Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no i założyłem przepływomierz i okazało się że mój był dobry bo chodzi tak samo jak przed zepsuciem mojej dobrej przepływki. Zauważyłem ze jak jadę i dam na luz to obroty falują do momentu całkowitego zatrzymania auta wtedy obroty nie skaczą ale są gdzieś ok 600 . gdy znowu ruszę i dam na jałowym obroty falują że aż chwilami gaśnie. Gdy się całkiem zatrzymam obroty ustabilizują się. i na postoju jak dodam gaz obroty zatrzymają się na 600 lub 700 i nie faluje . Na benzynie jak by bardziej falował. Na dodatek ostatnio obrotomierz cygani albo zawyża albo zaniża w danej chwili obroty. przykładowo jest faktycznie 600 a pokazuje 400. co to może być?????? ktoś wie jak to sprawdzić??
polskak203
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamknij jeden temat bo niewiadomo gdzie pisać.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam Panowie. moim problemem jest dobranie swiec do modelu bmw 520i e34 vanos silnik m50.z tego co wiem to trzeba dobierac numerami.jak by ktos posiadał wiedze jakie to nr swiec z góry dzieki i pozdr :evil:
Opublikowano

Witam

Miałem, podobny problem z falowaniem na gazie, sekwencja DT gas, po przełączeniu na benzynę też trochę falował, ale po chwili było ok. Producent instalacji twierdził, że to wina samochodu. W końcu zacząłem szukać, pojechałem na analizator tlenu i się okazało, że mam gorsze pomiary na gazie niż benzynie. Sprawdziłem autko Inpą i pokazał się błąd sondy lambda, bo wykasowaniu znowu się pojawiał. Okazało się, że na gazie sonda stoi, np. na biegu jałowym zamiast oscylować 0 - 5V ( sonda tytanowa), pozostawała w jednym miejscu i pokazywał się błąd, rozjeżdżały się mapy ( na benzynie musiał trochę pochodzić i potem było ok ). Gdy jeździłem tylko na benzynie to błędu nie było i sonda pracowała poprawnie ( sprawdzałem wskazania zarówno w GT1 jak

i miernikiem ). Udałem się do gazowników i pokazałem im wydruk i powiedziałem, że sonda nie pracuje poprawnie na gazie ( a na benzynie jest ok ) i niech coś z tym zrobią. Jak się okazało można było wyregulować, zmiana softu w sterowniku gazu i regulacja pomogła i jest teraz ok. Walczyłem ponad 1,5 roku z producentem instalacji gazowej, ale w końcu się udało.

Może sprawdź jeszcze, po resecie kompa pojeździj tylko na benzynie ( możesz nawet wyjąć bezpiecznik od gazu, żeby nic nie mieszał gaz) czy nadal falują, bo jaknie to jest o winna instalacji gazowej. Nie wiem czym diagnozowałeś, bo skanery uniwersalne czy carsoft np. u mnie pokazywały błąd sterownika, którego nie było, dopiero narzędzia serwisowe BMW czyli GT1 albo Inpa były wiarygodne

Pozdro

Opublikowano
Już chyba doszedłem przyczyny w moim BMW. W programie dt gas sonda stała cały czas w tym samym miejscu, na wykresie pozioma linia. Doszedłem do centralki LPG i tam zaraz przy kostkach obcięte 4 kable( w schemacie mają być podłączone do sondy lambda 2 przewody) Według instrukcji montażu znalazłem przewód sygnałowy Sondy(u mnie czarny) przeciąłem go i jeden koniec od ECU PB przylutowałem do szarego od ECU LPG a drugi koniec czarnego idącego do sondy przylutowałem fioletowy od ECU LPG. Na koniec kalibracja bieg luzem i powiem że jak na razie nic nie faluje. Pojeżdżę parę dni i się wszystko okaże, ale myślę że będzie ok. Od paru dni mam problem ze nie pali na wszystkie gary na LPG na PB jest ok. Okazało się że wtryskiwacz się zatrzymuje, jak puknąłem ten nie pracujący to zaczął działać. Wtryski Magic jet mam dopiero 2 miesiące. Ale wlałem do listwy wtryskowej trochę benzyny ekstrakcyjnej w celu przepłukania z syfu który najprawdopodobniej pociągnęło na wtryskiwacze, i odpaliłem go i przerzuciłem na LPG i tak ze 2x. Niby pomogło zobaczymy. Nie chce je rozbierać bo stracę gwarancję. Czas pokaże co będzie dalej.
polskak203
Opublikowano
zastanawiam się nad kupnem podgrzewacza listwy wtryskowej. Jak piszą po jej założeniu auto płynnie przechodzi z benzyny na lpg, i syf z wtryskiwaczy rozpuszczany jest. Czy to rozwiązanie da coś we wcześniejszym przełączaniu z pb na lpg? czy raczej ma za zadanie poprawić pracę wtrysku przy temp reduktora np +20 stopni. przy przymrozkach od -7 i tak chyba trzeba zagrzać reduktor do min 20stopni .
polskak203
Opublikowano
ja mam tylko taka mala uwage odnosnie firmy DT gas, juz chyba 10 osoba ma z tym problem i ciagle to samo, falujace obroty, zeby tego bylo malo to kolega ostanio w Mercu zalozyl sekwencje u nich i to samo, faluja obroty, ma dziure ze startu, przed zalozeniem gazu tego nie bylo, wiec taka rada - omijajcie ta firme szerokim lukiem
Opublikowano
przeglądając fora same problemy z DT gas. Najlepiej założyć staga i po sprawie.
polskak203

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.