz mogę napisać.

Szybko poszła :cool2: ja też się zastanawiam, ale puki co nie mam takiego powodu jak Ty :8)

 

Pięknie ... to mnie teraz tu samego zostawisz w Serii 1 :) Liczę że następne auto to będzie też BMW :8)

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.